Naisten halut ja pihtaus

kreisi_kesämies

Onpa kiva lukea iltapäivälehdestä naisten suunnattomista seksihaluista, kun itse olen "ihan kiva, mutta..."
Olen siis luokkakuvassa se joka ei kiinnitä mitään huomiota, baarissa ole selvinpäin, mutta se ei tarkoita, että olisin yhtään vähemmän halukas mitä tämän tekstin naiset.
"Puheet ovulaation vaikutuksesta naisten seksihaluihin eivät ole huuhaata. Sen lisäksi, että asiasta on tehty paljon tutkimusta, kokemusasiantuntijat (eli naiset itse) tietävät sen parhaiten. Kolme tavallista naista kertoo, miten ovulaatio maustaa ihan tavallista arkea.

”Mikään määrä seksiä ei riitä”
Milka, 28: ”Seksihaluissani ei ole missään vaiheessa kiertoa erityistä laskuvaihetta. Mutta sen sijaan yksi selkeä nousu tapahtuu aina kierron keskivaiheilla eli ovulaation aikaan. Silloin tunnen jatkuvasti kutinaa vatsanpohjassani. Parin päivän ajan minun saattaa olla vaikeaa keskittyä juuri mihinkään.

Aina ovulaatio ei vaikuta haluihini yhtä rajusti. Joskus se vaikuttaa lähinnä pienenä innokkuuden kasvuna, mutta toisinaan muutun aivan kyltymättömäksi. Saatan haluta useita kertoja päivässä, eikä mikään määrä orgasmeja tunnu riittävän. Ovulaation aikana seksi myös tuntuu tavallista paremmalta, ja saan orgasmin tavallista herkemmin.”

”Todella levottomia unia”
Maisa, 37: ”Minulla on säännöllinen, noin 24 päivän kierto, ja ovulaatio on melkein nakutetusti kiertopäivinä 9–11. Vaikka en mistään muusta sitä huomaisi, seksidraivin räjähtäminen on pettämätön merkki. Muuhun aikaan kuusta lapsiperhearki ja kiireinen työ vievät energian niin, että itseään pitää todella houkutella hoitamaan petihommat edes silloin tällöin.

Ovulaation aikaan ei tarvitse houkutella, vaan silloin tekee kolme päivää perätysten ihan järjettömästi mieli. Noina päivinä hoputan usein lapsia nukkumaan vähän tavallista aiemmin, jotta saan miehen kanssa tästä lyhyestä ihanasta ajanjaksosta irti kaiken mahdollisen.

Lisäksi näen usein ovulaation aikoihin todella levottomia eroottisia unia, joskus sellaisistakin tutuista miehistä, joita en muuten ole koskaan ajatellut seksimielessä.”

”Vaikein aika kuusta olla sinkku”
Anni, 23: ”Muistan istuneeni luennolla monet kerrat niin, että verkkokalvoillani on pelkästään vilissyt kuvia miesten sukupuolielimistä. Tunnistan oman ovulaationi siitä, kun seksihalut räjähtävät käsiin. Töissä tai koulussa on vaikea keskittyä, kun päässä pyörivät pelkät petipuuhat. Ei millään malttaisi istua aloillaan. Ovulaatio on eittämättä vaikein aika kuusta olla sinkku.”"

Riittääkö tukan värjäys mustaksi, vai täytyykö lankata koko mies?

34

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

      Naisetn halut herää heti kun komea jännämies ilmestyy eteen. Naiset käy baareissa etsimässä sitä halua.

      • MulkkujenTuntija

        Sittehän se on ihan ok. Mitä toi jännämies muuten tarkoittaa? Jostain olen ymmärtänyt, että se on joidenkin mielestä naisten hakkaaja, väkivaltainen eli siis mielisairas miestyyppi? Varmaan tällaisten kanssa yksiin sopiikin jonkinlainen masokisti tai muuten vaan tyhmä nainen.

        Kannattaako siis näille jännämiehille olla lainkaan kateellinen, jos ne on itse mielisairaita, narkkeja ja juoppoja ja pokaavat vastaavanlaisia mahdollisesti viinaanmeneviä hiukka yksinkertaisia naisia? Niin, että miksi te jatkuvasti itkette, että jännämiehet vie naiset. Ei ne kuitenkaan vie niitä hyviä, fiksuja, kauniitakin naisia. Vai onko niin, että teille ei ne kelpaa, vaan haluatte jännämiehistä tykkäävän yksinkertaisen narkomaani/juoppopimun?


    • Höpsö.
      Mun miehellä oli kiharat se veti geelillä taaksepäin ja hurmaamisen vaatteet ja sekä hyvä tuoksusta hajua ja sekä kapiana miehenä oli hyvännäköinen vyö kauluspaita hyvä merkki , joten pysyy siistinä.

      Ilman partaa näyttää nuorena nuorelta mutta taas lyhye parran kanssa 28-35v


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos ilman partaa ei flaksi käy,kokeilla vähän karsiutua parran kera.
        https://www.riemurasia.net/kuva/Parta-3/125809

        Viikset sopii vain harvoille.
        https://m.youtube.com/watch?v=L9ZbJrxloQ8
        Tässä näemme tämä henkilön vartalo on ihana mutta on niin nuori ja hiukset ei sovi ihan tähän.



      • kreisi_kesämies

        Minulle kasvaa parta aika kehnosti ja noissa kuvissa partamies oli ruskeampi kuin toiset. En ole muutenkaan läheskään noin komea, vaan lähinnä näkymätön. Kukaan ei edes vilkaise kun kävelen ohi.
        On minulla tyttöystäviä ollut, mutta sellaisia hihittäjiä joilla on etuhampaissa rako. Seksiäkin on ollut, mutta ei todellakaan mitään tuollaista, vaan kerran viikossa on saanut riittää, koska muuten olisi mennyt ruokottomaksi. Ylimääräisille ehdotuksille on niillekin hihitetty, että "oletpa sinä hassu".
        En kertakaikkiaan osaa tehdä kiinnostavaa ensivaikutelmaa "normaaleihin" naisiin, jos he ovat tuollaisia mitä tuossa jutussa.
        Naiset jotka olen saanut iskettyä, tahtovat jäädä roikkumaan, kun ovat olevinaan niin syvästi rakastuneita. Minusta kuitenkin läheisriippuvaisia mustasukkaisia peräkamarin tyttöjä, usein ensimmäisessä suhteessaan tai piiitkän tauon jälkeen.

        Vartaloltani olen kuin gaselli, joten nahkahousut ylläni näyttäisivät naurettavilta. En siis ole mikään Bull Mentula.
        Juttua minulla riittää, mutta en pääse alkua pidemmälle. Tunnuslauluni voisi olla Lapinlahden lintujen "se ei käy", paitsi että en ole lihava, eikä viimeinen rivi pidä paikkaansa. https://genius.com/Lapinlahden-linnut-se-ei-kay-lyrics

        Mistä ja miten siis löydän naisen joka haluaa seksiä normaalisti, vaikkapa kerran päivässä tekemättä siitä numeroa? Enempikin käy, mutta ei sellaista jonka halut tulevat mt-lääkkeistä.
        Pysyvää suhdetta haen, en kesäkissaa.


      • Ukkoseni kun kasvatti parran saa kanoja yrittää heitellä menemää, kuvittelevat koko kylän kukoksi.

        Kenen halut tulee mt -lääkkeistä,oon kuullut päin vastoin että ne halut lähtee niistä?

        Ilman tutustumista et voi tietää eli ilman henkeviä keskusteluita et voi tietää. Ukkoseni hurmasi minut ennen kuin kävin kiinni siihen, olin aiemmin varattu joten en voinut. Hänen selkeät frittailut,saanko numeroni finderista? Kuin myöhästyi monesta autosta.💕💕💕


        Seuraavana kertana sydämeni murrettu ja suutuin miehille niin villiinnyin naisen kanssa päädyin naisen kanssa suihkuun naisen oma mies oli tullut mutta ja hyppäsin alastomana nykyisen ukkoni päälle hän selvinpäin minä en.

        Hullu mikä hullu olin juonteena,en kyllä olisi koskaan nii tehnyt selvänä mutta nyt kävi näin ja siihen liaaniin jäin pysyvästi kiinni, tähänkin päivään asti.


      • kreisi_kesämies
        valtakunta kirjoitti:

        Ukkoseni kun kasvatti parran saa kanoja yrittää heitellä menemää, kuvittelevat koko kylän kukoksi.

        Kenen halut tulee mt -lääkkeistä,oon kuullut päin vastoin että ne halut lähtee niistä?

        Ilman tutustumista et voi tietää eli ilman henkeviä keskusteluita et voi tietää. Ukkoseni hurmasi minut ennen kuin kävin kiinni siihen, olin aiemmin varattu joten en voinut. Hänen selkeät frittailut,saanko numeroni finderista? Kuin myöhästyi monesta autosta.💕💕💕


        Seuraavana kertana sydämeni murrettu ja suutuin miehille niin villiinnyin naisen kanssa päädyin naisen kanssa suihkuun naisen oma mies oli tullut mutta ja hyppäsin alastomana nykyisen ukkoni päälle hän selvinpäin minä en.

        Hullu mikä hullu olin juonteena,en kyllä olisi koskaan nii tehnyt selvänä mutta nyt kävi näin ja siihen liaaniin jäin pysyvästi kiinni, tähänkin päivään asti.

        Joo, sanoin väärin, eivät ne halut tosiaan tule lääkkeistä vaan itse sairaudesta. Bipoa sairastavat ovat seksillä käyviä koneita ja se on heidän hyvä puolensa. Jonkin aikaa, kunnes tulee kylmää kyytiä.
        Minulla on muutamia varsinaisia naisenkaatajia kavereina ja sen huomion olen tehnyt, että he eivät mene naimisiin niiden viimeisen päälle seksikkäiden mannekiinien kanssa, vaan usein ihan tavallisen, pikkuisen pulskan mukavan naisen kanssa. Sellaista minäkin haen. Ainoa vaatimus on, että olisi kutakuinkin terve, eikä paina kaksi kertaa minua enemmän.

        Joo, peilistä näkyy syy miksi naiset eivät kiinnostu, ja suusta kuuluu hulvattomat "käytkö usein täällä" iskurepliikit, mutta joskus tuntuu, että olen joku käänteinen vampyyri, kun minua ei nähdä edes ilman peiliä.
        Typerät iskurepliikit eivät vain ole minua varten, koska olen nörtti ja aivan liian älykäs laukomaan älyttömyyksiä, enkä usko kenenkään haluavan sellaisia kuulevan. Ehkä olen väärässä, mutta en halua sellaista joka nauttii typeryyksistä.

        Joskus ajattelen baarissa saatuani pakit, että "etpä tiedä millaista kyytiä jäät vaille". Olen siis hyvä sängyssä. Pystyn tyydyttämään vahvasti lääkityn bipon. Sopii yrittää perässä. Lääkitys ei siis vie haluja jos pystyt antamaan hänelle orgasmin. Mitä olen heiltä kuullut, kenestäkään muusta ei ole ollut siihen ja tämän takia he roikkuvat minussa, vaikka välillä raivoavat hulluna etteivät ikinä halua nähdä minua. Vain bipon kanssa seurustellut tietää mistä puhun.

        Alan epäillä, että aloituksen lainauksen naiset himoineen ovat kaikki bipoja. Olisi kiva tavata himokas nainen, joka ei välillä olisi harhainen.

        Tulipa typerä vuodatus, mutta menköön.


      • kreisi_kesämies kirjoitti:

        Joo, sanoin väärin, eivät ne halut tosiaan tule lääkkeistä vaan itse sairaudesta. Bipoa sairastavat ovat seksillä käyviä koneita ja se on heidän hyvä puolensa. Jonkin aikaa, kunnes tulee kylmää kyytiä.
        Minulla on muutamia varsinaisia naisenkaatajia kavereina ja sen huomion olen tehnyt, että he eivät mene naimisiin niiden viimeisen päälle seksikkäiden mannekiinien kanssa, vaan usein ihan tavallisen, pikkuisen pulskan mukavan naisen kanssa. Sellaista minäkin haen. Ainoa vaatimus on, että olisi kutakuinkin terve, eikä paina kaksi kertaa minua enemmän.

        Joo, peilistä näkyy syy miksi naiset eivät kiinnostu, ja suusta kuuluu hulvattomat "käytkö usein täällä" iskurepliikit, mutta joskus tuntuu, että olen joku käänteinen vampyyri, kun minua ei nähdä edes ilman peiliä.
        Typerät iskurepliikit eivät vain ole minua varten, koska olen nörtti ja aivan liian älykäs laukomaan älyttömyyksiä, enkä usko kenenkään haluavan sellaisia kuulevan. Ehkä olen väärässä, mutta en halua sellaista joka nauttii typeryyksistä.

        Joskus ajattelen baarissa saatuani pakit, että "etpä tiedä millaista kyytiä jäät vaille". Olen siis hyvä sängyssä. Pystyn tyydyttämään vahvasti lääkityn bipon. Sopii yrittää perässä. Lääkitys ei siis vie haluja jos pystyt antamaan hänelle orgasmin. Mitä olen heiltä kuullut, kenestäkään muusta ei ole ollut siihen ja tämän takia he roikkuvat minussa, vaikka välillä raivoavat hulluna etteivät ikinä halua nähdä minua. Vain bipon kanssa seurustellut tietää mistä puhun.

        Alan epäillä, että aloituksen lainauksen naiset himoineen ovat kaikki bipoja. Olisi kiva tavata himokas nainen, joka ei välillä olisi harhainen.

        Tulipa typerä vuodatus, mutta menköön.

        Eihän tämä yhtään vähän vaatiakkin pitää,jäi vain paljon kysymyksiä ilmaan, kuin mikä sinusta typeryyttä nauttisi?. Sinähän olet ihana..


      • kreisi_kesämies

        Voi kiitos, itse olet ihana! Totta puhuakseni minua pitää moni ihanana, jos vain saan tilaisuuden jutella edes tämän verran mitä olen tänne kirjoittanut. Livenä ei tietenkään suolla tällaisia itkuvirsiä. Kiva että huomasit jostain rivien välistä mikä minä oikeasti olen. Tavallinen tallaaja joka osaa rakastaa, kunhan saa tilaisuuden.


    • pitkätukka-68

      Ja sitten jotkut miehet valittavat, että naset aina pihtaa. Syynä ei voi olla mikään muu, kuin että mies on niin käsittämättömän huono sängyssä, ettei edes kiimainen nainen hänestä innostu.

      Monen kanssa olen seurustellut, ja kaikki mun kohdalleni osuneet ovat aina halunneet ja paljon. Enemmän kuin minä, sillä pitää tunnustaa että viis kertaa päivässä alkaa olla mulle maksimi.

      • Jaa?

        Kyllä naisen saa pihtaamaan erittäin helposti.

        Muutamia tapoja ovat:

        -Mies pitää oman päänsä ja nainen tästä niin pahoittaa mielensä
        -Mies on naisen mielestä tossu ja nainen tästä niin pahoittaa mielensä
        -Nainen on mennyt miehen kanssa yhteen ainoastaan lasten saamiseksi
        -Nainen on mennyt miehen kanssa yhteen varallisuuden vuoksi
        -Nainen syö mielialalääkkeitä
        -Nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä

        Huomasitko muuten, mukana ei vielä ollut "huono sängyssä"?


    • hedelmätönnainen

      Mitähän aloittaja halusi sanoa.

      • Sitä iänikuista jankutusta; vaikka naisen on vaikea hallita himojaan, joidenkin miesten kohdalla naisen pahinkaan kiimapäivä ei saa heitä antamaan epäkiihottavalle miehelle.

        Ilmeisesti ap kokee että tummilla miehillä on enemmän kysyntää.


    • 36mies

      Naiset haluaa minua. Olen kuitenkin aika valikoiva etten ketä tahansa paneskele. Olen myös huomannut että naisilla on päiviä jolloin pitää saada heti seksiä vaikka olisin just tullut hikisenä töistä niin nainen käy päälle eikä suihkuun päästä.

    • hfghfghjfghjfgh

      Ymmärrän ap:n pointin.
      On ikävää lukea tuollaisia juttuja kun itse ei saa osakseen kenenkään naisen halua.
      Aina vain naiset haluaa olla vain kavereita. Miksi minua ei nähdä seksuaalisesti?

      • NainenRuudunTakaa

        Sulla ei ole pilkettä silmäkulmassa, eli et osaa flirttailla. Eli ensin sellainen sopivan seksuaalinen fiilis itselle päälle, mutta ei niin, että kaikki järki katoaa, vaan että järki pysyy vielä päässä niin että pystyt lukemaan naisten viestejä ja vastaamaan niihin.

        Ei siis epätoivoista kiimaista vonkausta, vaan sellainen sopivasti ilmaistu lupaus, että tämän miehen käsittelyssä nainen nauttii... Tai vielä parempi, että haluaa tarjota juuri tälle tietylle naiselle sen nautinnon 7 taivasta.


      • lutkatutka
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sulla ei ole pilkettä silmäkulmassa, eli et osaa flirttailla. Eli ensin sellainen sopivan seksuaalinen fiilis itselle päälle, mutta ei niin, että kaikki järki katoaa, vaan että järki pysyy vielä päässä niin että pystyt lukemaan naisten viestejä ja vastaamaan niihin.

        Ei siis epätoivoista kiimaista vonkausta, vaan sellainen sopivasti ilmaistu lupaus, että tämän miehen käsittelyssä nainen nauttii... Tai vielä parempi, että haluaa tarjota juuri tälle tietylle naiselle sen nautinnon 7 taivasta.

        Tuohan on täyttä lutkailua... mieskin voi lutkailla.
        Ja jutun naiset ne vasta lutkya ovatkin.


      • 12121212121212
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sulla ei ole pilkettä silmäkulmassa, eli et osaa flirttailla. Eli ensin sellainen sopivan seksuaalinen fiilis itselle päälle, mutta ei niin, että kaikki järki katoaa, vaan että järki pysyy vielä päässä niin että pystyt lukemaan naisten viestejä ja vastaamaan niihin.

        Ei siis epätoivoista kiimaista vonkausta, vaan sellainen sopivasti ilmaistu lupaus, että tämän miehen käsittelyssä nainen nauttii... Tai vielä parempi, että haluaa tarjota juuri tälle tietylle naiselle sen nautinnon 7 taivasta.

        Eli saadakseen seksiä, mieheltä edellytetään
        - pilkettä silmäkulmassa ja flirttailutaitoja
        - hillitsemätöntä himoa mutta samalla itsehillintää
        - kykyä tarjota naiselle 7. taivaaseen verrattava nautinto
        Saadakseen seksiä, naiselta edellytetään
        - sitä että on nainen, ja haluaa seksiä


      • helppoja
        12121212121212 kirjoitti:

        Eli saadakseen seksiä, mieheltä edellytetään
        - pilkettä silmäkulmassa ja flirttailutaitoja
        - hillitsemätöntä himoa mutta samalla itsehillintää
        - kykyä tarjota naiselle 7. taivaaseen verrattava nautinto
        Saadakseen seksiä, naiselta edellytetään
        - sitä että on nainen, ja haluaa seksiä

        "Saadakseen seksiä, naiselta edellytetään
        - sitä että on nainen, ja haluaa seksiä"

        Eikö miehet olekin helppoja?


    • SelibacyKing1977__

      Itsehillinnän puutteestahan tässä lopulta on kyse. Ollaan halujen heteltävinä. Säälittävää. Tosimies ei anna MINKÄÄN ohjailla itseään. Ei edes seksihalujen. Näin on! Yksin hautaan asti ilman seksiä, selibaatissa ihan uhallakin prkl!

    • katso-peiliin

      Katso peiliin.Kyllä se syy sieltä löytyy.

    • 123d213d123d23

      suoranaista vittuilua..
      aina ollu naisille se inhottava rotta tyyppi ja stalkkari jos erehdyn sanomaan sanasen baarissa..

    • Uuuuhnartut

      Lisätkää vain kuukautiskiertoja myllyyn!

    • Kurppa27

      Ätmeiltä on pakko pihdata. Mut jos tulee joku komea jännämies vastaan niin annan sille heti.

      • ÄtmiToteaa

        Naiset siis ilkeyksillään ei anna ätmeille, vaikka naisen tekis mieli ätmi. Naisilla on siis jokin sanaton sopimus, että naiset haluaa ätmien joutuvan kärsimään naisen puutteesta ja naiset saavat siitä jonkinlaista nautintoa.
        Sehän selittää sen ivallisen naurunvirneen naisen kasvoilla, kun naisia tulee vastaan ja ihme virkistys naamalla.


      • Pitkätukka-68
        ÄtmiToteaa kirjoitti:

        Naiset siis ilkeyksillään ei anna ätmeille, vaikka naisen tekis mieli ätmi. Naisilla on siis jokin sanaton sopimus, että naiset haluaa ätmien joutuvan kärsimään naisen puutteesta ja naiset saavat siitä jonkinlaista nautintoa.
        Sehän selittää sen ivallisen naurunvirneen naisen kasvoilla, kun naisia tulee vastaan ja ihme virkistys naamalla.

        Ei, vaan ätmit on yksinkertaisesti niin epäseksikkäitä ettei ole tottakaan.
        Ei kukaan ätmiä halua.


      • missi

        Ei niin. Voi se olla hanakka, mutta ei s*tana sen kanssa kehtaa edes näyttäytyä. Pysyisi juhannuksen kotona, kun oksettaa jo nähdä se kyyläämässä niin kuin sillä muka olisi mäsiksiä meihin hyvännäköisiin. Pakko olla vittumainen, ettei se liimaannu perään.


    • Mikä ihmeen kiima ja halut? Ei oo näkyny, oisko naapurissa? 😳

      • Nainen24v

        Tervetuloa kerhoon, masis -ja psykoosilääkkeet veivät halut kokonaan mennessään eikä ne ole palautuneet normaaleiksi.


      • Nainen24v kirjoitti:

        Tervetuloa kerhoon, masis -ja psykoosilääkkeet veivät halut kokonaan mennessään eikä ne ole palautuneet normaaleiksi.

        Mulla tais viedä hormoonikierukka tai hektinen elämä tai omiin oloihinsa vetäytyvä mies...joko tai tai kaikki nuo. 🙄

        Hyvin harvoin huomaan kaipaavani seksiä, mutta haleja ja hellyyttä sitäkin enemmän. Mulla on melkeinpä halipula...tarve ja saanti ei kohtaa. 🤔


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mulla tais viedä hormoonikierukka tai hektinen elämä tai omiin oloihinsa vetäytyvä mies...joko tai tai kaikki nuo. 🙄

        Hyvin harvoin huomaan kaipaavani seksiä, mutta haleja ja hellyyttä sitäkin enemmän. Mulla on melkeinpä halipula...tarve ja saanti ei kohtaa. 🤔

        No tavallaan ei uutta taivaanalla, en ole koskaan ollut kyltymätön, järin vietikäs. Harvoin ja hyvää on oikein sopiva.

        Päivittäin olis tympeetä.

        Mut läheisyys ja halit, hellyys ja sen osoittaminen muutoin, kun jatkuvalla seksin sähläämisellä on pikemminkin mun juttu. 😊

        Voi olla, että mikä ei ole koskaan ollut ensiarvoisen tärkeetä on sitä vielä vähemmän iän myötä?


      • kohta_jytisee

        Usko tai älä, niin kun lähestyt kuuttakymppiä, niin haluat seksiä joka päivä. Et varmasti vielä usko, mutta pistäpä mieleen. Muistat kyllä tämän, koska se on niin uskomaton väite.
        Itse olen kuusikymppinen mies ja tiedän tämän vankalla kokemuksella. Edes mielenterveyslääkkeet eivät ole olleet esteenä, tosin en ole niiden asiantuntija, mutta muutamat ovat niitä käyttäneet ja osa on erityisen halukkaita, mikä varmaan johtuu sairaudesta.
        Nyt on kynsissä pihtaava nainen ja se käy hermoille. Kiertoon menee, ei auta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe