Joku heitti mun päälle keittoa ja hakkas. Pyöräkii varastettii viime viikolla. Poliisia löin vahingossa munille. Koitinhan mä pyydellä anteeks mut se esitti ettei käyny mitään, mut näin mä et sitä sattu. Ku eihä sinne tarvii kovaa osua.
Vastaukset 4
Mulla taas on nuha ja päätä särkee, pahoin pelkään että kaverin kesäflunssa tarttui muhunkin..Sitten on tenniskyynärpää ja kättä pitää pitää tukisiteessä semmosen kuukauden verran.
Poliisia ei ole näkyny, eikä kyl muniakaan..Minkä VesiVehkeen muuten ostit?.. ;P
.. Tuli nyt vaan mieleen, kun jossain ketjussa huomasin, että olet tainnut päästä Vesille Suhaamaan uudella lelulla.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Minkä VesiVehkeen muuten ostit?.. ;P
.. Tuli nyt vaan mieleen, kun jossain ketjussa huomasin, että olet tainnut päästä Vesille Suhaamaan uudella lelulla.. ;DKajakin. Ja mä muuten pystyn melomaan, kunhan ranne ei liiku.
Wwuwuw kirjoitti:
Kajakin. Ja mä muuten pystyn melomaan, kunhan ranne ei liiku.
.. Hyvä juttu.. Sun pitää sitten vain jäykistää se kunnolla ja Ottaa muutenkin Rauhallisesti.. EnnaKointia Unohtamatta.. Ensimmäinen asia varmaan sujuu.. Mut noista kahdesta viimeisestä en ole ihan varma.. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591