Kun Pertti taas ansiokkaasti nosti trollausaiheen framille niin otetaanpa nyt tämäkin vakava asia esille, nostetaan kissa pöydälle niin sanotusti.
Varmaan kaikilla palstalaisilla(kin) on lähipiirissä erilaisia trolleja jotka kerjää kaikenlaisia etuuksia ja apua. Monilla on ikääntyneitä sukulaisia, lapsia jne, joilla on erilaisia tarpeita, te olette niitä autelleet hyvää hyvyyttänne mutta entä jos ne onkin trolleja? Menet auttamaan jossain jutussa niin trolli salaa hekottelee kun sai huijattua avuksi. Lapset, ne pienet prkleet on varmaan pahimpia trolleja, vähäiseen ikään, kokemuskeen ja fyysiseen kokoon vedoten odottavat iskältä ja äiskältä jos jonkinlaista palvelusta vailla minkäänlaista aikomusta korvata vaivoja.
Ehdotan että kaikki palstalaiset, erityisesti pienten trollien vanhemmat jatkossa jämäkästi kieltäytyvät lähtemästä trollaukseen mukaan, hakekoon trolli itse maitonsa kaapista, hoitakoon kyydin päiväkodista miten parhaiten taitaa jne. Ei ole muuta vaihtoehtoa, mitä enemmän ruokit trollia sitä enemmän se on aina vailla.
Paljonhan on myös ihan tuntemattomia trolleja, ne saattaa tulla kysymään jotain, vaikka että missä jokin paikka on, niillä saattaa olla jokin raskas kantamus jota muka vaikeasti nostavat odottaen että riennät apuun. Kauppojen kassoilla on trolleja, ne yrittää trollata sulta rahat pois, älä maksa. minä maksoin vastikään vakuutusyhtioön trolleille monta sataa, jatkossa täytyy kieltäytyä. Onko sulla asuntolainaa? Pankin trollit on innikkaasti sellaisten kimpussa joilla on, jatkuvasti lähettävät trollauskirjeitä.
Trolleja on kaikkialla, se on hyvä meidän kaikkien muistaa.
Lähipiirin trollit kuriin
6
177
Vastaukset 6
- trollitutka_
Tämäkin trolli taas vauhdissa.
Mun koira taitaa trollata...
Vaan minkäs teet.- Pikkulintunen
Vähän kuin se kolumni Hesarissa, joku oli pahoittanut mielensä mielensä pahoittajien mielensä pahoittajista. Vai miten se nyt oli.
- Rumasinkkumies-
Mun veljeni on muijansa kanssa huijari trolli. Lainasin niille tonnin rahaa eikä ne maksaneet takas.
- trollikka
No niin, Harmis... kyllä tämä tästä! Helteetkin on hetkeksi poistumassa... ja jatkossa yrität välttää liikaa auringon ottoa... Juot tarpeeksi nesteitä, ei liikaa alkoholipitoisia, jonkinlainen lakki päähäs ja paita yllä keskipäivän aurinkoon ainakin.... niin vältyt ehkä uusilta auringonpistoksilta!
Sitä nuppi sekoo vähemmästäkin, mutt jos aivot kiehuu... niin sitä näkee ja kokee jos jonkinlaisia painajaisia/hallusinaatioita ympärillään.
Nyt juot ½-litraa raikasta vettä ja kömmit sinne sänkyysi nukkumaan... kaikki pahimmat painajaiset veks!
Aamulla olosi tuntuu jo paremmalle... ja illalla soitat sitt omalle äidillesi; muistaen kiittää ett kerran sua helli ja hemmoitteli, silloin kun olit vaahtosammuttajan kokoinen kitisevä nassikka!
Kattos vaikket sä sitä muistaisikaan... niin se on 50-luvun faktoja...äideistä! =))
Hyvää yötä... parane pian, sillä nyt sä alat olla jo kestämätön törppö!Ei tämä mikään auringonpistos ole vaan vakava asia. Pertti oli palstalla havainnut trolleja ja kun aloin mirttimään niin joka päivähän niihin melekin törmää. Eilenkin yksi kaveri käväisi ohikukumatkalla ja trollasi pakasteesta pullankin kahvin kyytipojaksi, yritti se trollata ruokaakin mutta siinä kohtaa tajusin laittaa stopin trollaukseen ja kieltäydyin tarjoamasta, Käskin trollata jostain huoltikselta sapuskat kun ei ollut äidiltään saanut lähtiessä trollattua, se varmaan sen tuntee niin hyvin että osaa laittaa trollin kuriin jo lähdössä.
Joo, mutsi kyllä kieltämättä aika kärsivällinen ollut minun trollauksen suhteen, isot kiitokset siitä hänelle enkä nykyään hirveästi viitsi sieltäpäin trollatakaan kun muksuna tuli varmaan jo trollauskiintiö täyteen.
Öitä sullekin, kauniita unia, oman trollin kuvia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469