Millaisille miehille naiset yleensä menettävät neitsyytensä? Neitsytnaiset ovat yleensä hyvin nuoria ja koska sekä nuori ikä että neitsyys nostavat naisen markkina-arvoa niin neitsytnaisella on yleensä erittäin korkea markkina-arvo. Ja koska nainen on hypergaminen, niin tällöinhän nainen antaa neitsyytensä vain erittäin tasokkaalle miehelle. Ja millainen mies on erittäin tasokas? No, korkeassa asemassa oleva (esim. toimitusjohtaja tai poliitikko) sekä iän myötä komistunut mies. Rikas. Eli onko neitsyyden viejä tyypillisesti 50 v charmantti rikas johtajamies?
Millainen mies yleensä vie naiselta neitsyyden?
56
2429
Vastaukset
- Narttu_
Kyllä se pääsääntöisesti on joku omanikäinen, "räkänokka finninaama", kuten heitä täällä koitetaan vähätellä.
- en.ole.botti
Mutta tämähän pudottaa pohjan MA-teorialta
- Narttu_
en.ole.botti kirjoitti:
Niinhän se todellisuus taitaa tehdä.
Se ei ole seiskapäivää. - Nainen30Hki
Olin 20 ja poikaystäväni 22. nörttejä oltiin molemmat. Mä olin seurustellut 2 tyypin kanssa aiemmin ja tää poika yhden, että tavallaan olin kokeneempi.
- 12121212121212
en.ole.botti kirjoitti:
Ei toki pudota.
Laki ja kulttuuri estävät MA-teoriaa toteutumasta. Muuten nykyistä useampi nuori YT-nainen menettaisi neitsyytensä itseään vanhemmalle miehelle.
Sekin vaikuttaa että alle 18v iässä sosiaaliset ympyrät ovat rajatummat.
Niinpä korkkaajaksi päätyy luokan Robinin näköinen poika tai mopojengin kingi. - onnekso.on.laki
12121212121212 kirjoitti:
Ei toki pudota.
Laki ja kulttuuri estävät MA-teoriaa toteutumasta. Muuten nykyistä useampi nuori YT-nainen menettaisi neitsyytensä itseään vanhemmalle miehelle.
Sekin vaikuttaa että alle 18v iässä sosiaaliset ympyrät ovat rajatummat.
Niinpä korkkaajaksi päätyy luokan Robinin näköinen poika tai mopojengin kingi."Laki ja kulttuuri..."
Tarkoitat siis sitä, että vanhemmat miehet systemaattisesti raiskailisivat nuoria neitsykäisiä, jos laki (ja kulttuuri) ei olisi esteenä.
Omasta tahdostaanhan nuo tyttöset eivät sedille antautuisi, vaan oman ikäistensä poikien kanssa vehtaavat, jos itse saavat päättää. - Elluhalloyb
Minä ..Muistaakseni...22.....
Poika.......valkoiset hiukset....20....
Piti vaan päästä siit...neitsyydestä...
Vähän aikaa kateltiin toisiamme...
Mut neitsyys meni...jee...👍☀😂
- heh_
Minun tapauksessani hyvin sinnikäs kaverimies, joka oli jaksanut vongata useamman vuoden ajan. Joskus se yrittäminen palkitaan.
- muistakaa--
.
"Muistakaa setämiestä"
# Dirty old Men Need Love TOO!!!1!11!!!1!!
har!1
. - SoliterniuM1977
muistakaa-- kirjoitti:
.
"Muistakaa setämiestä"
# Dirty old Men Need Love TOO!!!1!11!!!1!!
har!1
.Seksi ei ole sama asia, kuin rakkaus.
- kovaluu
Eikös se yleensä ole sellainen paksukyrpäinen radiojuntaja Jami.
- Vei
Hyväpalkkainen jääkiekkoilija.
- Totuus-
Sellaisille tupakkia polttaville nuoriso jännämiehille jotka tekee pikku rikoksia kuten hajottavat ikkunoita, varastavat mopoja, juovat viinaa puistossa, varastavat auton renkaita. Kyllä sen koulussa huomasi joskus kenen kanssa naiset henkaa.
Korkkasin yhen neitsyen ja se oli heti muuttamassa mun kanssa yhteen..
Itkuhan sillä pääsi kun eihän siitä yhteen muuttamisesta mitään tullu.
Ois varmaan katunu sen jälkeen kun ihastusvaihe menee ohi. :D- tavallinensetä
Nuoret neitzyt pissixet haluavat kokeneen setämiehen korkattawaxi
Käräjäoikeudessa tekee eka tilinsä #meetoomalla sakkolihaan ryhtymis syytteellä- just.jooo
Ja setämiehet innoissaan uudestaan ja uudestaan lankeavat tuohon ansaan, eivätkä opi mitään.
- Kurppa-nainen
palstan miehet korkanneet korkeintaan cola pulloja
- pitkätukka-68
Kaikkein hurjin palstamies on ehkä uskaltanut kerran korjata Lidlin pilsnerin. Saunan jälkeen kun äiti on poistunut.
- Naisettykkää
Alfa-uroista. Oikein vimosen päälle rikkaita. Joka ikinen. Ja urheilullisia.
- pitkätukka-68
No nyt. Ekan kerran itse olin 15v ja neitsyyden vein vuoden vanhemmalta tytöltä.
Toisen kerran yli 40v ja taas 16v:ltä.
Siis nuo oli neitsyyden viemisiä. Siinä välissä tietty on ollut aika montakin. En kyllä etsi mitään neitsyitä. Aikuiset naiset (ne joita jotkut täällä haukkuu kurpiksi) on parhaita.- joo_raatoliha_on_paras
HAHAH! Viimeinen virke paljasti, että et ole koskaan pannut!
- naisetkoantaneetpeukkuja
>neitsyyden vein....... Toisen kerran yli 40v ja taas 16v:ltä.>
- pitkätukka-68
joo_raatoliha_on_paras kirjoitti:
HAHAH! Viimeinen virke paljasti, että et ole koskaan pannut!
Miten mielestäsi se, että pidän omanikäisistäni naisista, kertoisi siitä etten ole pannut?
Oiskohan niin, että Sinä olet se kokematon... Mulla on sentään vertailukohtia. - vanhat.neitsyet.harvinai
pitkätukka-68 kirjoitti:
Miten mielestäsi se, että pidän omanikäisistäni naisista, kertoisi siitä etten ole pannut?
Oiskohan niin, että Sinä olet se kokematon... Mulla on sentään vertailukohtia.Neitsytmiehet kuvittelevat niin täällä. Useimmat teinitytöt eivät katso millainen se neitsyyden viejä on kunhan joku vie ennen täysi-ikäisyyttä. Neitsytmiehet luulevat että tyttöjen neitsyys lähtee jääkiekkoilijoiden tms. jännämiesten toimesta, harva nainen niin vanhana enää neitsyt.
Aikuiset neitsytmiehet sitten uskovat vieneensä naisen neitsyyden kokemattomuudessaan vaikka se neitsyys on korkattu jo vuosikausia sitten.
Yheltä naiselta kysyin kerran koska on harrastanut ensimmäisen kerran seksiä..13 vuotiaana.
Muut naiset joilta oon kehdannut kysyä vastasivat että 15-16 vuotiaana ja aina suunnilleen samanikäisten kanssa.
- ätmi_
Joku paska
- 261538
Kateus paistaa kilometrien päähän :D
- turhake
Olin 19v ja ajattelin hoitaa asian pois alta. Otin baarista jonkun joka istui nurkassa yksin juomassa. Ei mitenkään erikoisen näköinen joten ajattelin että olisi helppo nakki. Laahasin kaverin kämpille ja kiskoin housut pois kun se makasi keittiön lattialla ja istuin munan päälle. Siinä se. Mietin olipa tylsää ja munakin löysä. pitääkö tästä innostua? Tyyppi oli minua 7 vuotta vanhempi. Useampaan otteeseen koitti saada kunnon erektiota aikaan yön aikana mutta ei siitä mitään tullut. Aamulla tungin ovesta ulos lähes väkisin.
- mies42--
Olin tavallinen koulupoika kun vein tyttöystäväni neitsyyden
- 0pillu
Tytöt menettävät neitsyyden noin 15-18- kesäisenä ja yleensä joko oman ikäisen tai muutaman vuoden vanhemman pojan kanssa.
Ne jätkät on niitä aktiiviurheilijoita, joilta löytyy lihasta tai sit niitä jännärenttupaskoja joilla on pokkaa ehdotella kaikkea härskiä yksinkertaisille likoille. Yleensäkin nainen haluaa miehen, jolla on karismaa/hyvät paskanjauhamistaidot ja on suosiittu porukassa.
Ja sehän on ihan fakta että esim lukiossa se on se yksi ja sama jätkä joka korkkaa useammat luokan tytöistä. "Kun kerta Lindakin antoi sille, mäkin voin antaa sen hoitaa mun neitsyys VEX!- 5432
Vai tollasta menoa teidän lukiossa. Pääsitkö oikein tirkistelemään makkareihin, kun noin hyvin niiden touhut tiedät?
Kun aikoinaan itse kävin lukiota, niin yksi pariskunta muodostui luokkakavereista ja he seurustelivat tiiviisti keskenään. He myös avioituivat lukion jälkeen. Olisi ollut todella outoa, että luokan tyttöjen kesken olis vaihdeltu kundikavereita.
- korkannut
Ihan tavis-ukkomiehenä ole korkannut tuttuja pyydettäessä. Poikamiehenä vain yhden, toinenkin oli tarjolla, mutta en silloin vielä uskaltanut.
En keksi mitään järkevää perustetta, mutta arvaan, että miehellä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa siihen tuleeko valituksi po. aktiin.- 5432
No ompa outoa menoa teilläkin päin. Vai että oikein tulevat sinulta pyytämään korkkausta? Suhtaudun kyllä melko skeptisesti tuollaiseen väittämään. Ei se uskottavalta kuulosta.
Tytöt pystyvät pääsemään neitsyydestään eroon ihan omin avuin, jos eivät halua ensikokeilussaan olla neitsyitä. Eikä sitä haluakaan olla, ellei ole sydänjuuriaan myöten rakastunut vastapuoleensa. On siis melko epäuskottavaa, että he pyytelisivät jotain tuttua setämiestä auttamaan sellaisessa asiassa, jonka pystyvät tekemään ihan itsekseenkin. - vanhus
5432 kirjoitti:
No ompa outoa menoa teilläkin päin. Vai että oikein tulevat sinulta pyytämään korkkausta? Suhtaudun kyllä melko skeptisesti tuollaiseen väittämään. Ei se uskottavalta kuulosta.
Tytöt pystyvät pääsemään neitsyydestään eroon ihan omin avuin, jos eivät halua ensikokeilussaan olla neitsyitä. Eikä sitä haluakaan olla, ellei ole sydänjuuriaan myöten rakastunut vastapuoleensa. On siis melko epäuskottavaa, että he pyytelisivät jotain tuttua setämiestä auttamaan sellaisessa asiassa, jonka pystyvät tekemään ihan itsekseenkin.Joitakin myydetään ja toiset ei saa vaikka väkisin yrittävät, näinhän se menee.
Kolikollahan on myös kääntöpuolensa, eli keitä sitten ovat ätmit ja ätnit?
Aivan.- Viinamies---
Viinaa juovat pojankoltiaiset saa kokemattomia tyttöjä. Omasta kokemuksesta puhun. Kaveripiirissäni nuorena 14-17 vuotiaana vein 4 tytöltä neitsyyden. Ensin juotiin kaljaa jossain bileissä ja sitten pantiin. Olin nuorena jo todella seksuaalinen, ja vonkasin koko ajan tytöiltä seksiä. Jossain määrin viina on aina läsnä kun kokemattomat vonkaa pillua tytöiltä. Selvänä kukaan ei uskalla vonkata tänäkään päivänä. Kun katsoo koulunpäättäjäis bileitä jossain rannalla niin siellä ne ekat seksikokemukset hierotaan kännipäissään.
- pimpmaister
"Selvänä kukaan ei uskalla vonkata tänäkään päivänä."
Tietäisitpä vaan miten minä toimin selvinpäin :)
- totuus241
Pelimiehet vie neitsyyden suurimmalta osalta koska osaavat sanoa kaiken tarvittavan mitä nämä kokemattomat tytöt haluavat kuulla.
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Yleensä kyseessä on poikaystävä tai raiskaaja.
- Hghh
Itse vein n. parikymppisenä varmaan kymmeneltä tytöltä neitsyyden ja olen joskus miettinyt, että mistä johtui. Syitä on kaksi: ensinnäkin en ollut pitkissä seurustelusuhteissa, vaan olin saman tytön kanssa parista viikosta pariin kuukauteen. Toinen on se, että minuun vetosi ns. "kiltit tytöt", jotka eivät olleet seurustelleet aiemmin tai ainakaan sen vakavammin. Kun lukiossa abivuonna huomasin, että joku lukion ekaluokkalainen katsoi minua vähän pidempään tai vaikutti ihastuneelta, niin otin heti kontaktia esim. viikonloppuna kaupungilla, jos törmättiin.
- sssyyy
Minä sain isältäni joka poisti neitsyyden oli sovittu perheen kesken että niin tehdään olen onnellinen sen suhteen on ohi ja turvallinen juttu samoin iso siskolleni tehtiin siitä jäi hyvänmuisto koko elämälle ollaan koko perhe yhtä rakasta ja yhtä vaikka mitä tapahtuu
- haukotus
Taas joku ätminkäinen kertoilee omia seksifantasioitaan, jotka tällä kertaa ovat sukurutsausta.
- pitkätukka-68
En tiedä onko maailma muuttunut sitten 80-luvun, mutta silloin ainakin soittajapojilla oli kysyntää.
Sit meidän kaupungin ratsastustallilla johtaja/ratsastuksenopettaja oli sellainen hevosmies, että tiedän monenkin nuoren heppatytön saaneen häneltä ekat kyydit.- 65432
Jaa, että varhaisteinien hyväksikäyttäjä se teidän ratsastuksen opettaja. Vankilaan kuuluisi.
- pihallatipunen
Eikös joku vanha ratsastuksen opettaja gubbe (ruotsinkielinen) ollut ihan tässä lähivuosina oikeudessa tuollaisesta...Olikohan sama tyyppi?
- paskatsaa
Joku paska!
- Zekevaara
Opiskeluaikana olin tutorina, kun yksi suoraan lukiosta tullut fuksi oli kovin ihastunut minuun, vaikken itse ollut kiinnostunut hänestä. Lopulta parin illan lähentelyn jälkeen lämpenin kännissä, vein tytön kämpälle ja pienen vehtailun jälkeen tyttö alkoi pakittaa ja kertoi olevansa neitsyt. Kovan suostuttelun jälkeen kuitenkin taipui. Yöllä heräsin hirveään panetukseen ja otettiin uusiksi ja aamulla kolmannen kerran.
- 6neitsyttä
Olen vienyt neitsyyden kuudelta tytöltä enkä kyllä tiedä, mistä johtuu moinen määrä, kun moni kaveri ainoastaan yhdeltä tai sitten ei ainoaltakaan.
Ensimmäinen oli ollessani 15-vuotias, kun seurustelin vuotta nuoremman tytön kanssa. Oli jännää päästä ensimmäistä kertaa laittamaan kättä tytön pöksyihin jne. Eka kerta oli sähläystä, en meinannut saada kondomia päälle enkä kalua sisään, mutta voittajana selvittiin.
Toinen tapaus ollessani 17-vuotias, lukion tokalla, seurustelin samanikäisen tytön kanssa, joka ei ollut aiemmin seurustellut ja siis myös neitsyt.
Kolmas tapaus oli lukion kolmannella ollessani 19-vuotias, kun seukkasin ehkä kuukauden lukion ekaluokkalaisen tytön kanssa, joka oli silloin vielä 16-vuotias.
Neljäs tapaus oli saman vuoden kesällä festareilla, missä tutustuin vuotta nuorempaan tyttöön. Toisena päivänä, kun festarialueella jaettiin kondomeja, keksittiin että mennään metsään. Oltiin ryhtymässä hommiin, kun tyttö paljastaa, että onkin neitsyt. Oli melkoista säätämistä, kun ei oikein ollut paikkaa, johon käydä makuulle ja hän nojasi vasten siirtolohkaretta samalla, kun yritin varovasti panna takaapäin.
Viides tapaus oli 20-vuotiaana laivalla, jossa oli joku Wanhojen päivän risteily ja päädyin yhden tytön kanssa samojen lakanoiden väliin. Hänellä oli kovat puheet ja oletin, että on kokenutkin seksin harrastaja, mutta kun oltiin ryhtymässä hommiin, niin kävikin ilmi, että hän on neitsyt. Kaiken lisäksi hän oli hyvin tiukka, niin olikin säätämistä pimeän hytin yläpedissä pikkutunneilla, ettei herätä muita.
Kuudes tapaus oli 21-vuotiaana, kun tutustuin tulevaan tyttöystävääni, joka oli pari vuotta nuorempi opiskelija, mutta edelleen neitsyt. Seurustelimme kuukauden päivät ennen ekaa kertaa ja tällöin osasin myös nauttia "neitsyen korkkaamisesta", hoidettiin homma päivänvalossa selvinpäin, ensiksi lähetyssaarnaaja-asennossa, sitten ratsastus ja lopuksi takaapäin. - pihallatipunen
Olin 19 v., tyyppi 20 v. Yhden illan juttu baarista, olin mielestäni liian vanha neitsyeksi. Joku ihan hyvännäköinen insinööriopiskelija. Osasi soittaa akkarilla Smoke on the waterin alkuriffin (tulee se vissiin välissäkin) 😂😂😂
- tiedättekylläkukalooseri
Minäpä korkkasin 51-vuotiaana peräti 77-vuotiaan immen.
- Nnnnnnnnnnn18
Eka poikaystävä oli kasvoiltaan jopa ruma, hän oli koulukiusattu ja epäsosiaalinen. Hän oli 19-vuotias neitsyt. Tiukan esinahan takia jouduttiin odottamaan kunnes oli käynyt kirurgin veitsen alla ensin.
Tutustuttiin netissä, asuttiin eri kaupungeissa. Seurusteltiin 1,5vuotta.
Tuskinpa on mitään erityistä korkkaajamiestä, eiköhän ikäiset pojat ole ne neitsyiden kanssa vehtaajia. - rattopoika
Tositarina:
Lauloin pienessä kaupungissa ainoassa nuorisobändissä 90-luvulla ja ylä-aste-lukio aikana minulla oli lähemmäs sata seksisuhdetta joista lähemmäs 10 neitsyttä. Kaikki tunsivat minut koulussa ja kaupungilla, mutta minä vain pienen osan. Nähtävästi minua oli helppo lähestyä, sekä olin aika röyhkeä ja itsevarma ehdotuksieni kanssa, vanhempien mökki 15km oli paikka minne tytöt vein tai bileitä järjestettiin ja aitassa pantiin. Nyt melkein 40v perheellisenä miehenä on ilo muistella niitä aikoja. - nainkai
mopoiässä, piikki-iässä ja amisautoiässä, suh omanikäisiä ja normaaleja nuoria
- ökdlf
Monesti haiseva kreikkalainen tai turkkilainen rasvaletti etelänlomalla.
Vonkamies. Elämän vonkamies.
Ei nyt jaksaisi vastata tähän, koska oma kokemukseni on päinvastainen aloituksen diipadaapasta. Tietyllä tapaa mies oli omaa tasoani alempanakin, koska hänellä ei ainoastaan ollut ruma naama, vaan oli myös koko sen koulun ikäluokkamme lyhin (itse olin tuolloin hoikka, naisten keskiarvoa pidempi tyttö).
Onneksi se yritys meni aika pieleen kun ei kummallakaan ollut aiempaa kokemusta. Saatuani tarpeeksi moisista atm:stä tuon erittäin huonon kokemukseni myötä, menetin sen lopulta "kunnolla" ihan toisenlaiselle, komealle ja kivakroppaiselle, normipituiselle miehelle. Sen kanssa tuli säädettyä pidempään kuin mitä oltua kummankaan oikean eksän kanssa parisuhteessa.- Adel95
Itse olin 18-vuotias ja tapahtui ylioppilasjuhlien jälkeen. Terassilla aloin jutella 27-vuotiaan miehen kanssa ja päädyin lopulta hänen kämpälle. Tilanne eteni siihen, että oltiin sängyllä ja hän oli laittamassa kättään pikkuhousuihini, kun kerroin, että olen neitsyt ja että olen kyllä seurustellut, mutta seksiä ei ole ollut muuta kuin jotain koskettelua. Mies sanoi, ettei minun tarvitse jännittää ja "hoiti hommat" varmoin ottein. Jäin hänen luokseen yöksi ja aamulla oli vielä pidempi "sessio", jossa käytiin läpi kaikki mahdolliset asennot lusikasta ratsastukseen ja doggyyn.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972