Mitenvälttääihastus

Eienääuudestaan

Onko kellään muulla tällaista, että ei jaksaisi enää nähdä ihastustaan? Eikä jaksaisi alkaa uudestaan käymään niitä tunteita läpi, kun mikään ei johda mihinkään. Itsellä oli ihastus joka kesti melkein 2v., siitä pääsi yli kun ei nähnyt ko. Henkilöä enää. No nyt, kun vuoteen ei ole tuota ihmistä nähnyt niin saanut ikäänkuin oman elämän takasi ja pystynyt tekemään asioita, ilman että toinen pyörii enää mielessä. Nyt taas törmännyt tuohon ihmiseen ja huomaan, että hän lähtee taas valtaamaan mun ajatuksia. Ei jaksaisi käydä samaa taas läpi. Hoh ja huh!

5

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhohniinpä

      Sama tilanne. Vain hetkellinen näkeminen pitkästä aikaa, ja sama järjetön ja mahdoton ihastus valtaa mielen. Toivon silti joka käänteessä törmääväni häneen (ja päiväunelmoin tilanteista jotka johtaisivat kosketukseen... ja pidemmälle), ja samaan aikaan soimaan typeryyttäni. Emme edes tunne kunnolla ja olen silti aivan sekaisin parin viikon takaisesta lyhyestä törmäämisestä.

      • Eyes

        Ihan kuin olisi itseni kirjoittama..


    • Hmm_vaan

      Sama. Mutta yrittää vaan painokkaasti keskittyä kaikkeen muuhun. Opetella painamaan se tunne ja ajatus vaan taka-alalle ja sydämeen. Antaa sen olla siellä mutta ei vallata koko elämää.

      Mun tilanne sellainen, että ajattelen että olen antanut miehelle tarpeeksi selvät vihjeet tunteistani, ja hän hieman mulle mutta ei silti tee edes tikusta asiaa. Joten olen ajatellut, ehkä hän ei piittaa, eiköhän hän jollain tapaa lähestyisi kun on mhdollisuuksia, jos haluaisi. Eiköhän se niin ole että pitää vain hyväksyä että ei ihastunutta saa pidettyä poissa toisen luota. Luulen et jotain tunnetta on mutta en lähde enää viemään ajatusleikkiä pidemmälle koska se hajottaa mut kokonaan.

      • nykymeininkivihjaillen

        On kyllä sitä miestä kohtaan raukkamaista jos ihan vaan vihjaillen pitää osottaa, joskus mielestään selvältä vaikuttavat vihjeet voi vaan loukata ja sekottaa tilannetta entisestään varsinkin jos toinen ei luota helposti enää naisiin tai jos aiempi käytös on ollut luotaantyöntävää. Jos tosiaan haluaa sen miehen niin et kai sinäkään mitään menetä jos suoraan sanoisit hänelle, jos kerta vaikuttaa että mieskin pitää. Voipi kuule mennä hyvä mies sivu suun ja voi vielä käydä niin että mies huomaa että vissiin sitten vaan leikki tunteilla ja menee vielä enemmän muurin sisään eikä uskalla enää ikinä lähtä suhteeseen.


    • On eräs aine, joka poistaa ihastumisen
      Se viilentää kesän kosketuksen ja haihduttaa kevään tuoksun
      Se vaientaa kaiken musiikin ja olet kaukana poissa maailmasta
      Sen jälkeen hengität pimeää ilmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe