Kuoma kenkien kuivaus

Kuivausprobleema

Hei!
Pesin eilen Kuoma talvisaappaat käsin ja laitoin yöksi kylpyhuoneen lämpöpatterin päälle kuivamaan. Aamulla eivät olleet kuivat eivätkä vieläkään. 4 tuntia olivat kuivaushuoneella kuivamassa mutta eivät siltäkään ole vielä kuivaneet? Ovat vielä märät enkä viitsi laittaa sanomalehteä sisään. Hiustenkuvaajallakaan eivät kuivaneet. Kestää ikuisuus. Ovatkohan huomenna kuivat? Pesukone pulveripesun jälkeen löyhkäsivät vielä pahemmilta kuin ennen pesukonetta. Ei ollut huuhteluainetta seassa.

3

1761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuivausprobleema

Vaikka kaksi yötä peräkkäin kuivatin ja hiustenkuivaimella kuivatin Kuoma talvikenkiä niin eivät kuivaneet. Tänään aamupäivällä olivat vieläkin märät. Osaako kukaan antaa hyvää vinkkiä? Kiitos!

• Probleemaratkaistu

Kävin viemässä alkuillasta kuivaushuoneeseen Kuoma talvisaappaat ja laitoin puhaltimen päälle kahdeksi ja puoleksi tunniksi, joten ovat nyt kuivat :D

• Kenkäkuivuri olisi paras, laite joka puhaltaa vähän kättä lämpimämpää ilmaa putkea pitkin kengän sisään. Sellaisella kuivuu talvimaiharitkin 6 tunnissa sen jälkeen kun ne maiharit jalassa on käyty uimassa. Kenkäkuivuri ei maksa kovin paljon, jos käyttöä on niin se on loistava laite. Mulla kastuu niin paljon kenkiä ja saappaita kesäisin että se on ollut hyvä hankinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      260
      5502
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2353
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      258
      2099
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1864
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1700
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      189
      1562
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      55
      1443
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      64
      1385
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1331
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1191
    Aihe