Mikä on mottosi?

Jos saisit kutsun Arto Nybergin ohjelmaan, niin minkä ajatuksen ilmoittaisit motoksesi?

Mä laittaisin varmaan jotain oikein pölöjää tyyliin..

- Se nyt on niin, että näin on.
- Jos muuta väität, niin valehtelet
- Omena päivässä ja kuusi kuussa
- Jamboo
- Hattu pois päästä ja housut jalasta
- Sukat ja sandaalit pitää lääkärin loitolla.

66

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syvä.huokaus

      Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

      • Mä laittaisin mielummin ton sun nimimerkkis. - Syvä huokaus, tai Sarkastinen hymähdys.


    • - Älä ole aikasi lapsi, sillä elämme pölöjiä aikoja.

    • lerppuasema

      Jos esiintymispalkkio olis tarpeexi suuri ja aiheen saa valita
      ja Nyyberi antais haastatelukysymyxet ennen suoraa lähetystä

      Valitzen aiheexi semmosen,
      ett mitenkä Panaman kanava vaikuttaa Itämeren silakoiden =hareng baltic
      sukupuolielämään muuttaen silakat lesboixi

    • Peikko: "Turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus, joo".
      Peikko: "Tämä ohjelma on turha. Kiviäkin kiinnostaa sadan vuoden kuluttua ja ufo-miehiä kanssa".
      Peikko: "Ulkona on kaunis sää, grillaamaan ja juomaan kaljaa, terve!".

    • lihavihatipunen

      X:n kauppaoppilaitoksen julkaisussa vuonna x, mun mottoni oli muistaakseni "Kyl se varmaan niin sit on". Että semmonen sitten.

      • X= Slm?


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        X= Slm?

        Ei ole. Kehä kolmosen ulkopuolella on.


    • mun_motto

      Haistakaapa kaikki vittu!

      • Kuulostaa enemmän ätmin toiveelta..


    • kaisanoasaa

      Kahta en vaihda: sukkia.

      • Kuka ne nyt mihinkään vaihtaiskaan...


      • kaisanoasaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kuka ne nyt mihinkään vaihtaiskaan...

        Kyllä mä olen kuullut että jotkut vaihtavat jopa kerran viikossa paskaiset sukat puhtaampiin. En tiedä onko totta ja.


      • pitkätukka-68
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Kyllä mä olen kuullut että jotkut vaihtavat jopa kerran viikossa paskaiset sukat puhtaampiin. En tiedä onko totta ja.

        Jos vaihdan sukat, niin vaihdan ne kaverin kans.

        No ei vaan, en käytä sukkia ainakaan näin kesällä.


    • Fghjkl

      Älä kysele, ota asioista asianomaisella selvää😉

      • Mikä on mottosi?

        - Älä multa kysy.


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä on mottosi?

        - Älä multa kysy.

        - mitä se mulle kuuluu mitä mä teen -


    • maukas.parta

      aloittaja arto tekisitkö minulle piimäparran ja polvistuu

      • kun.niin.hyvää.oli

        arto tekisitkö toisen kun nielin ensimmäisen


    • terveisinreiska

      Isoille en oo paha enkä pieniäkään pelkää.

    • Tiivistä kaikki mahdollinen.

      Se vois olla mun loppuelämän motto.

      Jotain hauskojakin tietty vois miettiä, mutta nyt ei irtoo. Vähän vissiin rapalantynkää....

      • Outo motto..Yhtä hyvin - laajenna kaikki (kiva).

        Mulla oli joskus nuorena vihko, johon kirjoittelin mietelauselmia ja runoja..

        Jos mä nyt tiivistäisin nykyajatukseni ja elämän tarkoitukseni yhteen sanaan niin se olis:

        Hupsuttelua!


      • flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

        Outo motto..Yhtä hyvin - laajenna kaikki (kiva).

        Mulla oli joskus nuorena vihko, johon kirjoittelin mietelauselmia ja runoja..

        Jos mä nyt tiivistäisin nykyajatukseni ja elämän tarkoitukseni yhteen sanaan niin se olis:

        Hupsuttelua!

        Hiiteen kaikki velvollisuudet. Takaisin luontoon.
        -Muumipappa-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Outo motto..Yhtä hyvin - laajenna kaikki (kiva).

        Mulla oli joskus nuorena vihko, johon kirjoittelin mietelauselmia ja runoja..

        Jos mä nyt tiivistäisin nykyajatukseni ja elämän tarkoitukseni yhteen sanaan niin se olis:

        Hupsuttelua!

        No minusta tiivistäminen on hyvä motto. Senhän voisi tiivistää noinkin, mutta ei töissä voi aina hupsutella tai ystävän murheita kuunnellessa, että hiukan tuotakin voi soveltaa.

        Mutta mitä simppelimmät on kaikenmaailman asiat, sen paremmin ne yleensä toimii. Siks mä tiivistän monta asiaa sellaiseks kompaktiks nipuks. Siitä toi mottokin. Toinen siihen liittyvä vois olla: Vähä on kaunista...


      • flowersreally kirjoitti:

        Hiiteen kaikki velvollisuudet. Takaisin luontoon.
        -Muumipappa-

        No kyllä tais muumipappakin tuon sanomisen vetäistä takaisin myöhemmin, kun puussa meni niska jumiin ja sairastui...

        Muumimammakin kun piti omaa lomaa, niin tuli kumman hätä tuolle hippisakille...


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        No kyllä tais muumipappakin tuon sanomisen vetäistä takaisin myöhemmin, kun puussa meni niska jumiin ja sairastui...

        Muumimammakin kun piti omaa lomaa, niin tuli kumman hätä tuolle hippisakille...

        Sä taisit eilen hupsutella liikaa kun oot noin vakavana tänään.


      • flowersreally kirjoitti:

        Sä taisit eilen hupsutella liikaa kun oot noin vakavana tänään.

        No sinusta ei aina ota selvää, että milloin sinä olet hupsuttelutuulella ja milloin taas rento kuin rautakanki.


      • Dissident kirjoitti:

        No minusta tiivistäminen on hyvä motto. Senhän voisi tiivistää noinkin, mutta ei töissä voi aina hupsutella tai ystävän murheita kuunnellessa, että hiukan tuotakin voi soveltaa.

        Mutta mitä simppelimmät on kaikenmaailman asiat, sen paremmin ne yleensä toimii. Siks mä tiivistän monta asiaa sellaiseks kompaktiks nipuks. Siitä toi mottokin. Toinen siihen liittyvä vois olla: Vähä on kaunista...

        Oikeestaan mä tiivistän mun mottoni paljon monitahoisenpaan ja symbolisenpaan sanaan:

        - Lapio


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oikeestaan mä tiivistän mun mottoni paljon monitahoisenpaan ja symbolisenpaan sanaan:

        - Lapio

        Oikeastaan kaikista ytimekkäin motto on


    • vnvnvnvnv

      Mitä halusitkaan kysyä.

    • Qswq

      Ei huolta huomisesta, ehkä enemmän tulevista vuosista?

    • flowersreally

      Motot on idiooteille.

      • Entäs motarit?


      • Myös nykyaikaisille metsureille... Et kai sä vaan nyt ala ammatinharjoittajia mollaamaan?

        https://goo.gl/images/khoqpN

        Onpas sinusta tullut kärttyinen??


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Myös nykyaikaisille metsureille... Et kai sä vaan nyt ala ammatinharjoittajia mollaamaan?

        https://goo.gl/images/khoqpN

        Onpas sinusta tullut kärttyinen??

        Sun reaktio paljasti, että toi ois just hyvä.


      • .. Näin se taitaa monesti olla.. Jos ja Kun.. Se on Vain lähinnä MyyntiPuhe, elikkäs Opportunistinen MainosLause, ManiPulaattoRointi tjmv. AivoPieru.. ;P

        .. Sama juttu Arvojen ymv. asioiden kanssa.. ;P

        .. Mut joo.. Koska Usein näin, niin.. Peukku.. ;D


      • flowersreally kirjoitti:

        Sun reaktio paljasti, että toi ois just hyvä.

        Ainiin... sä taisit olla ituhippi.


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Näin se taitaa monesti olla.. Jos ja Kun.. Se on Vain lähinnä MyyntiPuhe, elikkäs Opportunistinen MainosLause, ManiPulaattoRointi tjmv. AivoPieru.. ;P

        .. Sama juttu Arvojen ymv. asioiden kanssa.. ;P

        .. Mut joo.. Koska Usein näin, niin.. Peukku.. ;D

        Eikö motto ole ensisijaisesti itselle suunnattu? Onko itsemanipulaatio siis huono juttu?

        Itsesuggestio voi varmaan olla ihan hyvästä, musta on vaan hassu ajatus, että yksi laini sopisi kaikenlaisiin tilanteisiin.


      • flowersreally kirjoitti:

        Eikö motto ole ensisijaisesti itselle suunnattu? Onko itsemanipulaatio siis huono juttu?

        Itsesuggestio voi varmaan olla ihan hyvästä, musta on vaan hassu ajatus, että yksi laini sopisi kaikenlaisiin tilanteisiin.

        .. Vain silloin, kun se sitä AidostiOn.. Motto ei edes Määritteenä tarkoita ElämänOhjetta Itselle ja harvoin se sitä taitaa (ainakaan pelkästään) olla.. Edes silloin kun sen OveLinaan sellaiseksi Itse Itselleen Määrittää.. ;P

        .. Noihin kahteen muuhun mietteeseen(kin) voi varmaan vastata Lyhkäisimmillään, että.. Voe Olla, tai Voe Olla OleMati.. ;D

        "yksi laini sopisi kaikenlaisiin tilanteisiin."

        .. *Ihmettelee PääPyörällä mistä Kukka tuollaisen vaateen/määrityksen elämänohjeelle/motolle kaivoi.. Kiusiikohan se taas?.. Mietiskelee Hän*.. ;D

        .. Jooh.. Nyt Kukkasella on Määritteet/Termit jne. Kukassa.. EikäKö Hukassa ja/tai sitten se Taas Kujeilee ja Kiusii Vuan.. ;(


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vain silloin, kun se sitä AidostiOn.. Motto ei edes Määritteenä tarkoita ElämänOhjetta Itselle ja harvoin se sitä taitaa (ainakaan pelkästään) olla.. Edes silloin kun sen OveLinaan sellaiseksi Itse Itselleen Määrittää.. ;P

        .. Noihin kahteen muuhun mietteeseen(kin) voi varmaan vastata Lyhkäisimmillään, että.. Voe Olla, tai Voe Olla OleMati.. ;D

        "yksi laini sopisi kaikenlaisiin tilanteisiin."

        .. *Ihmettelee PääPyörällä mistä Kukka tuollaisen vaateen/määrityksen elämänohjeelle/motolle kaivoi.. Kiusiikohan se taas?.. Mietiskelee Hän*.. ;D

        .. Jooh.. Nyt Kukkasella on Määritteet/Termit jne. Kukassa.. EikäKö Hukassa ja/tai sitten se Taas Kujeilee ja Kiusii Vuan.. ;(

        Eipäs grillailla siellä!


      • flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

        Eipäs grillailla siellä!

        Haha. Autocorrect trollailla -> grillailla :D


      • flowersreally kirjoitti:

        Eipäs grillailla siellä!

        .. Mä syyllistyin Enintään Näsäilyyn, mutta vasta sen jälkeen kun hokasin, että Joko Sä Tietoisesti TrollatenGrillasit Mua.. Tai sitten olet ihan oikeasti asettanut kyseiselle Termille Ihan IkiOmat HyviHyvin KapiatRaamit. Syystä tai toisesta.. ;P

        .. En oikein keksi syytä sille, että miksi olisit nyt Kujeillut, joten jään sitten siihen uskoon, että Syystä tai Toisesta (Tässä Hetkessä) Aivosi Määrittivät tuon Termin Tuolla tavalla.. Ihan InhiMillistä sekin, joten ei tartte olla NaamaMutrul.. Sitä sattuu kaikil.. ;P

        .. Ja TieränTierän.. Ja kuulinkin.. "..SuuSuppuun.. Ei Tartte Sanoo..".. Mut.. Otin nyt Riskin ja sanoin kuitenkin, kun jäi mietityttämään tää jutska.. Eipä tästä varmaan enempiä.. Kai.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mä syyllistyin Enintään Näsäilyyn, mutta vasta sen jälkeen kun hokasin, että Joko Sä Tietoisesti TrollatenGrillasit Mua.. Tai sitten olet ihan oikeasti asettanut kyseiselle Termille Ihan IkiOmat HyviHyvin KapiatRaamit. Syystä tai toisesta.. ;P

        .. En oikein keksi syytä sille, että miksi olisit nyt Kujeillut, joten jään sitten siihen uskoon, että Syystä tai Toisesta (Tässä Hetkessä) Aivosi Määrittivät tuon Termin Tuolla tavalla.. Ihan InhiMillistä sekin, joten ei tartte olla NaamaMutrul.. Sitä sattuu kaikil.. ;P

        .. Ja TieränTierän.. Ja kuulinkin.. "..SuuSuppuun.. Ei Tartte Sanoo..".. Mut.. Otin nyt Riskin ja sanoin kuitenkin, kun jäi mietityttämään tää jutska.. Eipä tästä varmaan enempiä.. Kai.. ;P

        Ai. Mikä oli näsäilyä?


      • flowersreally kirjoitti:

        Ai. Mikä oli näsäilyä?

        .. Nyt kyllä selvästi itse Grillaat.. Senkin Velmuilija.. ;D.. Tai sitten.. Noh.. SamaSe.. En sano, ettei tule tarkoituksettomasti kiusittua.. ;P

        .. Mä Sanoinkin, että "Enintään".. Esim. "ItsestäänSelvyyksien" sanominenkin voidaan luokitella Näsäilyksi.. Samoin toisen "väärin" sanomisella hupailua/pilailua/kujeilua jne.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt kyllä selvästi itse Grillaat.. Senkin Velmuilija.. ;D.. Tai sitten.. Noh.. SamaSe.. En sano, ettei tule tarkoituksettomasti kiusittua.. ;P

        .. Mä Sanoinkin, että "Enintään".. Esim. "ItsestäänSelvyyksien" sanominenkin voidaan luokitella Näsäilyksi.. Samoin toisen "väärin" sanomisella hupailua/pilailua/kujeilua jne.. ;P

        Niin niin, että enintään roastasit.


      • flowersreally kirjoitti:

        Niin niin, että enintään roastasit.

        .. Ei ollut Tarkoitus.. Mutta siltä se "ehkä" sitten tuntui, kun PääPyörällä aloin ihmettelemään Ääneen, että mistä nyt oikein mahtaa olla kyse.. Lopetas nyt turha Mutruilu.. ;D


    • Ethaluaes

      On sua varmaan pyydettykin

    • Ihmeellinemelämä

      Ihana elämä

      • pitkätukka-68

        Ihana elämä: tyhjä, täydellinen.

        - Ismo Alanko -


    • Jos ei kävellen kerkiä, niin juoksemaankaan en perkele ala.

      • Jos kävellen ei kerkiä, niin kontaten myöhästys enempi.

        Selvä pyy, minä en.

        Mikä ei tapa, se ei ole hyvää.

        Minkä voi siirtää huomiseen, voi jo unohtaa.


      • Dissident kirjoitti:

        Jos kävellen ei kerkiä, niin kontaten myöhästys enempi.

        Selvä pyy, minä en.

        Mikä ei tapa, se ei ole hyvää.

        Minkä voi siirtää huomiseen, voi jo unohtaa.

        Juu ja jos ei jaksa karkuun juosta on tapeltava.

        Mitä ei eilen jaksannu ryhtyä, ei tänäänkään taida viittiä.

        Aina luullaan, luuta lihaksi ja pässinpäätä paistikkaaksi...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu ja jos ei jaksa karkuun juosta on tapeltava.

        Mitä ei eilen jaksannu ryhtyä, ei tänäänkään taida viittiä.

        Aina luullaan, luuta lihaksi ja pässinpäätä paistikkaaksi...

        Kun kutoo hitaasti, niin kestää lankakin kauemmin.


    • menikösoikealle

      Siittä on lähdettävä et tähän on tultu. Tai ikinä en selvin päin humalassa menisin auton rattiin.

      • 666dfgc

        Suomessa on niin paljon rattijuoppoja ettei täällä uskalla selvinpäin ajella pirukaan.


    • EvroPolis

      Kotka ei pyydystä kärpäsiä

    • Kehitä itseäsi.

    • pitkätukka-68

      Parempi ruuvi löysällä ku liian kireällä.

    • Mitä aikaisemmin aloitamme, sitä myöhemmin voimme lopettaa

    • -Sammuminen ei ole niin vakavaa.
      -Maapallo pyörii, pyöri sinäkin.
      -R-kioskit Alkoon.

    • VirginBrideOrBust

      Impeys on neidon kallein aarre.

      • Juu, semmonen aarre kannattaa säilyttää läpi elämän.


    • Anonyymi

      Lanta antaa kannon,

      Senkin vannon

      Tämä motto on hidastuttavaa ajatuksille.

    • Se on se perus..
      Asioilla on taipumus järjestyä

    • Anonyymi

      Ihan vaan:

      Si vis pacem, para bellum

    • Anonyymi

      Mekko korviin ja ropsi pyllyyn.

      🦄

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe