kellään ongelmaa rikkaiden vanhempien kanssa

19-tyttö

Hei olenko ainoa jolle vanhemmat tyrkyttävät uutta autoa joka viikko ja tilisirtoja tulee tililleni vanhemmilta 30 000 € joka kuukausi kellään samaa ongelmaa

8

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andrukela

      Voitko antaa mulle rahaa?

    • rajatkiinniprkle

      joo rikkaat vanhemmat on aivan pahimpia ku olin kavereittenki kaa nii faijaa vaa soittaa että "haluuks sä sen oman kerrostalon vai et?" niinku mieti kuinka noloo ja sit se kun mutsi laittaa mun lompakkoon salaa aina joku 5000€ yöllä niinku pliis tapa mut

    • rikkaus

      eipä ollu tositarina. Olisit vähintäänkin kertonut osakesalkuista joita vanhempasi ovat ostaneet, jos tietäisit millaista on olla rikas.

      Eli lopeta valehteleminen ja itke itsesi uneen narkkarivanhempiesi hepoluolassa

    • efgsgert

      Sulle ehkä ois tarjolla joka viikkoo uutta autoa mutta mulle ne tyrkyttää monesti päivässä kuutta autoa, eikä neole mitään punamaalilla sudittuja pikku-Matin 3-pyöräisiä mäkiautoja vaan sahramimaalilla peitelty Bugatti Royaale, lehtikullattu mirhantuoksuisella rokotiilen nahalla panssaroitu Rollis Röyhkee Silver Sprite, kirahvinturkkipenkeillä, eebenpuisella ratilla ja norsunluisella pakoputkella varusteltu Hispano Suiza, tuhannella 999:n karaatin rupiinilla loistelioitu Cadillac Fleetwood, Lotus ja McLaren

    • Pakolainen

      Kyllä on. mun vanhampani saivat hankittua meille paikan tänne suomeen. Ei tarvitse enää pelätä että poliisit tulevat ja potkivat oven sisälle ja vievät isä kuulusteltavaksi. Mulle ja veljelleni selkään sekä äitini ne helvetin kytät ovat raiskanneet monta kertaa. Ja nyt täällä saamme olla rauhassa. Se on meille parasta parempaa kuin paljon rahaa vain rauha on meille tärkeää.

      • Pääsittekö koko perhe suomeen?


    • Hankalaa se on tuokin. Onko sulla kaverit missä tilanteessa, tietääkö ne?

    • Anonyymi

      Neuvo: Äidinkielen tunteja tai yleensäkin kieliopin tunteja ei kannata jättää väliin. On todella laiskan ja vetelän oloista, jos jättää osan sanoista kirjoittamatta. Se antaa heti huonon ensivaikutelman.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe