Mitenvälttääihastus

Eienääuudestaan

Onko kellään muulla tällaista, että ei jaksaisi enää nähdä ihastustaan? Eikä jaksaisi alkaa uudestaan käymään niitä tunteita läpi, kun mikään ei johda mihinkään. Itsellä oli ihastus joka kesti melkein 2v., siitä pääsi yli kun ei nähnyt ko. Henkilöä enää. No nyt, kun vuoteen ei ole tuota ihmistä nähnyt niin saanut ikäänkuin oman elämän takasi ja pystynyt tekemään asioita, ilman että toinen pyörii enää mielessä. Nyt taas törmännyt tuohon ihmiseen ja huomaan, että hän lähtee taas valtaamaan mun ajatuksia. Ei jaksaisi käydä samaa taas läpi. Hoh ja huh!

5

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhohniinpä

      Sama tilanne. Vain hetkellinen näkeminen pitkästä aikaa, ja sama järjetön ja mahdoton ihastus valtaa mielen. Toivon silti joka käänteessä törmääväni häneen (ja päiväunelmoin tilanteista jotka johtaisivat kosketukseen... ja pidemmälle), ja samaan aikaan soimaan typeryyttäni. Emme edes tunne kunnolla ja olen silti aivan sekaisin parin viikon takaisesta lyhyestä törmäämisestä.

      • Eyes

        Ihan kuin olisi itseni kirjoittama..


    • Hmm_vaan

      Sama. Mutta yrittää vaan painokkaasti keskittyä kaikkeen muuhun. Opetella painamaan se tunne ja ajatus vaan taka-alalle ja sydämeen. Antaa sen olla siellä mutta ei vallata koko elämää.

      Mun tilanne sellainen, että ajattelen että olen antanut miehelle tarpeeksi selvät vihjeet tunteistani, ja hän hieman mulle mutta ei silti tee edes tikusta asiaa. Joten olen ajatellut, ehkä hän ei piittaa, eiköhän hän jollain tapaa lähestyisi kun on mhdollisuuksia, jos haluaisi. Eiköhän se niin ole että pitää vain hyväksyä että ei ihastunutta saa pidettyä poissa toisen luota. Luulen et jotain tunnetta on mutta en lähde enää viemään ajatusleikkiä pidemmälle koska se hajottaa mut kokonaan.

      • nykymeininkivihjaillen

        On kyllä sitä miestä kohtaan raukkamaista jos ihan vaan vihjaillen pitää osottaa, joskus mielestään selvältä vaikuttavat vihjeet voi vaan loukata ja sekottaa tilannetta entisestään varsinkin jos toinen ei luota helposti enää naisiin tai jos aiempi käytös on ollut luotaantyöntävää. Jos tosiaan haluaa sen miehen niin et kai sinäkään mitään menetä jos suoraan sanoisit hänelle, jos kerta vaikuttaa että mieskin pitää. Voipi kuule mennä hyvä mies sivu suun ja voi vielä käydä niin että mies huomaa että vissiin sitten vaan leikki tunteilla ja menee vielä enemmän muurin sisään eikä uskalla enää ikinä lähtä suhteeseen.


    • On eräs aine, joka poistaa ihastumisen
      Se viilentää kesän kosketuksen ja haihduttaa kevään tuoksun
      Se vaientaa kaiken musiikin ja olet kaukana poissa maailmasta
      Sen jälkeen hengität pimeää ilmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe