Pelkästä Katseesta sekaisin?

KatsekoSenKertoo

Onko muita, jotka olette ihastuneet vain katsekontaktin perusteella?

Olen aina ajatellut että ihastumiseen tarvitaan vähän muutakin, mutta nyt itselle käynyt näin.

110

18692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänenkatseestasealkoi

      Kyllä, enkä tiedä miten se oikein edes tapahtui, koukussa roikkuen edelleen vaikka en ole edes nähnytkään häntä pitkään aikaan.

      • Tuijottelinseiniin

        Samalla lailla kävi mulle. Ei mitään tietoa miten se alkoi, välillä tuijottelin piiitkään, lopulta en uskaltanut edes kunnolla katsoa häntä. Voi jestas, miltä se tuntuikaan ja tuntuu edelleenkin, vaikkei olla tavattukaan viime aikoina. Niin jäi syvälle mieleen ,että on jo ihan ikävä.


    • TervVarattuRumaÄäliö

      Tämä aihe on mielenkiintoinen. Pelkään, että olen saanut erään miehen ihastumaan itseeni katsomalla häntä liian usein vahingossa. Olin aloittanut uudessa paikassa ja jostain syystä katseet kohtasivat useita kertoja päivän aikana miehen kanssa. Pohdiskelin huvittuneena siinä 15:nen katsekontaktin kohdalla, että kohta tuo luulee, että olen ihastunut häneen ja kuvittelin, että hänkin varmaan ajattelee samoin. Mutta näyttää siltä, että hän ihastui minuun ja pelkään, että olen aiheuttanut sen näillä "vahinkokatseilla" vain sen yhden päivän takia. Tunnen syyllisyyttä, sillä olen mielestäni viimeinen nainen maailmassa, johon kannattaa ihastua ja tuo kyseinen vapaa mies vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja ihanalta ihmiseltä. Työpaikallani on muutenkin paljon kauniimpia, nuorempia (ja vapaampia) naisia kuin minä... no, ehkä kohta tulee uusi harjoittelija ja hän vie miehen sydämen. Toivottavasti.

      • hänenkatseestasealkoi

        Jos 15< kertaa olet "vahinko" katsellut niin tuskimpa se nyt niin vahinko oli ;)


      • TervVarattuRumaÄäliö

        Saatat olla oikeassa...


    • Mä oon saanut kuulla tuota naisilta lukemattomat kerrat, kun ovat ihastuneet jo katseeseen, siihenkin tottuu eikä pidä sitä minään. Viime vuosina ei vaan oo enää kuulunut :)
      Minä kiinnitän kyllä huomion naisen silmiin, jos ne on kauniit niin sillä korjaa monta muuta puutetta.

    • OnMahdollista

      Kyllähän sen tuntee kun katseet kohtaavat aivan erityisellä tavalla. Siihen tarvitaan molempia ollakseen erityistä. Sitä ei voi olla huomaamatta ja voi saada pään pyörälle, vaikkei toista sen enempää siinä vaiheessa tuntisikaan.
      Ja sellainen katseiden kohtaaminen tuntuu kyllä ihan varpaissa asti.

    • hyöky

      Kyllä näin voidaan sanoa. Täysin idioottimainen tunne. Kun tietää heti, että tuo ihminen ihminen on erityinen... Siitäpä alkoi vuoden kestänyt piina. 😓

      • MinäT

        Niin taisi käydä.


      • Pusssssssss

        Näillä mennään T <3


    • En muista.

    • Eiolluttarkoitus

      Katsoin kerran liian syvään silmiin sinisiin, hän hämmentyi ja piiloutui silmistäni kantamattomiin. Anteeksi J jos katseeni hämmensi sinut...

      • Jänistin_

        Ei ollut tarkoitus.


      • Eiolluttarkoitus

        No hyvä, koska sen myötä hämmästyin itsekin kun menit piiloon. Ja tämä siis JS miehelle.


    • harmitonmummeli

      Kyllä, täysin tuntemattomaan outoon suunnilleen ikäiseeni eli keski-ikäiseen mieheen, jota näen aika usein. Viime aikoina valitettavasti harvemmin. Hiljaisen oloinen, juronnäköinen, erittäin komea mies, jolla magneettiset siniharmaat silmät.

      • valitettavastinäin

        Taisit kuvailla juuri minut;), niin joku voi pitää älykästä miestä outonakin.


      • harmitonmummeli
        valitettavastinäin kirjoitti:

        Taisit kuvailla juuri minut;), niin joku voi pitää älykästä miestä outonakin.

        Outo siksi, että niinä parina kertana , jolloin olen koittanut puhella niitä näitä , on säikähtänyt ja lähtenyt karkuun ja minkäänlaista vastausta en saanut. En vielä tiedä, osaako hän puhua. Mutta komea on ja hänessä on jotain magneettista. Todennäköisesti ei ole huomioinut meikäläistä sen kummemmin.


      • Anonyymi
        harmitonmummeli kirjoitti:

        Outo siksi, että niinä parina kertana , jolloin olen koittanut puhella niitä näitä , on säikähtänyt ja lähtenyt karkuun ja minkäänlaista vastausta en saanut. En vielä tiedä, osaako hän puhua. Mutta komea on ja hänessä on jotain magneettista. Todennäköisesti ei ole huomioinut meikäläistä sen kummemmin.

        Sillä miehellä on edelleenkin voimakas vaikutus minuun. Näemme normaaliolosuhteissa melko usein, vaikka toisinaan olen yrittänyt muuttaa aikataulujani ja vältellä paikkoja, joissa törmäämme toisiimme. Vetovoima on voimakas, mutta koitan varoa. Selvästikään kyseessä ei ole molemminpuolinen tunne. Muutaman kerran olen uskaltanut jotain kysyä tai sanoa, ihan asiallista ja liittyen toimintaamme kaupankäynnin eri osapuolina. Vastaa hyvin lyhytsanaisesti ja vaikuttaa siltä , kun haluaisi olla mielummin jossain muualla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä miehellä on edelleenkin voimakas vaikutus minuun. Näemme normaaliolosuhteissa melko usein, vaikka toisinaan olen yrittänyt muuttaa aikataulujani ja vältellä paikkoja, joissa törmäämme toisiimme. Vetovoima on voimakas, mutta koitan varoa. Selvästikään kyseessä ei ole molemminpuolinen tunne. Muutaman kerran olen uskaltanut jotain kysyä tai sanoa, ihan asiallista ja liittyen toimintaamme kaupankäynnin eri osapuolina. Vastaa hyvin lyhytsanaisesti ja vaikuttaa siltä , kun haluaisi olla mielummin jossain muualla .

        On tosi outoa, etten saa häntä mielestäni.


    • GreenEyedLady

      Hyvä aihe. Sitä itse kun käsittelee tunteitaan tällaisen katsekontaktin jälkeen, selvittelee itselleen että on kuvitellut. Viime syksynä minulle tapahtui näin aivan nurkan takaa. En ko miestä ollut nähnyt aikaisemmin. Asuu lähelläni. Jutellessa jollakin tasolla tajusin, että miehen silmistä näkyi, että minä sain hänessä aikaan reaktion. Vasta kotona tajusin, elin tilannetta läpi, että miehellä oli sama vaikutus minuun. Kotona tajusin että nimenomaan miehen väritys (hyvin tummat värit, tummat silmät) sai minussa fyysisen reaktion aikaan. Ilmeisesti myös minun värityksen sai hänessä aikaan saman, koko kropan vastaavan endorfiini ryöpsähdyksen.

      Ihan juuri vkonvaihteessa törmäsin mieheen, joka todennäköisesti oli persoonastaan täysin epäsopiva minulle. Näin hänen silmänsä ja katseensa, tumman värityksessä, ja tuntui veto koko elimistössä. Hänkin tunsi vetoa minuun.

      Homma torpedoitui ennen kuin alkoikaan, Luojan kiitos, mutta Mietin pääni puhki, miksi menin ihan pyörälle päästäni Tästä miehestä.

      Totuus on se, että hänen silmiensä värisävy ja lisäksi tukan tai jo lähteneen tukan tumma väri. Olen sitä mieltä että veto liittyy liskoaivoihin (aivojen vanha osa). Jotenkin minun geenini (en enää ole hankkimassa lapsia) reagoivat näin voimakkaasti vain tummiin ruskeisiin silmiin ja tummaan tukkaan. Ihan järjetöntä, mutta niin on. Pitää käyttää omaa väritystään edukseen, kun etsii miehiä.

      Nuorenakin poikaystävän olivat tummasilmäisiä ja-tukkaisia. Omat silmäni ovat hyvin vihreät ja brunette. Outoa, mutta totta. Voi olla että Tämä vetovoima ei takaa mitään muuta kuin fyysisen attraktion, eli että lisäännytään.

    • Klani

      Yks kassaneiti tehny mut hulluks melkeinpä pelkän katseen avulla. Eihän siinä kassalla ehdi paljoa sanoa. Hänen katseessaan on jotain niin suloista. Lisäksi vielä sanoo heipat aina uudelleen kun olen pakannut tavarat ja lähden pois. Oon seurannut ettei muille asiakkaille sano mitään hyvästejä. Tänäänkin autoon päästyäni hakkaan rattia ja puhuin itsekseni että mitä v..tua se nainen oikein haluaa. Ehkä vaan kuvittelen et olis kiinnostunut..

      • kassatypsykkä

        Hahah, tämä oli hyvä "hakkaan rattia".

        No sitten sen tosiaan ottaa koville :'D


      • hassuajatusleikki
        kassatypsykkä kirjoitti:

        Hahah, tämä oli hyvä "hakkaan rattia".

        No sitten sen tosiaan ottaa koville :'D

        Hakkasikohan sen jälkeen kotona tattia...


      • Hanskahans
        kassatypsykkä kirjoitti:

        Hahah, tämä oli hyvä "hakkaan rattia".

        No sitten sen tosiaan ottaa koville :'D

        Ratin sijaan halkaisija vaikka hanskaan.


    • entodellakaan

      kyllä ihastumiseen, ainakin minun osaltani vaaditaan paljon muutakin. En koskaan myöskään ihastunut kenenkään ulkonäköön eli kyllä se sisin vaikuttaa kaikkein eniten.

      • entodellakaan

        en ole vielä koskaan ihastunut rumasieluisiin ihmisiin, vaikka ulkokuori olisi kuinka laitettu. Jos joku tällainen on niin olettanut, on se ollut pelkkää harhakuvitelmaa, koska kohtelias olen jokaikistä kohtaan. :)


    • hemmetti

      Miehelle. Mä hukun sun silmiis.... Oon ihan jäässä kun nään sut, enkä keksi mitään puhuttavaa.....

      • Klani

        Jos et keksi sanottavaa niin tee jotain epätavallista millä kiinnität huomion. Sit mä voin sanoa jotain ja sä jatkat. Niin sitä vahingossa tulee jutunjuurta.


    • Mieheltänaiselle

      Kylläpä olit kohtelias ;) kyl se hymy nyt paljasti tänään kaiken :)

    • kiitos

      Kiinni jäin mutta sitä parempi :) Odotan näkemistäsi taas :)

      • silmätkii

        Kuin myös


    • Ratititirallaa

      Olen. Ja pahasti menikin sekaisin ja olen edelleen. Joka kerta kun hänen kanssaan jää katseeseen kiinni niin ajan ja paikan taju katoaa... ei ole kenenkään muun kanssa ollut vastaavaa.... sitten olemme kaksi idiootti jotka tuijottavat toisiaan jäätyneinä.

      • SamaaIlmassa

        Lohdullista että muillakin vastaavia kokemuksia! Olisi kiva päästä katseiden vaihdosta seuraavalle tasolle, mut se tuntuukin jo haastavalta.


    • PelkkäAjatuskinHänestä

      Uskon kyllä että katseet kertoo aika paljon vaikkei toista tunnekaan. Itsekin suorastaan sulan erään katseen kohdatessa ja se varmasti näkyy myös ulkopuolelle. Ja tiedostan myös itsestäni etten tosiaan muita katso samalla tavalla kuin häntä.

      Olen häneen aivan koukussa pelkästään katseen perusteella.

    • pelkuriraukkis

      En pelkästään. On siinä oltava muutakin. Mutta kun eräs vain katsookin niin voi ei kun menen ihan hölmöksi... toinenkin vain punastelee. En kestä. Siis oikeasti. Tuntuu et ravaa siellä koko ajan ja nähdään koko ajan useammin. Hajoilen sitten yksinäni. Ärsyttää kun en voi tehä mitään. Tykänny jo miljoona vuotta, siitä asti kun oltiin ihan kakaroita. Se ihminen on mun sydämessä, ollut aina.

      Miksei koskaan ikinä milloinkaan voida sanoa sitä ääneen. Ihminen joka on tutuista tutuin, tiedän hänen heikkoutensa, hän minun. Hän on se joka voi tappaa mut pelkillä sanoillaan.. sitäkö tässä pelkään ja pakenen, kun haluaisin vain painautua häntä vasten halata ja puhua kauniita totuuksia. Mun tasapaksu sileä elämäni, tarkkaan suunniteltu ja toteutettu. Kestääkö säröjä ja oikeita tunteita..olen pelkureista kurjin ja helppoon tottunut. Voikun sanoisit jotain konkreettista. Jos vain tietäisin pelkääkö hän yhtä paljon kuin minäkin...

      https://music.youtube.com/watch?v=5YrTU0UMEtU


      Sorry purkaus.

    • Klani

      Tää on sairasta! Kuinka kassaneiti voi sekoittaa miehen pään totaalisesti katseellaan ja muutamalla moikkauksella. Ihmettelen suuresti, eihän mun pää sekasi mene missään muussa tilanteessa, naisiahan on vaikka missä muissa paikoissa. Jotenkin tuntuu että kassaneiti on erikoisasemassa. Hänen ei tarvitse tehdä kuin pienen pientä flirttiä niin äijä aivan pihalla omasta elämästään. Pakko kai vaihtaa kassamyyjää kun ei viitsi kauppaa vaihtaa. Tai sitten siinä katseessa on jotain niin maagista..

      • Eräskassaneiti

        Minä taas olen mennyt ja ihastunut erääseen miespuoleiseen asiakkaaseen juurikin hänen katseensa takia. Aina kun kyseinen asiakas tulee kassalle hän katsoo silmiin ja vaikka siinä ei ole mitään ihmeellistä niin jotenkin se katse vain tuntuu erilaiselta kuin muiden.
        Useasti olen vain miettinyt, että miten tällä tavalla voi ihastua pelkän katseen perusteella, kun ei edes tunne toista.


      • nosejoku
        Eräskassaneiti kirjoitti:

        Minä taas olen mennyt ja ihastunut erääseen miespuoleiseen asiakkaaseen juurikin hänen katseensa takia. Aina kun kyseinen asiakas tulee kassalle hän katsoo silmiin ja vaikka siinä ei ole mitään ihmeellistä niin jotenkin se katse vain tuntuu erilaiselta kuin muiden.
        Useasti olen vain miettinyt, että miten tällä tavalla voi ihastua pelkän katseen perusteella, kun ei edes tunne toista.

        Et sitten ole tehnyt asialle mitään?


      • Eräskassaneiti
        nosejoku kirjoitti:

        Et sitten ole tehnyt asialle mitään?

        En voi, koska ensinnäkin olen töissä ja toiseksi en tiedä tämän kyseisen miehen tunteista. Voihan se olla, että hänen tapansa on katsoa ihmisiä suoraan silmiin. Eli ennen kuin olen aivan varma niin mitään radikaalia en tee. Sitä paitsi asiakkaan on helpompi mielestäni lähestyä myyjää kuin toisinpäin.


      • nosejoku
        Eräskassaneiti kirjoitti:

        En voi, koska ensinnäkin olen töissä ja toiseksi en tiedä tämän kyseisen miehen tunteista. Voihan se olla, että hänen tapansa on katsoa ihmisiä suoraan silmiin. Eli ennen kuin olen aivan varma niin mitään radikaalia en tee. Sitä paitsi asiakkaan on helpompi mielestäni lähestyä myyjää kuin toisinpäin.

        Heh.
        Kyllä se aasiakaallekkin on vaikeata kun on tunteet pelissä.


      • kapula

        Tapahtuuko siinä jotain muutakin kuin pelkkä katsominen, hymyilyä, tekosyyllä puhumista tms. Entäs teetkö itse jotain mikä kiinnittää miehen huomion.


      • Eräskassaneiti

        Ei kai siinä mitään muuta tapahdu, muuta kuin, että se katse on jotenkin niin erilainen. Aina kun palvelen häntä niin tiedän, että jos katson häntä niin hän katsoo silmiin, ellei tietty näpyttele pin koodia tms.. itse vaan menen niin solmuun kun hän tulee, että en oikein uskalla katsoa pitkään tai tai en saa hymyä aikaiseksi tai sitten se on sellainen irvistys.. ei vaan osaa olla yhtä rento kuin muiden kohdalla.. eli saatan olla jopa vähän kylmempi hänen kohdallaan kuin muiden.


      • nimivain

        muistan kun eräs kassaneiti oli ihastunut minuun, oli melko huvittavan näköistä kun ensinä hän punastui kun näki minut, sen jälkeen hän oli yhtä hymyä ja tuijotti vain minua ja pudotteli vaihtorahoja jne.

        mutta mietin myös että onkohan tuo citymarketin eräs myyjä ihastunut, menee aina totaallisen jumiin kun olen kassajonossa. ei hymyile, tuijottaa ujosti ja näyttää siltä että seinät kaatuu päälle.


      • kapula
        Eräskassaneiti kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään muuta tapahdu, muuta kuin, että se katse on jotenkin niin erilainen. Aina kun palvelen häntä niin tiedän, että jos katson häntä niin hän katsoo silmiin, ellei tietty näpyttele pin koodia tms.. itse vaan menen niin solmuun kun hän tulee, että en oikein uskalla katsoa pitkään tai tai en saa hymyä aikaiseksi tai sitten se on sellainen irvistys.. ei vaan osaa olla yhtä rento kuin muiden kohdalla.. eli saatan olla jopa vähän kylmempi hänen kohdallaan kuin muiden.

        Tee nyt edes nämä: suoristele paitaa, kaulan venytyksiä missä menet vähän puolelta toiselle, käsien ujenteluja, siis ennen kuin tavarat on edessäsi. Voit myös kokeilla antaa muovikassin käteen niin eiköhän näillä merkeillä huomaa sinun kiinnostuksen. Ja vielä sit kun annat kuitin niin kosketa kättä aavistuksen liian pitkään. Näitä juttuja ei varmaan ulkopuoliset huomaa elleivät tarkoituksella seuraa mutta edessä oleva mies huomaa, ainaki mä huomaisin.


      • döhöjkl
        kapula kirjoitti:

        Tee nyt edes nämä: suoristele paitaa, kaulan venytyksiä missä menet vähän puolelta toiselle, käsien ujenteluja, siis ennen kuin tavarat on edessäsi. Voit myös kokeilla antaa muovikassin käteen niin eiköhän näillä merkeillä huomaa sinun kiinnostuksen. Ja vielä sit kun annat kuitin niin kosketa kättä aavistuksen liian pitkään. Näitä juttuja ei varmaan ulkopuoliset huomaa elleivät tarkoituksella seuraa mutta edessä oleva mies huomaa, ainaki mä huomaisin.

        Eli toivot että kassaneiti olisi susta kiinnostunut :) 0.00000000001 promillen mahdollisuus että näin olisi.


      • jeejeejee
        döhöjkl kirjoitti:

        Eli toivot että kassaneiti olisi susta kiinnostunut :) 0.00000000001 promillen mahdollisuus että näin olisi.

        Jes!! Mä kun luulin et mulla ei oo mitää mahdollisuuksia ja sit kuitenki on! Kiitos.


      • Ajattele.tätä

        Tuolle joka oli melko huvittunut kassaneidin ihastumisesta voisin sanoa että hän pitää sinua epämiellyttävänä ja ilkeänä eli potentiaalisena kiusaajana jota oletkin. Joskus kiusatuksi tullut vaistoaa kiusaajatyypit ja vanhat traumat nousee selkäytimestä pintaan. Kiusaajat tunnistaa myös yli-itsevarmuudesta ja omahyväisestä virnuilusta. Toivottavasti olet jättänyt kassatytön rauhaan.


    • niinkinvoikäydä

      Ja nyt sen tietää sitten koko maailma. Kiitos ja kumarrus.

    • sas

      musta ei oo enää mitään jäljellä

    • Tää on hauska aihe. Oon myös kaupan alalla töissä ja törmään tähän silloin tällöin. Tulee ihana sukat jalassa pyörivä olo, eikä voi ku hymyillä takasi. Joskus se on kiusallista, jopa ahdistavaa. Mutt niin minulle kävi, että päädyin joitakin vuosia sitten tällaisen ihmisen kanssa salasuhteeseen. Mangneetti oli vaan valtava. Välillämme oli vain tekstiviestejä ja joitakin kahvi tapaamisia, mutt ei koskaan seksiä. Hänestä tuli minulle hyvän päivän toivottaja.. oli mukava saada positiivisia viestejä kun elin yksin. Hän oli avoliitossa. Vieläkin pyöräyttää, kun ajattelen. Mutt liittyy nyt ehkä tähän tilanteeseeni, kun olen vähän onneton.

    • Ikisinkkuu

      Kun luin tätä tuli mieleen et pitäskö hakekutua kaupan kassalle töihin :(

    • tuttutilanne

      Kyseiset tilanteet nyt ovat siitä vaikeita, että ne tapahtuvat yleensä pikkukaupoissa vakioasiakas-työntekijä välille. Työntekijä ei oikein voi suoraan kysyä, mutta kannattaa alkaa tutustumaan väkisin asiakkaaseen. Kysellä hiljaa vähän (täytyy kyllä tietää missä menee raja) henkilökohtaisempia asioita. Vakioasiakkaana homma on vieläkin vaikeampi, koska jos kysyy suoraan niin jatkossa saattaa olla parempi asioida muualla. Aivan varmasti jos saa pakit niin kahvihuoneessa sitä sitten naureskellaan.

      • Hmph

        Mutta helpompi se on asiakkaan vaihtaa kauppaa kuin myyjän työpaikkaa. :P


      • tuttutilanne
        Hmph kirjoitti:

        Mutta helpompi se on asiakkaan vaihtaa kauppaa kuin myyjän työpaikkaa. :P

        No joo, mutta jos asiakas ei ole narsisti niin vaikka antaisi pakit niin tuskin tietoa levittelisi mitenkään.


    • jonkukuumakatse

      Jaa a voi Jmiehet ja kuumat katseet.... ;)
      Muistan ko sanoin yhdelle nuorelle J miehelle melkein vuosikymmen sitte et se hurmaa naisen ko naisen pilkeellä silmäkulmissa ja hymyilemällä....
      Eli käytännössä katseellaan....

      Ei olla nähty enää vuosii mut tiedän, että sillä on seuraa riittäny.

      Sitte tapasin vielä toisenki jiimiehen vähä myöhemin n pari vuotta sitte jonka katse sulatti, mut sitä juttuu ei voinu jatkaa....
      Mä en varattujen kanssa säädä vaikka se saituis ko tää eika J pyöritti useampaa naista ja mä en tienny muista mitää ja luulin liikoja ja hajosin....
      Ehköhä vielä joskus tule se kolmaski J katseinee vielä....
      Mitä pitäisko sitä opii virheistää muka jotai... Ei ja ei :D

      • "hurmaa naisen ko naisen pilkeellä silmäkulmissa ja hymyilemällä...."

        Tasan vuosikymmen sitten sanoi eräs nainen mulle juuri samat sanat, et ollut sinä mutta kai te luette näitä sanontoja jostain naistenlehdistä ym.
        Se nainen jäi mieleen siitä kun hänellä järki leikkas kuin partaveitsi, harvoin sitä ihastuu älykkyyteen yhdistettynä mustiin hiuksiin ja ruskeisiin silmiin, 330 km välimatka oli vain liian pitkä.


      • VoiJmiehet

        Pääsinki sanomasta taas olis yks J lisää listassa :D


    • KatSekaisinOlin

      Olen tavannut elämäni aikana kaksi naista, joihin ihastuin ensi katseesta. Olisin voinut (ja halunnut) jäädä heitä katselemaan loppuillaksi ja vaikka yöksikin. En tiedä, mikä heissä oli niin täydellistä. Kumpikaan ei ollut mikään perinteinen kaunotar, mutta heissä oli sitä jotakin.

    • Klani

      Kävin just kaupassa. Eräskassaneiti et ollut sit kai töissä kun ei sua näkynyt. Yritin vilkuilla takahuoneeseenkin, hyllyjen välit kävin läpi mukamas etsien jotain tuotetta. Päässä pyörii kysyä joltain toiselta että oletko töissä mutta eihän sellaiseen voi toinen edes vastata. Hullu elämä.

    • OnSeMahdollista

      Eräs nainen herätti katseellaan alunperin mielenkiintoni. Sen jälkeen hän alkoi jollain tapaa pyöriä mielessäni ja nyt tuntuu että ajattelen häntä aika paljon. Mietin kuumeisesti miten tehdä kontaktia häneen...
      Aivan hullua, en tiedä onko hän noteerannut mua millään tasolla ja tilanne muutoinkin aivan absurdi.

    • Kylläkertoo

      Eräs mies herätti minun mielenkiinnon. Katseet kohtaa, se tuntuu niin lämpimältä joka solussa. Voi että kun hän osaisi lukea ajatukseni, tai oikeastaan ehkä hän lukeekin... koska katseemme viipyili viimeksi tänään kohdatessamme :) Haluaisin pysäyttää ajan siihen paikkaan.

    • miehinenmies

      Tänään näin ihailemani kassanaisen. Hän katsoi ensin, sitten teki työnsä ja tärisevin käsin kuitin antoi..naurahti perustyhmälle jutulleni ja jätimme taas toisemme kunnes kohtaamme.

      • ex-kassaneiti

        Jospa se pelkää kun toljotat hullun näköisenä... joskus kesätöissä joku piiparinen keksi ihastua muhun..voi yäk niitä tilanteita. Antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa!


      • eivälttämättätykkäystä

        Voisin sanoa samaa kuin ex-kassaneiti. Tuollaiset tilanteet voi olla jopa hiukka pelottavia nuorella iällä, itelläkin kokemusta.


      • automaalari
        eivälttämättätykkäystä kirjoitti:

        Voisin sanoa samaa kuin ex-kassaneiti. Tuollaiset tilanteet voi olla jopa hiukka pelottavia nuorella iällä, itelläkin kokemusta.

        Yhen kerran kaupan kassalla nuori naismyyjä säikähti melkoisesti kun mulla oli käsissä punaista, näytti vereltä. Olin juuri maalannut punaisen auton.


      • ex-kassaneiti
        automaalari kirjoitti:

        Yhen kerran kaupan kassalla nuori naismyyjä säikähti melkoisesti kun mulla oli käsissä punaista, näytti vereltä. Olin juuri maalannut punaisen auton.

        Juu, mutta tuskin tuijotit kassatytön tissejä kuola suusta valuen tai yritit silitellä kättä kuittia antaessa. Näitäkin on.


    • Rmk_nainen

      Voi kai sitä ihastua katseestakin. Tai ainakin kiinnostua tutustumaan paremmin.
      Kerran on näin käynyt, kaupassa tämäkin, molemmat oltiin asiakkaana. Hämmentävä kohtaaminen. Eipä siitä tutustumisesta sit tullut mitään, kun jänistin.
      Elämä on kummallista :D

    • pelkuripoika

      Mä jänistin kans kaupassa eilen. Katsottiin toisiamme ensin kerran sitten toisen ja kerran vielä perään kun lähdettiin eri käytäville. Keräsin tavarat ja menin kassalle, no eikös se nainen siihen taakse tule seuraavaksi. Hiivatin vaikea katsoa takana olevaa kassajonossa. Tuntui siltä että siinä odotellaan mitä tää mies tekee asian hyväksi. Pää ihan tukossa, ei tuu mitään mieleen. Maksut ja kamat kassiin ja katseet siinä vielä ennen kuin menen. Jäin odottamaan ulkopuolelle mukamas jotain ihmettelemään mutta naista ei näy..tais mennä toisesta ovesta ulos.

    • Ajoinpois

      Kerran Sinua katsoin ja Se oli Siinä. ❤️

      • Imwalkinghere

        Niin ajoit Siiriseni, niin ajoit.


    • surullinen

      Ensin vilkuilua, sitten suora katse riittävän pitkä, alaspäin katse, hämillinen outo ilmapiiri. Viehkeä katse vielä..maailmaa ei ole ympärillä, ei näe en kuule mitään. Herään todellisuuteen kun olen poistunut kaupan kassalta.

    • vesuvius

      Ja taas jälleen kerran pitkät katseet toisiimme jotka ei johda yhtään mihinkään kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta.

    • kyllätänään

      Jos tietäisin että "tie on vapaa", kertoisin kyllä tunteeni sinulle mies! Ei ole muuta syytä "peittelyyn" kuin se, etten halua aiheuttaa riitoja tai väärinkäsityksiä. Nyt olisi puolestani ok jutella, jos voit tulla paikalle?

      • tänäänmissä

        Mihin pitäisi tulla paikalle?


      • kyllätänään
        tänäänmissä kirjoitti:

        Mihin pitäisi tulla paikalle?

        Se tuttu paikka, missä aina sattumalta törmäämme. Voit toki ehdottaa muutakin?


    • Klani

      Näin tänään silmiesi tuikkeen, suloisen katseen. Olimme siinä hetken vain kaksin eikä muuta maailmaa ollut. Nyökkäsit hyvästiksi ja minä nostin kättäni. Meidän yhteiset ajat on vielä lyhyitä mutta ei enää kauan..

      • vaionko

        Kuulostaa uhkaavalta.


      • Klani
        vaionko kirjoitti:

        Kuulostaa uhkaavalta.

        no ei oo uhkaavaa, pelkkää kaipausta.


    • ssss

      Aina mun ihastuminen tulee pelkän katseen perusteella..himoa tuntee kyllä kun näkee toisen ja hänen vartalonsa.

    • Katseistasealkoijajatkuu

      Kyllä katsekontaktin perusteella voi ihastua. Se kertoo siitä että siinä on jotain erityistä. Tietenkin ihminen yrittää järkiperustein asian kieltää, että eihän se ole mahdollista ja varmasti vain kuvittelen.

      Katse kertoo itseasiassa enemmän kuin 1000 sanaa. Ihminen voi sanoa ihan mitä vain mutta kuitenkin enemmän merkitsee elekieli ja se mitä tuntemuksia se sinussa herättää.
      Toisaalta ei tarvita sanaakaan, jos esim. saa jo katseella toiselta jalat alta.

      • Stressaantunut-tyttö

        Niin se tosiaan kertoo.... erään miehen käytös minua kohtaan oli sellaista etten oikeasti ikinä tiennyt oliko hän kiinnostunut, mutta tavattoman ujo vai leikkikö kustannuksellani. Hänen katseensa oli se mikä kertoi minulle että hän oli oikeasti kiinnostunut vaikka käytösloi epäilyksiä että hän halusi johtaa vain harhaan. En vain tiennyt mikä siinä oli se mutta minusta hänen katseensa oli ihmisen joka halusi palavasti lähestyä muttei löydä rohkeutta siihen. Hänen katse oli aina niin lempeän oloinen... Jossain kohti huomasinkin että kiinnostuksen oikeasti näki silmistä. Pupilli laajenee niin paljon että silmät näyttää tummilta ja niihin tulee kirkas, mutta lempeä katse. Sama oli tämän miehen kohdalla.


      • Kuulostipatutulle
        Stressaantunut-tyttö kirjoitti:

        Niin se tosiaan kertoo.... erään miehen käytös minua kohtaan oli sellaista etten oikeasti ikinä tiennyt oliko hän kiinnostunut, mutta tavattoman ujo vai leikkikö kustannuksellani. Hänen katseensa oli se mikä kertoi minulle että hän oli oikeasti kiinnostunut vaikka käytösloi epäilyksiä että hän halusi johtaa vain harhaan. En vain tiennyt mikä siinä oli se mutta minusta hänen katseensa oli ihmisen joka halusi palavasti lähestyä muttei löydä rohkeutta siihen. Hänen katse oli aina niin lempeän oloinen... Jossain kohti huomasinkin että kiinnostuksen oikeasti näki silmistä. Pupilli laajenee niin paljon että silmät näyttää tummilta ja niihin tulee kirkas, mutta lempeä katse. Sama oli tämän miehen kohdalla.

        Milloin olet viimeksi nähnyt tämän miehen?


      • anonyymi_gBS
        Kuulostipatutulle kirjoitti:

        Milloin olet viimeksi nähnyt tämän miehen?

        Viime viikolla minä olen hänet nähnyt entäpä koska sinä olet hänet nähnyt


      • viileä
        Stressaantunut-tyttö kirjoitti:

        Niin se tosiaan kertoo.... erään miehen käytös minua kohtaan oli sellaista etten oikeasti ikinä tiennyt oliko hän kiinnostunut, mutta tavattoman ujo vai leikkikö kustannuksellani. Hänen katseensa oli se mikä kertoi minulle että hän oli oikeasti kiinnostunut vaikka käytösloi epäilyksiä että hän halusi johtaa vain harhaan. En vain tiennyt mikä siinä oli se mutta minusta hänen katseensa oli ihmisen joka halusi palavasti lähestyä muttei löydä rohkeutta siihen. Hänen katse oli aina niin lempeän oloinen... Jossain kohti huomasinkin että kiinnostuksen oikeasti näki silmistä. Pupilli laajenee niin paljon että silmät näyttää tummilta ja niihin tulee kirkas, mutta lempeä katse. Sama oli tämän miehen kohdalla.

        Itselläni oli juuri tuon tapaista käytöstä vähän aikaa sitten erästä naista kohtaan. Syynä oli se että en vaan uskaltanut oikein mitään mennä juttelemaan koska olen vaan niin ujo. Todellakaan ei ollut tarkoitus leikkiä hänen kustannuksellaan. Pääkaupunkiseudulla tapahtui tämä.


      • ihastunut
        viileä kirjoitti:

        Itselläni oli juuri tuon tapaista käytöstä vähän aikaa sitten erästä naista kohtaan. Syynä oli se että en vaan uskaltanut oikein mitään mennä juttelemaan koska olen vaan niin ujo. Todellakaan ei ollut tarkoitus leikkiä hänen kustannuksellaan. Pääkaupunkiseudulla tapahtui tämä.

        Missä pääkaupunkiseudulla? :)


      • viileä

        Espoossa.


      • seköononhansekai
        ihastunut kirjoitti:

        Missä pääkaupunkiseudulla? :)

        Pääkaupunkiseudun reisimieskö


      • ihastunut
        seköononhansekai kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudun reisimieskö

        Mitä?


      • ihastunut
        viileä kirjoitti:

        Espoossa.

        Harmi


      • Stressaantunut-tyttö
        viileä kirjoitti:

        Itselläni oli juuri tuon tapaista käytöstä vähän aikaa sitten erästä naista kohtaan. Syynä oli se että en vaan uskaltanut oikein mitään mennä juttelemaan koska olen vaan niin ujo. Todellakaan ei ollut tarkoitus leikkiä hänen kustannuksellaan. Pääkaupunkiseudulla tapahtui tämä.

        jaa, minun tapahtui pirkanmaalla ... Ja kyseinen mies kyllä tiesi että olen kiinnostunut. On varmasti vuosia tiennyt. Ongelmia tuli vain siinä kun odotin häneltä nopeampaa toimintaa, mutta mies tuntui tarvitsevan pitemmän ajan kerätäkseen rohkeutta ja tästä johtui että aloin aina epäillä oliko kyse sittenkin leikistä.. Hänen käytös ja katseensa/olemus kuitenkin aina välitti sitä jotain mistä tiesin että hän oli oikeasti kiinnostunut. Meidän välille vain syntyi väärinkäsityksiä emmekä siksi päässeet ikinä mihinkään. Tai mistä minä tiedän jos hän viimein ryhtyy tekemään jotakn kun meidän tiet eroavat pian...


      • Stressaantunut-tyttö
        Kuulostipatutulle kirjoitti:

        Milloin olet viimeksi nähnyt tämän miehen?

        Näin hänet uudenvuoden jälkeen mutta lähti sen jälkeen matkalle... Vaikka miksi vastaan, en usko että hän näillä sivuilla käy.


    • Lookatme

      Kyllä, juuri näin kävi mulle.. nyt nallemainen mies mun ajatuksissa.

      • talvennalle

        Nallemainen tuntee sen sisällään.


    • kkkkkkkkkkkk

      Punatukkainen nainen on ihastukseni, salainen ihastukseni, kaunis katseensa ja hymynsä, hoikka olemuksensa, voi kun jotenkin olen jäänyt kiinni ajatuksiini ja harvoin häntä enää näen.

      • Anonyymi

        Missä tämä? Eräs punatukkainen hymytyttö 😊


    • Seveneight

      Tuttu tunne. Katseesta se alkoi ja kyllä, tarkoitan juuri sinua S nainen.

      • Seveneight

        Olen. Kuinka niin?


      • YksivaaleaS

        Täällä yksi ihastunut S.. tule juttelemaan :)


      • Seveneight
        YksivaaleaS kirjoitti:

        Täällä yksi ihastunut S.. tule juttelemaan :)

        Valitettavasti ei ollut vaalealle vaan ruskeahiuksiselle jossa aavistus jotain punertavaa jos viimeksi oikein katsoin.


      • Ahaaa
        Seveneight kirjoitti:

        Valitettavasti ei ollut vaalealle vaan ruskeahiuksiselle jossa aavistus jotain punertavaa jos viimeksi oikein katsoin.

        Milloin katsoit 😏


      • Seveneight
        Ahaaa kirjoitti:

        Milloin katsoit 😏

        Viimeksi perjantaina.


      • kitchen_knife

        Kerro vähän lisää.


      • Seveneight
        kitchen_knife kirjoitti:

        Kerro vähän lisää.

        Mitä haluat tietää?


      • kitchen_knife

        Kerroppa itestäs vaikka jotain oleellista ulkonäköös liittyen.


      • puspuspus

        minulla on ruskeat hiukset, ikää 35 ja nimi loppuu u:hun ja olen ihastunut j-mieheen <3


      • Eräs-J-mies

        Anna tunteesi näkyä kun kohtaat hänet. Kyllä hän huomaa kaupaksesi.


      • Solutions
        Seveneight kirjoitti:

        Mitä haluat tietää?

        Millä kirjaimella nimesi alkaa?


      • Seveneight
        Solutions kirjoitti:

        Millä kirjaimella nimesi alkaa?

        S kirjaimella.


    • Hölmävanhasydän

      Kyllä vaan katse sen sai aikaan että ajatuksissa jatkuvasti M-mies 😍

    • Anonyymi

      yks kassaneiti on sairaan kaunis yhessä lappeenrannan k supermarketissa, Suorastaa himottava naaras jota vois panna kaiket yöt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      37
      1330
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      60
      1269
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      205
      1084
    4. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1045
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      49
      1018
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      786
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      758
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      733
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      711
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      687
    Aihe