Hei!
Pesin eilen Kuoma talvisaappaat käsin ja laitoin yöksi kylpyhuoneen lämpöpatterin päälle kuivamaan. Aamulla eivät olleet kuivat eivätkä vieläkään. 4 tuntia olivat kuivaushuoneella kuivamassa mutta eivät siltäkään ole vielä kuivaneet? Ovat vielä märät enkä viitsi laittaa sanomalehteä sisään. Hiustenkuvaajallakaan eivät kuivaneet. Kestää ikuisuus. Ovatkohan huomenna kuivat? Pesukone pulveripesun jälkeen löyhkäsivät vielä pahemmilta kuin ennen pesukonetta. Ei ollut huuhteluainetta seassa.
Kuoma kenkien kuivaus
3
2023
Vastaukset
- Kuivausprobleema
Vaikka kaksi yötä peräkkäin kuivatin ja hiustenkuivaimella kuivatin Kuoma talvikenkiä niin eivät kuivaneet. Tänään aamupäivällä olivat vieläkin märät. Osaako kukaan antaa hyvää vinkkiä? Kiitos!
- Probleemaratkaistu
Kävin viemässä alkuillasta kuivaushuoneeseen Kuoma talvisaappaat ja laitoin puhaltimen päälle kahdeksi ja puoleksi tunniksi, joten ovat nyt kuivat :D
Kenkäkuivuri olisi paras, laite joka puhaltaa vähän kättä lämpimämpää ilmaa putkea pitkin kengän sisään. Sellaisella kuivuu talvimaiharitkin 6 tunnissa sen jälkeen kun ne maiharit jalassa on käyty uimassa. Kenkäkuivuri ei maksa kovin paljon, jos käyttöä on niin se on loistava laite. Mulla kastuu niin paljon kenkiä ja saappaita kesäisin että se on ollut hyvä hankinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879