Suhde kauniin naisen kanssa?

KauniinKanssa

Liittyykö kauniin naisen kanssa olemiseen jotain negatiivisia puolia? Kenties tiukkapipoinen elämän asenne, että pysyy tikissä ja yrittelijäitä miehiä yllättävissä tilanteissa pokaamassa?

Onko kokemuksia? Mitä on odotettavissa?

41

1146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesUnissa

      Oman kokemukseni mukaan kauniit naiset katsovat että heillä on suurempi vapausaste olla idiootteja, koska ovat kauniimpia kuin kanssasisaret. Vastaan omalle kullalleni aina seuraavasti:
      "Joo, olethan sä kauniimpi, mutta (Helillä/Lauralla/Sannalla/Ninalla) on parempi luonne. Kaikkea ei saa samassa paketissa"

    • Riippuu täysin siitä, millaisen ihmisen (miehen?) kanssa tuo kaunis nainen on suhteessa..

      Yleistää ei voi muuten kuin siten, että monelle kauniin naisen kumppanille pukkaa herkästi alemmuuskompleksia, syystä tai toisesta. Ja tuon itsetuntojen tasapainon järkkyminen alkaa vääjäämättä hiertämään heidän suhdettaan. Ja mitä pidempään sitä jatkuu, sitä todennäköisempää on että suhde lopulta kariutuu.

    • juhlavaailtaa

      kaunis nainn pysyy oteessa paremmin

    • Komeamies

      Jos tunnistat itsessäsi vähänkään taipumusta mustasukkaisuuteen niin sitten kauniit naiset ei ole sinua varten. Kauniit naiset myös lähtevät parisuhteesta helpommin koska tietävät, etteivät kauaa yksin ole jos eivät halua.

    • fhfdhfdhfdh

      Todella usein se menee niin että ulkonäkö ja luonne menee käsi kädessä.
      Todella harvoin se kaunis nainen olisi myös vaatimaton ja maanläheinen.
      Mitä kauniimpi niin sitä vaativaisempi.

      • hhditi

        No hohhoh..

        Toki kauneutta on monenlaista. Mutta ns. tekemällä tehty kauneus ja luonnostaan "kaunis" kevyesti laittautuneena (ja se on monilla oman maun mukaan kuinka näkee muut ;) ) kyl poikkeavat tuossa luonneosiossa.

        Mutta jos pidät kauniina mahdollisimman leikeltyä, täytettyä ja"laitettua", se tyyliin kilo meikkiä viimeisen päälle & naama vähintään 5 eri voiteella pohjustettuna, jotta sen puhdistukseenkin menee naisella yli puoli tuntia illalla, tunti pari aamuisin sen tekemiseen ja kappas alta kuoriutuu aivan muuta kuin se päivälook niin saat varautua yleensä luonteen suhteen vähemmän "maanläheistä" kohtaamista. :)

        Ja yksinkertainen pikkutesti on jo siinä kehtaako joku näyttäytyä ilman tätä laittautumista vai onko se "luonnontila" hirvittävä ajatuskin näyttää muille edes joskus, kumppani mukaan lukien. (tunnen oikeasti pari sukulaisnaista, joiden miehet eivät ole todellakaan IKINÄ nähneet rouvaansa ilman perusmeikkiä.. ei uskoisi mutta läheltä seuranneena niin täytyy kyl vähän arvostaa sitä hommaa, minkä ne näkee joka ikinen päivä naamansa eteen. Itsestäni ei siihen olisi, että vasta valojen sammuttua voi puhtaalla naamalla olla puolison tms seurassa.. :P )


    • mies42--

      Olen seurustellut kauniin naisen kanssa. Sillä oli hyvä luonne siihen saakka kunnes se oli paksuna toiselle miehelle.

    • totuuskomissioz

      Miksi seukkailla ruman kanssa kun voi kauniinkin?

    • Mjaaa, eipä tuo kauneus ole yöunia haitannut. 😉

      Oletan että ei haittaa mitenkään.

    • Suhdekauniinnaisenkanssa

      Miehet haluaa erittäin kauniin naisen koska kuvittelevat että sellaisen kanssa on perhe-elämä parasta. Vaimo on kiltti ja uskollinen kotihengetär.

    • ptpypu

      Kasvojen kauneutta tärkeämpi on hyvä tiukka perä ja vartalo.

    • e56kje6krjkr6ke57kyr

      No palstalaisille ei ainakaan kaunis nainen sopisi ollenkaan, siinä ätmi olisi aina vapisemassa että nainen löytää paremman ja siitä sitten ruikuttaisi ja joutuisi jätetyksi.

    • Aitosinkkumies-

      Ei kauniit naiset ole hyviä kumppaneita ja ne on myös pihtareita. Luulevat mies on niiden arvo perustuu läsnäoloon ja näyttäytymiseen kanssasi mutta monet kauniit naiset jätetään jo aika pian koska ovat pihtareita. Joku jennifer aniston on eronnut varmaan 20 kertaa, luulisi että miehet pitää kiinni kauniista naisesta mutta eivät pidä. Saavat sinkkuna seksiä enemmän kun suhteessa.

      • Ellliii

        Kauniit naiset on myös terveitä. Ne asiat kulkee käsi kädessä. Terve nainen ei halua yhtenään seksiä. Koska sellainen merkki huonosta terveydestä


      • ktkeyyyksyrsyksy
        Ellliii kirjoitti:

        Kauniit naiset on myös terveitä. Ne asiat kulkee käsi kädessä. Terve nainen ei halua yhtenään seksiä. Koska sellainen merkki huonosta terveydestä

        No justiinsa joo tällaista mutua tällä kertaa. Kyllä se on niin että terve ja liikunnallinen ihminen haluaa enemmän seksiä kuin laiska ja sairas.


      • Tire

        Höpö löpön vain Sairaalla ja heikolla ihmisellä on jatkuvasti seksi mielessä


    • helmiä_sioille

      Jos et näe kauneutta naisessa niin onko mieltä edes miettiä seurustelua?

    • Kauniille annat paljon enemmän anteeksi

    • Ilman.jäänyt

      Laihialaisen isän neuvo pojalleen:
      Älä ota kaunista naista vaimoksesi. Sen kauneus vähenee koko ajan. Ota ruma nainen, sen rumuus lisääntyy jatkuvasti.

      Toinen neuvo: Älä ota kaunista naista vaimoksesi. Et saa kauaa pitää sitä (Jännämies vie!).

    • Vaiettäniin

      Mä en tajua teidänlaisia niin hiton kyllästynyt teidän asenteisiin kauniisiin ihmisiin. Arvatkaa miltä tuntuu olla kaunis nainen. Kaikki kokoajan katsoo ja palvoo sitä ulkonäköä. Sitten kun oot suhteessa ukko epäilee kokoajan ja pitää olla todistelemassa. Jos oot hetken muualla kuvittelee sun olevan trefeillä ja joku muu mies vie. Aina sama hemmetin juttu. Nyt alan pelaa sitten miehillä, ei niistä muuta järkeväö saa, olen kyllästynyt todistaa että olen lojaali.

      • 57ik357k35k33k5k3k

        Just joo, omasta exästäni voin sanoa että oli hyvän näköinen ja huomiota herättävä, toki makuasia. Enkä itse ollut millään lailla mustasukkainen tai mitääb vakuutteluja kaivannut, mutta kuitenkin sitten petti toisen ukon kanssa. Että aivan samaa paskaa se on, on mies sitten millainen vaan.


    • Eipä siinä voi olla erityisempiä ongelmia.
      Perusteluina se, että oma rakas on se maailman kaunein nainen. Ja sen hänestä tekee monenmoni asia, ei vaan se, minkä muutkin näkevät. Paras asia kauniiksi tulemisessa on hillitön tunne minua kohtaan. Se taas antaa hälle tilaa elää omaakin elämää ja tulla takaisin viereen kehräämään.

      Ei siis ongelmia.

      • Dissident: "Ei siis ongelmia."

        Kyllä voi olla ongelmia todella kauniin naisen kanssa. Esimerkiksi itse olin kerran ravintolassa kaunotaren kanssa. En istunut tarpeeksi lähellä, miksi monta miestä lähestyi tätä kaunotarta. Suhteessa kaunotaren kanssa saattaisi joku mies pelätä sitä, että niitä yrittäjiä löytyy, jos hän ei ole vain riittävän lähellä?

        Itse tapasin tässä ehkä Kauniimman Vaihto-opiskelijattaren tänä vuonna Joensuussa. Minulla oli häneen tuttavuussuhde. Häntä joskus lähestyi ehkä yliopiston komeimman näköinen suomalaismies myös ehkä tuttavana ja lopulta hänet sai tyttöystäväkseen mahdollisesti parhaimmannäköinen ulkomaalainen vaihto-opiskelijamies. Tälläisen suositun kaunottaren kanssa seurustelussa voisi tulla ongelmia, jos häntä lähestyy myös yliopiston komein suomalaimies ja myös komein ulkomaalainen vaihto-opiskelija nuori mies. Itsekin menin alunperin tämä Kauniimman Vaihto-opiskelijattaren seuraan, sillä hän oli niin viehättävä. Hän on hymyillyt minulle elämäni kauniimman hymyn, mutta suorastaan sanoen varon vähän hänen kaltaistaan naista seurustelukumppanina, sillä hän alkoi olla vähän liian viehättävä. Sen toiseksi hurmaavimman hymyn hymyillyt nainen on entinen Miss Suomi, jonka tasoisten kaunottaren seurassa kannattaa olla varovainen, sillä ihastuneita ottajia voi olla todella viehättävällä naisella monta. Kauniin naisen kanssa seurustelu voi tuoda kilpailijoita eli siitä voi seurata aiheellista tai aiheetonta mustasukkaisuutta suhteeseen?

        Mitäs kuuluu? Itselläni on vähän unirytmi hakusessa, sillä meni rytmi vähän myöhäiseksi, miksi kirjoittelen vielä näin myöhään, kun olen vähän lomalla kesäkuun alussa. Milloinka Sinulla ne lomat alkoivat?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Dissident: "Ei siis ongelmia."

        Kyllä voi olla ongelmia todella kauniin naisen kanssa. Esimerkiksi itse olin kerran ravintolassa kaunotaren kanssa. En istunut tarpeeksi lähellä, miksi monta miestä lähestyi tätä kaunotarta. Suhteessa kaunotaren kanssa saattaisi joku mies pelätä sitä, että niitä yrittäjiä löytyy, jos hän ei ole vain riittävän lähellä?

        Itse tapasin tässä ehkä Kauniimman Vaihto-opiskelijattaren tänä vuonna Joensuussa. Minulla oli häneen tuttavuussuhde. Häntä joskus lähestyi ehkä yliopiston komeimman näköinen suomalaismies myös ehkä tuttavana ja lopulta hänet sai tyttöystäväkseen mahdollisesti parhaimmannäköinen ulkomaalainen vaihto-opiskelijamies. Tälläisen suositun kaunottaren kanssa seurustelussa voisi tulla ongelmia, jos häntä lähestyy myös yliopiston komein suomalaimies ja myös komein ulkomaalainen vaihto-opiskelija nuori mies. Itsekin menin alunperin tämä Kauniimman Vaihto-opiskelijattaren seuraan, sillä hän oli niin viehättävä. Hän on hymyillyt minulle elämäni kauniimman hymyn, mutta suorastaan sanoen varon vähän hänen kaltaistaan naista seurustelukumppanina, sillä hän alkoi olla vähän liian viehättävä. Sen toiseksi hurmaavimman hymyn hymyillyt nainen on entinen Miss Suomi, jonka tasoisten kaunottaren seurassa kannattaa olla varovainen, sillä ihastuneita ottajia voi olla todella viehättävällä naisella monta. Kauniin naisen kanssa seurustelu voi tuoda kilpailijoita eli siitä voi seurata aiheellista tai aiheetonta mustasukkaisuutta suhteeseen?

        Mitäs kuuluu? Itselläni on vähän unirytmi hakusessa, sillä meni rytmi vähän myöhäiseksi, miksi kirjoittelen vielä näin myöhään, kun olen vähän lomalla kesäkuun alussa. Milloinka Sinulla ne lomat alkoivat?

        ”Kyllä voi olla ongelmia todella kauniin naisen kanssa. Esimerkiksi itse olin kerran ravintolassa kaunotaren kanssa. En istunut tarpeeksi lähellä, miksi monta miestä lähestyi tätä kaunotarta. Suhteessa kaunotaren kanssa saattaisi joku mies pelätä sitä, että niitä yrittäjiä löytyy, jos hän ei ole vain riittävän lähellä?”
        Kertoo enemmän sinun tunteista kuin naisen kauneudesta. Jos nainen haluaa vain olla sinun kanssa, hän kyllä osaa sanoa muille, että elkääpäs häiritkö, kun olen tämän herrasmiehen kanssa.

        ”Kauniin naisen kanssa seurustelu voi tuoda kilpailijoita eli siitä voi seurata aiheellista tai aiheetonta mustasukkaisuutta suhteeseen?”
        No kuten edellä... ehkä et arvosta itseäsi ja koet alemmuutta tilanteissa?

        No mulla heinäkuun lopulla lomaa, kun on ne synttärit...tuuraajaa vaan odotellaan...


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Dissident: "Ei siis ongelmia."

        Kyllä voi olla ongelmia todella kauniin naisen kanssa. Esimerkiksi itse olin kerran ravintolassa kaunotaren kanssa. En istunut tarpeeksi lähellä, miksi monta miestä lähestyi tätä kaunotarta. Suhteessa kaunotaren kanssa saattaisi joku mies pelätä sitä, että niitä yrittäjiä löytyy, jos hän ei ole vain riittävän lähellä?

        Itse tapasin tässä ehkä Kauniimman Vaihto-opiskelijattaren tänä vuonna Joensuussa. Minulla oli häneen tuttavuussuhde. Häntä joskus lähestyi ehkä yliopiston komeimman näköinen suomalaismies myös ehkä tuttavana ja lopulta hänet sai tyttöystäväkseen mahdollisesti parhaimmannäköinen ulkomaalainen vaihto-opiskelijamies. Tälläisen suositun kaunottaren kanssa seurustelussa voisi tulla ongelmia, jos häntä lähestyy myös yliopiston komein suomalaimies ja myös komein ulkomaalainen vaihto-opiskelija nuori mies. Itsekin menin alunperin tämä Kauniimman Vaihto-opiskelijattaren seuraan, sillä hän oli niin viehättävä. Hän on hymyillyt minulle elämäni kauniimman hymyn, mutta suorastaan sanoen varon vähän hänen kaltaistaan naista seurustelukumppanina, sillä hän alkoi olla vähän liian viehättävä. Sen toiseksi hurmaavimman hymyn hymyillyt nainen on entinen Miss Suomi, jonka tasoisten kaunottaren seurassa kannattaa olla varovainen, sillä ihastuneita ottajia voi olla todella viehättävällä naisella monta. Kauniin naisen kanssa seurustelu voi tuoda kilpailijoita eli siitä voi seurata aiheellista tai aiheetonta mustasukkaisuutta suhteeseen?

        Mitäs kuuluu? Itselläni on vähän unirytmi hakusessa, sillä meni rytmi vähän myöhäiseksi, miksi kirjoittelen vielä näin myöhään, kun olen vähän lomalla kesäkuun alussa. Milloinka Sinulla ne lomat alkoivat?

        Olen samaa mieltä ukkosen on komea mies että häiritsee erittäin paljon muiden naisten frittailut häneen. Mutta yritän luottaa häneen,eihän tästä suhteesta mitään tulisi ja sit se suloisuuden häneltä kun hän epäilee minua turhaan😁💕


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ukkosen on komea mies että häiritsee erittäin paljon muiden naisten frittailut häneen. Mutta yritän luottaa häneen,eihän tästä suhteesta mitään tulisi ja sit se suloisuuden häneltä kun hän epäilee minua turhaan😁💕

        No, minä en taida naisia puoleentoista vuotta juuri katsella, sillä yritän systemaattisesti säästää ja naiset olisivat kuluerä. Kiitos, että toit tuon näkökulman esiin, sillä kauniiden miesten ja naisten suhteen on olemassa se fakta, että kilpailua on ja kiinnostuneita.

        Hyviä kesäkuun alkuja, vaikka ei niin kovin lämmin olekaan.


    • Slytwester

      Ei liity!

    • Ei liity, miksi liittyisi? Koska jokainen mieshän seurustelee mielestään kauniin naisen kanssa, kuten nainenkin mielestään komean miehen kanssa. Ongelmia tulisi, jos joku kokisi seurustelevansa ruman kanssa. Se olisi tosi outoa. Sitä paitsi mitä tuo tikissä oleminen liittyy kauneuteen? Monen miehen/naisen mielestä se ei-tikissä-oleva oma rakas on paljon paremman näköinen kuin joku six pack-hirmu.

      • Näin.👍


      • Hyvä kommentti, mutta vielä hauskempi veto on toi uus kuvake!!!

        Heh! Huumorinainen ainakin oot!

        Otakin huumorilla näitä juttuja, ei näitä voi muuten ottaakaan, vaikka vakaviakin kirjoittas.


      • Taas on höpötystä. Eivät kaikki todellakaan mielestään seurustele tai ole naimisissa mielestään kumean/kauniin kumppanin kanssa.

        Tälläkin palstalla moni nainen on sanonut, että ei ole ulkonäön perässä ja ei ole nyxäänsä ulkonäön perusteella valinnut.

        Itselläkin on se tilanne, että vaikka seurustelisin huippumallin kanssa, kymmenen vuoden jälkeen se olisi korkeintaan ihan ok.


    • Nimimerkkixxw

      Musta yksi kääntöpuoli voi juurikin olla tuo, että vaatii sen itsetunnon ja sietokyvyn. Enkä nyt tarkoita sitä, että kunhan et ole mustasukkaisuuteen taipuva ja tiedät, että iskuyritykset jää yrityksiksi. Sillä oikeasti löytyy aika kusipäämäisiä ihmisiä, jossa se lähellä istuminenkaan ei aina riitä. Esimerkkinä tapaus, jossa mies tulee kovasti ihmettelemään, että miten sinun kaltainen on voinut saada tuollaisen naisen. Tai muutoin keskustelussa pyritään vähättelemään miehen ominaisuuksia, jotta saataisiin itse näyttäytymään paremmassa valossa suhteessa mieheen.

      Nuo on niitä ärsyttävämpiä. Iskuyritykset ja muut hoituu helposti, kun nainen pistää niille välittömästi pisteen. Mutta kusipäämäisyys ja sen kohtaaminen on vain ärsyttävää.

    • Kauniilla naisella on omakohtaisen empirian perusteella kiusallinen taipumus "kasvaa erilleen".

      Tämä tapahtuu hyvin nopeasti tavattaessa jääkiekkoilija tai ihanaa etnistä toiseutta edustava uros.

      • eikävainkauniillanaisil

        Tai statuksekkaampi tai resurssikkaampi naiseen sitoutuva projektityöntekijä.


      • tiedän

        Ei kaunis nainen edes aloita mitään taviksen kanssa vaan ottaa suoraan jääkiekkoilijan.


      • tiedän kirjoitti:

        Ei kaunis nainen edes aloita mitään taviksen kanssa vaan ottaa suoraan jääkiekkoilijan.

        Jaa?

        Yritätkö väittää, että

        A) en ole tavis

        tai (looginen)

        B) puhun pellolle levitettävää omakohtaisesta empiriasta


    • Kokenutmies-

      Kauniissa naisessa ei ole mitään huonoja puolia jos luonne on hyvä. Hyvää on että kiihottuu tosi nopeesti seksissä ja muna kovana kuin kivi. Mikään ei ole parempaa kuin rakastella kaunista naista.

    • Hengellinenjakypsä

      Ulkonäköriippuvuus on monet vienytkin ihan harhaan.

    • Riippuu vähän, milllä tavalla nainen on kaunis. Jos hän on niin kutsuttu pakkelipimu, huonot puolet alkavat jo siitä paklaamiseen käytetystä ajasta ja rahasta. Tietysti tuollainen kova meikkamisen tarve kertoo myös kovasti huomionkipeydestä, joka taas tarkoittaa, että sitä huomiota olisi saatava myös muilta miehiltä.

      Jos nainen taas on ns luonnonkaunis ja pystyy tulemaan kanssasi yöpymään laavulle ja seuraavana päivänä XXL: ään suoraan ostamaan uusia vaelluskenkiä, olet löytänyt kultakimpaleen.

      Tietystikään todella kaunis nainen ei sovi miehelle, jolla on huono itsetunto, koska kaunis nainen saa huomiota kaikkialla ja pokailuyrityksiä heti kun selkäsi käännät .

    • Kaunokainentäällä

      Naisen kauneus ja sosiaalisuus vaatii itsevarman ja huomioivan miehen että voisi suhde pysyä kasassa. Koska nainen on tottunut jo huomioon ennempää.
      Epävarma mies alkaa syyttelemään ja välttelemään kun pelkää jätetyksi tulemista. Tekee sen ennemmin itse että saa siitä egonsa boostausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe