En suosittele avioliittoa

Eiikinätoistakertaa

Kenellekkään, pelkkää kurjuutta.

26

1324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjh

      Aivan päinvastoin.

    • Avioliitto ei mitään muuta, mutta hyvä parisuhde on kyllä positiivista.

    • Höpsistä

      Jos et itse ole tyytyväinen miksi estäisit sen toisilta. On paljon onnellisiakin liittoja, ei pelkkää kurjuutta.

    • Avioliittolaki

      Ei se avioliitto instituution vika ole , jos sulla on kurjuutta.

    • APllellle

      50 - 50. Jos sinä tuot puolet parisuhteeseen ja se on kurjuutta, älä siis mene naimisiin. Hienoa, että olet tuon piirteen itsessäsi tunnistanut!

      • login

        Ei mene noin. Molempia on suhteessa 100%/100%. Eli kaksi kokonaista ihmistä, joille esim. kurjuutta voivat edustaa täysin vastakkaiset asiat. Toisen kauhu on toisen ihanuus. Toinen voi olla hyvinkin tyytyväinen suhteessa samalla kun toinen on erittäin tyytymätön. Aika yleistä tämä. Se johtaa eroon usein.


      • y15
        login kirjoitti:

        Ei mene noin. Molempia on suhteessa 100%/100%. Eli kaksi kokonaista ihmistä, joille esim. kurjuutta voivat edustaa täysin vastakkaiset asiat. Toisen kauhu on toisen ihanuus. Toinen voi olla hyvinkin tyytyväinen suhteessa samalla kun toinen on erittäin tyytymätön. Aika yleistä tämä. Se johtaa eroon usein.

        Ja mistähän tämä johtuu no kommunikaatio ongelmasta tietenkin


      • vcfdcfx
        y15 kirjoitti:

        Ja mistähän tämä johtuu no kommunikaatio ongelmasta tietenkin

        puhumalla ei se toinen tule tyytyväiseksi, ei se kauhu muutu ihanuudeksi vaikka kuinka kommunikois...
        Siinä on vaan kaksi ihan vääränlaista ihmistä yhdessä.


    • eiolemahdollisuuttaedes

      En ole päässyt avioliittoon asti. Kun olen muistuttanut avioehdosta niin nainen on yleensä hävinnyt tai tehnyt abortin ja hävinnyt. Tälläistä kertomusta elävästä elämästä.

      • veeddoo

        sittenhän kaikki on mennyt niinkuin kuuluukin


    • login

      Avioliitto on ihan jees, jos on avioehto.

    • Filosofi

      Saman voisi todeta elämästä ylipäänsä.

    • vankki

      ymmärrän, jos toinen on ulkomaalainen

    • liko1

      Joo, en ikinä mene naimisiin, olen avoliitossa jossa olen kuunellut napinaa kun nainen ON HALUNUT NAIMISIIN. Nyt vasta viimeaikoina hyväksynyt asian että minun kanssa ei avioon pääse jos sitä haluaa voipi lähteä etsiin miestä joka haluaa mutta tuossahan tuo on päivästä toiseen. Rahaa nainen haluaa se selvä, tietää tulevasta perinnöstäni ja miettii tietty miten pääsisi osalliseksi. Joku kuitenkin sanoo että avioehto kehiin, no siihen ei nainen suostu on sen sanonut suoraan.

    • Pääpilvissä

      Ehkä nykyään mennään liian lyhyellä tutustumisella naimisiin sitten kun alkuhuuma on kadonnut ja arki tulee vastaan erotaan.

    • 8564123

      Hän joka ei ole onnellinen avioliitossa ei ole onnellinen missään muussakaan suhteessa. Tuo on vain vastuun- ja sitoutumishalun puutetta.

    • Lerppa

      Ja kun tulee ero niin mies maksaa

      • perintömeni

        tai nainen ....


      • Lutku
        perintömeni kirjoitti:

        tai nainen ....

        Hyvä vitsi 😄


      • 76575
        perintömeni kirjoitti:

        tai nainen ....

        Juuri näin. Nykyisin on paljon persaukisia miehiä.


      • 76575
        Lutku kirjoitti:

        Hyvä vitsi 😄

        Jos se on vitsi, että nainen menettää perintönsä ja muuta omaisuuttaan erossa, niin yhtä hyvä vitsi on jos mies menettää.


    • Nyttulikuonoon

      Avioliitto on perseestä. Naiset ovat niin saatanan itsekkäitä ja tyhmiä

    • 76575

      Suosittelen ainakin avioehtoa avioliiton satamaan purjehtiessa. Vaikka loppujen lopuksi taitaa olla nykyisin avioliitosta vain juridista haittaa, vaikka avioehto olisikin.

    • insti.tuutti
      • uutta.pukkaamaan

        Sillä on yhteiskunnallinen ja sosiaalinen funktio pyrkien ohjaamaan ja normittamaan ihmisten käytöstä toivottavaan suuntaan. Tämä instituutio ei palvele enää juuri muita kuin huijareita, joten voinemme hiljalleen haudata sen tarpeettomana, jopa haitallisena.


    • realiteettiä

      Puolison valinnan onnistuminen puolin ja toisin on eka ehto . Hyvät ammatit ensinnäkin niin alkeet ovat siinä . Luuserit epäonnistuvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe