Oletteko kaljapäissänne?

Kaikysyäsaa

Yksinäisillä on tylsää perjaintai iltaisin ja juovat olutta.

12

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Ei olla koska huomenna pitää olla ajokunnossa. Venettä ei voi ajaa kännissä.

• Kylmät__kädet__

Tietenkin voi ja pitää ajaa. Selvinpäin vesillä on homojen hommaa.

• Voihan. :D

• Ei pysty dokaan kun pitää olla iskukunnossa..

• Tämä-selvä

Jos mä juon niin saan pillua joten en juo.

• Eilen oli aika olla pienessä. Tänään muksut, huomenna töitä ja illalla ehkes mukavaa seuraa yön yli.

Eli selvitepäin nyt...

• kaisanoasaa

Fiksu mies on aina vähän kännissä. Joskus enemmänkin.

• Vesiselvänä tässä odottelen latauksen valmistumista, että pääsee asentelemaan taas uusia juttuja koneelle.

Nenän alla on kuitenkin alkoholin esiastetta: viinirypäleitä.

Hyviä. ; )

• Pelattiin pojan kanssa, oli hyvä peli.

• trollikka

Enpä ole juonut kaljaa... enkä muutakaan alkoholipitoista tänään. Olin tansseissa ja omalla autolla liikkeellä... heitin pari tuttuakin kotiinsa... samaan suuntaan kun meillä oli matka.
      Kysyivät minulta kyytiä kun olin jo ulkona ja lähdössä kotiin... ennen illan loppumista ja suurempaa lähtöruuhkaa.

Tanssia sain... mutt ei ollut mitenkään erityisen mukava ilta, tuttua porukkaa aika vähän liikenteessä tällä kertaa. Mun ikäiset kotonaan... hoitavat/kasvattavat muksujaan ja harvemmin enää tansseissa käyvät. Juttu seura oli mitä oli... vonkaajia lähinnä ...ja niitä suorasanaisia.

Yhden hemmon jätin lattialle kiukuissani, ei omannut käytöstavoista alkeellisimpiakaan. Hetken päästä minua jo nauratti koko äijä ...kun eräs toinen nainen yritti tempaista avarilla sitä sikaa.
      Parin minuutin kähinät siitä tuli... ja selvittelijöitä oli ainakin puol tusinaa, kunnes järjestysmiehet tulivat myös paikalle ja tilanne oli hallinnassa taas. Vastakappaleen etsintä tais loppua siltä äijältä siihen... ainakin sillä huvipaikalla.

Ei ole kiva huomata tanssivansa jokun sivistymätömän moukkan kanssa, joka kyselee kovaan ääneen mahdollisuuksiaan saada ???
      Ett sellaista small talkia... kohde siinä on niin... NOLOna, ja ihan syyttömästi!
      Jos joku ihmettelee miks naiset haluaa kulkea vain tutussa porukassa... eikä pahemmin yksinään, niin ihan luonnollinen selityshän on tuollaisen hyökkäyksen kohteeksi joutuminen; on niin noloa!

Hyvää yötä!

• lihavihatipunen

No mä join tänään 0,35l salmiakkikossupullon ja vissii 4 siideriä. Saattaa krapulaa pukata huomenna, tai siis tänään. En juonut kotona (paitsi osan salmarista) vaan olin festareilla. En saanu pillua...eikäkö. No mut komeita hevimiehiä ihailin kaukaa...niitä soittajia siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      135
      7421
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      22
      2760
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      287
      1479
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      208
      1190
    5. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1099
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      89
      1066
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1012
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      861
    9. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      846
    10. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      15
      833
    Aihe