Naisten logiikka nettideittipalveluissa?

nnaistenlogiikkaasd

Muutaman kuukauden nyt tutustunut tinderin käyttöön ja ei vittujen kevät tämä naisten logiikka nettideittailun suhteen...

Elikkä siis, "moi, mitä kuuluu?" on pahin mahdollinen virhe mieheltä aloitusta tehdessä ja instant turn off. Samoin muut tylsät, ympäripyöreät aloitukset. Okei, tämä on mennyt jo jakeluun ajat sitten. Mutta mistä sitten aloittaa keskustelu? 95% naisista profiilin esittelyteksti on joko täysin tyhjä, sisältää vain somenickit tai jotain erittäin ympäripyöreää kuten "tykkään hyvästä seurasta ja liikunnasta". Tuossa on käytännössä kaksi tapaa aloittaa keskustelu: tylsällä "mitäs harrastat, mistä tykkäät, mites menee" aloituksella tai heittämällä härskit läpät heti kättelyssä kehiin. Ja nämä molemmat ääripäät on sellaisia jotka ovat suurimmalle osalle naisista turn off. Eli, mistä mun sitten pitäisi repiä se nokkela aloitus ilman tietoa mistään mistä nainen tykkää yms?

Ja kirsikkana kakun päälle, nykyään myös kahville tai kaljalle pyytäminen on näköjään kielletty. Seuraan yhtä fitnessmimmiä snapchatissa ja sekin tuossa yksi päivä avautui turhautuneena siitä kun miehet kyselee kavhille tai kaljalle, joten hän on nyt keksinyt laittaa tinderiin profiiliin että ei juo kahvia eikä kaljaa, joten älkää pyytäkö sellaisille. Ikään kuin tarkoituksena tehdä keskustelun avaaminen niin vaikeaksi kuin mahdollista? Kysyn vaan, mikä helvetin pointti tässä on?

7

1370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadjoiefj

Ja siis lisään vielä että ei siinä ole mitään väärin jos ei kahvia tai kaljaa juo, mutta voisiko siitäkin mielummin vaikka kehitellä jotain keskustelua eikä alkaa vääntämään tällaisia ehtoja kuten "älä missään nimessä pyydä kahville tai estän sut".

• mies--

Taitaapa naisille tulla niin valtava määrä matcheja meihin miehiin nähden, että tavallaan jotenkin ymmärtää jos ne samat 500 kpl "moi, mitä kuuluu?" aloitukset rupeaa tympimään ehkä?

Miehenä kun matcheja tulee niin vähän, niin mä olen valmis kaikkien kanssa keskustelemaan, joko itse aloittajana tai joskus ehtii joku nainenkin aloittaa.. ja ne naisten aloitukset muuten on aina just sitä "moi" :D

• voikoJärkeäOpettaa

Aivan normihomma! Miten edes muuta odotit? Naisten kanssa jutellessa Tinderistä: illassa tulee 500 tykkäystä. Ja hulluinta on että miehet ovat vihaisia/turhautuneita naisille... :O Sinne tulee kaikkea purjehduksesta Karibialle kutsusta keikalle - joskus mies soittamassa - ja sitten vielä hölmöimmät miehet ruokkii samaa ottamalla snap/insta/twitter hommia naisille jotka hakevat vain volyymia....Miehet möllii kaiken tässä. Niin, jotkut vielä seuraa fittnes mimme sieltä. Mitä jää jäljelle?!!

Miehet pilasi tuon ja nyt haetaan uutta appsia joka kestää hetken ennenkuin em tapahtuu taas. Ääliömiehet 90% ruokkii 3% naisia joilla ei ole mitään tarkoitusta mihinkään. Life goes on...................

Nokkela aloitus, lol. Peliukot on opetellut ja soveltanut niitä jo 15 vuotta. Tsemppiä kisaan jos niillä meinaat ottaa hommat haltuun.

Itse pari vuotta sitten kokeilin, aika kylmä kyyti mutta omana itsenä homma toimi. Jos musuaa fittness mimmiä eikä itse bb ukko ni yhtä järkevää ku livenä. Itse takonut reeniä koko ikäni ja silti heivasin heti kaikki perse-edellä mimmit. Miehille tästäkin kiitos....

Jos näkis tinder-statistiikat ni veikkaat että 100 000 / muutama nainen ja muille 1000/ nainen. Ja ukot keskittyy eka ryhmään. Miksi ei lähde kahville vaikka oon vain 1/ 99 000? Ja samaan aikaan ukot takoo kyllä kyllä kyllä tindeä .................... :D

Kaikki muut naiset ovat ilman....Been there dudes.

• NainenValitseeMiesVaanOn

Naisten profiilit ovat järjestään niin täynnä jonkinlaista miesvihaa tavalla "älä ota yhteyttä jos" ja lukuinen lista adjektiiveja joista hyvä itsetuntoinenkin mies itsensä löytää. Joka profiilissa vongutaan kuvaa ja hauskinta on kuvattomat profiilit joille ehdottomuus on että miehellä oltava kuva ja jos ei ole niin alla olevaan osoitteeseen saa lähettää ja jos kuva on hyvä vastaan. Profiili tekstille ihan sama kunhan vaan se kuva.
      Tiedän itse olevani komeahko mies. Naiset kehuneet aina. Kuitenkin nettideitit ovat niin äärimmäisen pinnallisia että voin sanoa vaik itseluottamus kunnossa onkin niin yhteenkään avaukseen en koskaan ole saanut vastausta tai ainakaan sellaista että olisin kiinnostava. Muutama vuosi sitten passivoiduin kokonaan deiteillä. Toin itseni esille mutta en lähetellyt kenellekään avausviestejä. Kyllä minuun kiinnostui useampikin nainen ja suhteita sain näistä kiinnostuneista luotua. Nyt taas yhtä mukavaa naista tapailen joka oli deiteillä minusta hirmu kiinnostunut.
      Sanotaanko näin että hän josta sinä mies kiinnostut ei todella suurella todennäköisyydellä kiinnostu sinusta. Nainen taas lähestyessään on jo ylittänyt sen riman että häntä aidosti kiinnostat. Siksi miehen on tällaiseen myös äärimmäisen helppo alkaa tekemään tuttavuutta.

• RapatessaRallallaa

Ihan pakko kysyä, miksi pitää mätsätä sellaisten naisten kanss Tinderissä jos ituttaa, ettei profiilitekstissä lue mitään?
      Itse jätin suosiolla sellaiset miehet mätsien ulkopuolelle. Vaikka miten komea oli, ei meillä selkeästi silloin ole mitään yhteistä (koska oletan, ettei mies osaa keskustella ja luottaa lähinnä ulkonäköönsä parisuhdemarkkinoilla).

Mätsäsin vain miesten kanssa, joilla luki profiilissa jotakin ja ulkonäkö miellytti. Olin Tinderissä viidesti, pari kertaa kävi, etten niiden parin viikon aikana saanut kuin muutaman mätsin. Eli miettikää, naisella mätsit laskettavissa yhdessä kädellä. WOOOOOT!?!?!?!?!

Mutta silloin oli helppo minunkin aloittaa keskustelu, jos mätsi kävi:
      "Hei! Profiilitekstissäsi mainitsit, että tykkäät matkustella, oletko missä päin käynyt?"
      "Hei! Huomasin, että sinäkin harrastat skydivingia, oletko pitkäänkin harrastanut?"
      "Hei! Ihana tuo sinun koirasi, onko mitä rotua?"

Eikä ole kertaakaan tullut evvk-vastausta takaisin. Jutut on kyllä tyssänneet, mutta lähinnä siihen, ettei sitten irl olekaan mätsännyt tai jutut on alkaneet vaan muuttua vaisummaksi kun ollaan huomattu, ettei se toinen kiinnostakaan niin paljon.

Eli ihan itse aiheutettua tuo on, itse sinä ne mätsisi valitset.

• saasnähäjoo

Naiset haluavat miehiä samalta aaltopituudelta. Jos mies ei osaa aloittaa edes keskustelua, ei kyseinen mies ole samalla aaltopituudellakaan. Joten next please. Tosin ostamalla sian säkissä on vaikeaa olla ihan varma asioista.

• Miksi ruokit niiden naisten turhamaisuutta, jotka ovat niin itseään täynnä, etteivät kirjoita itsestään mitään?

Totuus on, että jos näytät tarpeeksi hyvältä, voit aloittaa ihan millä tahansa ja nainen on kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7860
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2029
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe