Mitenvälttääihastus

Eienääuudestaan

Onko kellään muulla tällaista, että ei jaksaisi enää nähdä ihastustaan? Eikä jaksaisi alkaa uudestaan käymään niitä tunteita läpi, kun mikään ei johda mihinkään. Itsellä oli ihastus joka kesti melkein 2v., siitä pääsi yli kun ei nähnyt ko. Henkilöä enää. No nyt, kun vuoteen ei ole tuota ihmistä nähnyt niin saanut ikäänkuin oman elämän takasi ja pystynyt tekemään asioita, ilman että toinen pyörii enää mielessä. Nyt taas törmännyt tuohon ihmiseen ja huomaan, että hän lähtee taas valtaamaan mun ajatuksia. Ei jaksaisi käydä samaa taas läpi. Hoh ja huh!

5

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhohniinpä

Sama tilanne. Vain hetkellinen näkeminen pitkästä aikaa, ja sama järjetön ja mahdoton ihastus valtaa mielen. Toivon silti joka käänteessä törmääväni häneen (ja päiväunelmoin tilanteista jotka johtaisivat kosketukseen... ja pidemmälle), ja samaan aikaan soimaan typeryyttäni. Emme edes tunne kunnolla ja olen silti aivan sekaisin parin viikon takaisesta lyhyestä törmäämisestä.

• Eyes

Ihan kuin olisi itseni kirjoittama..

• Hmm_vaan

Sama. Mutta yrittää vaan painokkaasti keskittyä kaikkeen muuhun. Opetella painamaan se tunne ja ajatus vaan taka-alalle ja sydämeen. Antaa sen olla siellä mutta ei vallata koko elämää.

Mun tilanne sellainen, että ajattelen että olen antanut miehelle tarpeeksi selvät vihjeet tunteistani, ja hän hieman mulle mutta ei silti tee edes tikusta asiaa. Joten olen ajatellut, ehkä hän ei piittaa, eiköhän hän jollain tapaa lähestyisi kun on mhdollisuuksia, jos haluaisi. Eiköhän se niin ole että pitää vain hyväksyä että ei ihastunutta saa pidettyä poissa toisen luota. Luulen et jotain tunnetta on mutta en lähde enää viemään ajatusleikkiä pidemmälle koska se hajottaa mut kokonaan.

• nykymeininkivihjaillen

On kyllä sitä miestä kohtaan raukkamaista jos ihan vaan vihjaillen pitää osottaa, joskus mielestään selvältä vaikuttavat vihjeet voi vaan loukata ja sekottaa tilannetta entisestään varsinkin jos toinen ei luota helposti enää naisiin tai jos aiempi käytös on ollut luotaantyöntävää. Jos tosiaan haluaa sen miehen niin et kai sinäkään mitään menetä jos suoraan sanoisit hänelle, jos kerta vaikuttaa että mieskin pitää. Voipi kuule mennä hyvä mies sivu suun ja voi vielä käydä niin että mies huomaa että vissiin sitten vaan leikki tunteilla ja menee vielä enemmän muurin sisään eikä uskalla enää ikinä lähtä suhteeseen.

• minkkilaukku

On eräs aine, joka poistaa ihastumisen
      Se viilentää kesän kosketuksen ja haihduttaa kevään tuoksun
      Se vaientaa kaiken musiikin ja olet kaukana poissa maailmasta
      Sen jälkeen hengität pimeää ilmaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      123
      1950
    2. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      230
      1622
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      24
      1603
    4. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      220
      1594
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      188
      1322
    6. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1199
    7. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      84
      1168
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      42
      1070
    9. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      72
      947
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      929
    Aihe