Oi kuulkaas jalo rouva, velvollisuuksissa päivän riennoissa aikaani tuhlasin Hieman kesti tulla, loihe lausumahan kiitokset huomionosoituksesta, nöyrimmästi nyt kumarran ja kiitän, huomiosta hienosta nyt näin :)
Harmissani olen nyt, tiedossani on, toiselle olette lupautunut Panssarinin toki, ja peitseni myös tietenkin, mielelläni esittelisin Oi jos vain nainen olisitte neitosäätyinen, harmikseni tiedän kuitenkin mies toinen sydämenne vienyt on, kaihdan liittoon rakkauden väliin tuolla nyt riemuissain kuitenkin huomionne rouva kanunoinen, sydämeeni talletan :)
Harmaaritani🛡—-Täytyyhän valtakunnassani olla harmaanritarini ystäväni ,olet hurmannut monet ja pelastanut kirkuvat naiset pahan suopaiselta, kaksi haaraisen kielen omaavalta, valheellisen kuiskauksien käärmeeltä.
Näin ollen olet saanut ritarin arvonimen neitojen pelastamista, olet tästä lähtien. 🌸💕🌸💕🌸💕🌸 💕Sir Harmaaritari💕 🌸💕🌸💕🌸💕🌸 ja sekä muistutan. kuninkaani on aina valtaistuimellaan minun tukenani.
Milloin on seuraavat turnajaiset tulossa vai ovatko silloin kun löydät sen kukan kauneiman? Olen aina säädyllinen oikeudenmukainen panssarisi ihailu ja miekkasi sivallukset ovat komeimmat nähtävyydet ja kosketuksen arvoisia.
0Äänestä
Pönnitsuuni
Ritarin piinaa:
"Voittajaa ei ole käsikirjoitettu, vaan ritarit mittelevät oikeasti toisiaan vastaan.
–Välillä -pöntön- sisällä kuumenee, mutta kavereina on pysytty, Nuotio sanoo."
0Äänestä
Joko.pääsee.häihin
Jaha. Harmia on valkoritaroinut sen verran, että nyt näyttäis olevan aisurin paikka auki kuuden lapsen "iskänä. Onnea!
Vastaukset 12
Vanhimmat
Miekkasi olisi niin kiva voisi kokeilla minkä paksuisen puunrungon pystyn sivaltaa kerrasta poikki?💕
Joko on herätty lohikäärme unesta?
Taidan kyykkiä ja mietiskellä täällä yksinäni kilpesi 🛡takana piilossa ettet näe että olen käynyt täällä💕🌸💕🌸💕
💕🌸💕🌸💕🌸💕
🌸🛡—> huokaus🌸
💕🌸💕🌸💕🌸💕
Harmis äkkiä tänne! Nainen haluaa kokeilla miekkaasi.
Ei hänen tikarinsa on kauneimman kukan tikkari.
Tässä kauneimman kukan kuva
https://www.123rf.com/photo_45593649_young-beautiful-girl-with-lollipop-in-her-mouth.html
Oi kuulkaas jalo rouva, velvollisuuksissa päivän riennoissa aikaani tuhlasin
Hieman kesti tulla, loihe lausumahan kiitokset huomionosoituksesta,
nöyrimmästi nyt kumarran ja kiitän, huomiosta hienosta nyt näin :)
Harmissani olen nyt, tiedossani on, toiselle olette lupautunut
Panssarinin toki, ja peitseni myös tietenkin, mielelläni esittelisin
Oi jos vain nainen olisitte neitosäätyinen, harmikseni tiedän kuitenkin
mies toinen sydämenne vienyt on, kaihdan liittoon rakkauden väliin tuolla nyt
riemuissain kuitenkin huomionne rouva kanunoinen, sydämeeni talletan :)
Harmaaritani🛡—-Täytyyhän valtakunnassani olla harmaanritarini ystäväni ,olet hurmannut monet ja pelastanut kirkuvat naiset pahan suopaiselta, kaksi haaraisen kielen omaavalta, valheellisen kuiskauksien käärmeeltä.
Näin ollen olet saanut ritarin arvonimen neitojen pelastamista, olet tästä lähtien.
🌸💕🌸💕🌸💕🌸
💕Sir Harmaaritari💕
🌸💕🌸💕🌸💕🌸
ja sekä muistutan. kuninkaani on aina valtaistuimellaan minun tukenani.
Milloin on seuraavat turnajaiset tulossa vai ovatko silloin kun löydät sen kukan kauneiman?
Olen aina säädyllinen oikeudenmukainen panssarisi ihailu ja miekkasi sivallukset ovat komeimmat nähtävyydet ja kosketuksen arvoisia.
Ritarin piinaa:
"Voittajaa ei ole käsikirjoitettu, vaan ritarit mittelevät oikeasti toisiaan vastaan.
–Välillä -pöntön- sisällä kuumenee, mutta kavereina on pysytty, Nuotio sanoo."
Jaha. Harmia on valkoritaroinut sen verran, että nyt näyttäis olevan aisurin paikka auki kuuden lapsen "iskänä. Onnea!
Kyllä ritarit muijia ja muxuja saavat...
riippuen vain siitä, onko kyseessä köyhät ritarit
vai rikkaat ritarit
Vinkki prinsessoille norsunluutorneissa
https://www.youtube.com/watch?v=Xxa4bz41c0M