Ei helvetti...

Buahahaa!

Miksi helvetissä dementiahiihtäjille on oma palsta?

11

2262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marimekko

      ... vertailla sauvamerkkien teknisiä ominaisuuksia, vertailla tekniikoita, keskustella parhaista reittivaihtoehdoista ja kertoa parhaat vinkit siitä miten suojautua pahankuristen lähimmäisten huomionosoituksilta?

    • naisen ääni

      Olen 27-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta. Kaikki ystäväni harrastavat sauvakävelyä ja se kuuluu myös omaan repertoaariini. Varo vain, me tehdään siitä sellainen trendi, että kohta sinunkin pitää hankkia sauvat!

      • Sauvakävelijä

        Te kirjoittelijat,teidän pitäisi kokeilla sauvakävelyä niin ette kirjoittelisi liikunnasta
        kielteisiä juttuja.Kyllä näitä kauniskävelijöitä
        riittää.Nämä kun sanovat, Minä en tommosia keppejä tarvitse.Sitten kun tulette vanhaksi ja vaivaiseksi
        kyllä olisi tarpeen keppikävelykin.Ei se alenna teidän arvokkuuttanne,päin vastoin .Tulette suoraselkäiseksi ja ryhdikkääksi ja ja kaljamahanne
        ja riiputissinne pienenee.Lenkin jälkeen velatkin
        tuntuu saatavilta ja vihamiehet kavereilta.


      • suksija
        Sauvakävelijä kirjoitti:

        Te kirjoittelijat,teidän pitäisi kokeilla sauvakävelyä niin ette kirjoittelisi liikunnasta
        kielteisiä juttuja.Kyllä näitä kauniskävelijöitä
        riittää.Nämä kun sanovat, Minä en tommosia keppejä tarvitse.Sitten kun tulette vanhaksi ja vaivaiseksi
        kyllä olisi tarpeen keppikävelykin.Ei se alenna teidän arvokkuuttanne,päin vastoin .Tulette suoraselkäiseksi ja ryhdikkääksi ja ja kaljamahanne
        ja riiputissinne pienenee.Lenkin jälkeen velatkin
        tuntuu saatavilta ja vihamiehet kavereilta.

        moi! miksi ihmeessä sauvakävelijät eivät laita talvisin suksia jalkaan ja siirry ladulle


      • argh
        suksija kirjoitti:

        moi! miksi ihmeessä sauvakävelijät eivät laita talvisin suksia jalkaan ja siirry ladulle

        Että pitäisi ostaa uudet sauvat, sukset ja monot! Laji on ihan eri. Sauvakävely on paljon helpompaa ja halvempaa. Ja miellyttävämpää!

        Voisit kysyä myös että miksi lenkkeilijät eivät laita luistimia jalkaan ja siirry jäälle. Tai miksi jääkiekkoilijat eivät riisu ja siirry uima-altaaseen.


      • Antarktis

        Hienoa kun siitä on tullut trendilaji. Silloin kun minä sitä harrastin(jo 17 vuotta sitten)piti melkein pimeässä liikkua, ettei pidetty hulluna.


      • Miero
        suksija kirjoitti:

        moi! miksi ihmeessä sauvakävelijät eivät laita talvisin suksia jalkaan ja siirry ladulle

        Yhtä hyvin voin kysyä, miksi hiihtäjät eivät riisu jalkoissaan olevia rasvattuja kepukoita ja siirry kävelyteille? Mikä saa täysjärkisen ihmisen ehdoin tahdoin sitomaan pökkylätkin jalkaansa, kun voi kulkea pelkkien sauvojenkin kanssa?

        Esteettisesti hiihto on yksinkertaisesti typerämmän näköistä. Sellaiselle joka ei ole koskaan hiihtäjää tai sauvakävelijää nähnytkään, hiihtäjä olisi eittämättä naurettavampi ilmestys. Kävelykeppejä on ympäri maailmaa, mutta kukaan muu kuin hiihtäjä ei keksi sitoa rasvattuja keppejä jalkoihinsa. Tämä kannattaisi eräiden pitää mielessä, ennen kuin alkavat lenkkipolulla huudella "unohtuiko sukset kotiin"?


      • Miero
        Miero kirjoitti:

        Yhtä hyvin voin kysyä, miksi hiihtäjät eivät riisu jalkoissaan olevia rasvattuja kepukoita ja siirry kävelyteille? Mikä saa täysjärkisen ihmisen ehdoin tahdoin sitomaan pökkylätkin jalkaansa, kun voi kulkea pelkkien sauvojenkin kanssa?

        Esteettisesti hiihto on yksinkertaisesti typerämmän näköistä. Sellaiselle joka ei ole koskaan hiihtäjää tai sauvakävelijää nähnytkään, hiihtäjä olisi eittämättä naurettavampi ilmestys. Kävelykeppejä on ympäri maailmaa, mutta kukaan muu kuin hiihtäjä ei keksi sitoa rasvattuja keppejä jalkoihinsa. Tämä kannattaisi eräiden pitää mielessä, ennen kuin alkavat lenkkipolulla huudella "unohtuiko sukset kotiin"?

        Huomasin, että tää onkin ikivanha ketju. Miksi edes vaivauduin?


    • Pikasta tervehtymistä

      Herra/rouva Buahahaa ei takuulla itse kuntoile. Jos kuntoilisi, han varmasti kunnioittaisi kaikkia kuntoilijoita, ja erityisesti niitä jotka harrastavat kuntoilua vielä ikäihmisinäkin. Dementia iskeekin helpommin juuri niihin jotka eivät liiku.

      Herra/rouva Buahahaatakin saattaa joutua dementian uhriksi. Siksi suosittelen hänelle kaikkenlaista liikuntaa, aloittaisipa vaikka sauvakävelystä. Huippuhiihtäjätkin treenaavat pelkillä sauvoilla, sauvamäkeä ja sen semmoista.

      Lisäksi toivotan hänelle hymyä huuleen ja avaraa mieltä. Mutta jos ajattelu on noin kamalan sulkeutunutta, aivojen toimintakapasiteetti varmaan pihisee aliteholla. Valitettavasti siitä syntyy varma kasvualusta dementialle.

      Epäilenkin, että hänen piti valittaa flunssasta ja huonosta kunnostaan, mutta muisti petti ja kirjoittikin vahingossa väärälle palstalle.

    • hahah

      hyvä on sohvanpohjalta huudella kaljalasi kourassa, vaan tuuppa ja otetaan kävelykisa 2km taidat pudota ensin

    • tottivaari

      koklaas tee kuten minä hain tsepat ja kunnon jalineet ne new balanset edullisesti muuten siltä
      maralta sieltä lippajärventiltä espoosta
      kyllä alkoi matka maistua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      421
      1781
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      180
      1423
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      942
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      117
      895
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      876
    Aihe