Turkissa naimisiin

Lemontree

Moi! Onko kukaan hiljattain mennyt naimisiin turkissa turkkilaisen kanssa? Mitä asiakirjoja tarvitsitte, meille sanottiin että vain virkatodistus ja avioliittolupa apostille leimoilla, mutta nyt olen lukenut ett myös passikopioon tarvitsisi apostille leiman??

11

534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkanauhaliivit

      "Turkissa naimisiin" ?

      Et sitten mitään kevyempää ja vilposempaa päälle puettavaa löytäis kesähäihin?

      • no_nyt_kiihottaa

        Meinasikko minkämoiset kummisaappahat panna jalakahas sen turkin kaas?


    • Alanyan.toyboys

      Äläkä roudaa sitä pummia sitten Suomeen.

    • t.PUBIn_Irma

      Turkki on jotenkin niin murha. Kylllä minä valitsisin tuulipvun omaksi hääpuvukseni ja PUBissa siten vihitään.

      Tervetuloa kaikki.

    • kauhistunut

      Kannattaisi harkita uudemman kerran naimisiinmenoa Turkkilaisen kanssa. Oletko todella niin sokea vieraalle kulttuurille,että pilaat elämäsi.

    • Xzf

      Voi älä tee sitä virhettä. En tiedä yhtäkään tapausta joka olisi onnistunut.

    • Lemontree

      No kunhan nyt vaan kysyin :D ja sitä paitsi ollaan jo oltu 5 v yhdessä ja kaksi lastakin on.

    • Sepeteus222

      Enpä tiedä ketään, jotta turkissa... Itselläni oli kyllä frakki yllä, kun menin naimisiin Ruotsissa Köpingissä marraskuussa 1980. Ja silloinen morsiameni, nykyinen vaimoni, oli kaunis, suorastaan säteilevä, upeassa hääpuvussaan... Oi niitä aikoja... Aviolilitto on ihme kyllä kestänyt, ja lapset ovat aikuisia, nuorinkin on jo 30-vuotias. Ja meillä on 6 lastenlasta, ja lisää on varmaan vielä tulossa, sillä nuorimmalla ei vielä ole lapsia... Niin, että näin se elämä menee eteenpäin. Kiitos Herralle!

      • Huomaa, että äidinkielentunnit on jääneet väliin, kun et tajua ison ja pienen kirjaimen eroa.


      • Hallelujahhallelu
        Yogamies kirjoitti:

        Huomaa, että äidinkielentunnit on jääneet väliin, kun et tajua ison ja pienen kirjaimen eroa.

        Takki ja turkki kirjoitetaan pienellä.


    • kivitystuomio

      Aina se on sama juttu näissä, vaikka kuinka varoteltaisiin barbaarisen musumiehen kanssa yhteen menosta ei varotuksia kuunnella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe