Aki Ruotsala Suomi Areenassa Porissa

KD_läinen

KD mukana SuomiAreenalla Porissa
SuomiAreena -viikko pidetään Porissa 16.-20.7, jolloin KD on jälleen tapahtumissa ja kansalaistorin puolueteltalla mukana koko viikon ajan.
KD:n puoluepäivä on tiistana 17.7, jolloin KD:n lavatunti alkaa klo 13 Purje-lavalla Raatihuoneenpuistossa, Hallituskadulla. Mukana lavakeskustelussa ovat kansanedustajat Sari Essayah, Sari Tanus ja Antero Laukkanen, puolueen 1. vpj. Tiina Tuomela ja puoluesihteeri Asmo Maanselkä sekä juontajana toimii puoluevaltuuston puheenjohtaja Aki Ruotsala.

24

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoriJazzBoikotissa

Hyvä Aki, hyväksytty olet, eläköön sananvapaus!

• Mukana

Kaikki joukolla kannustamaan Akia Suomi Areenaan.

• Umpihetero1
        Mukana kirjoitti:

Tarkoitat kai että kaikki joukolla kannustamaan Akia eduskuntaan? Siitähän tuossa on kyse. KD menetti viime vaaleissa paikan Satakunnasta ja nyt se haluaa sen takaisin. Näin ollen Aki Ruotsalan EK-vaalikampanja on siis alkanut.

Mitä tulee tuohon tilaisuuteen niin se todistaa omalta osaltaan siitä että Porin Jazzin tekemä ratkaisu oli oikea. Paikalla on krisseleiden koko kerma kehumassa kilpaa toisiaan ja haukkumassa Porin Jazzia.

• Umpihetero1

Palatan kuule aiheeseen keväällä kun ehdokaslista tulevat julki. Sovitaan niin että jos KD listasta löytyy Aki Ruotsalan nimi, niin sinä pyydät nätisti anteeksi etkä kirjoita tänne kuukauteen. Jos Ruotsalan nimeä ei löydy, niin minä pyydän anteeksi enkä kirjoita tänne enää koskaan. Sopiiko tämä?

PS. MIssä raamatun kohtaa sellaista joka on asiasta perustellusti eri mieltä käsketään kutsumaan luonnevikainen valehtelijaksi? Miten se sinusta osuu yhteen raamatun tärkeimmän sisällön kanssa joka on "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi"?

• Hempiuterox
        Umpihetero1 kirjoitti:

Tarkoitat kai että kaikki joukolla kannustamaan Akia eduskuntaan? Siitähän tuossa on kyse. KD menetti viime vaaleissa paikan Satakunnasta ja nyt se haluaa sen takaisin. Näin ollen Aki Ruotsalan EK-vaalikampanja on siis alkanut.

Mitä tulee tuohon tilaisuuteen niin se todistaa omalta osaltaan siitä että Porin Jazzin tekemä ratkaisu oli oikea. Paikalla on krisseleiden koko kerma kehumassa kilpaa toisiaan ja haukkumassa Porin Jazzia.

Rauhoitu räyhääjä!

• Mukana kirjoitti:

Vau tosi ihanaa porukkaa!!! Kaikki rakastaa!!!!

Ikävä vaan, että puolueen kannatus on tosi huono.

• 798zxc
        torre12 kirjoitti:

Vau tosi ihanaa porukkaa!!! Kaikki rakastaa!!!!

Ikävä vaan, että puolueen kannatus on tosi huono.

Persjuuriaan myöten pahoja otuksia.

• Umpihetero1
        Hempiuterox kirjoitti:

Rauhoitu räyhääjä!

Ai minäkö räyhään? Kuule miksi ihmeessä sitten valvoja poistaa niide vastauksia jotka "hienosti" vastaavat minulle?

• Turhaa
        Hempiuterox kirjoitti:

Rauhoitu räyhääjä!

Ei se rauhoitu,

• Umpihetero1 kirjoitti:

Palatan kuule aiheeseen keväällä kun ehdokaslista tulevat julki. Sovitaan niin että jos KD listasta löytyy Aki Ruotsalan nimi, niin sinä pyydät nätisti anteeksi etkä kirjoita tänne kuukauteen. Jos Ruotsalan nimeä ei löydy, niin minä pyydän anteeksi enkä kirjoita tänne enää koskaan. Sopiiko tämä?

PS. MIssä raamatun kohtaa sellaista joka on asiasta perustellusti eri mieltä käsketään kutsumaan luonnevikainen valehtelijaksi? Miten se sinusta osuu yhteen raamatun tärkeimmän sisällön kanssa joka on "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi"?

>Miten se sinusta osuu yhteen raamatun tärkeimmän sisällön kanssa joka on "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi"?

Eihän tuo nyt toki ainakaan Patmos-faneillemme Raamatun tärkein sisältö ole, ei lähimainkaan. Sen sijaan armoton räyhääminen kaikille omaan porukkaan kuulumattomille näyttäisi hyvinkin voivan olla.

• Umpihetero1 kirjoitti:

Ai minäkö räyhään? Kuule miksi ihmeessä sitten valvoja poistaa niide vastauksia jotka "hienosti" vastaavat minulle?

Odotapa hetki, niin eiköhän kohta rekattu torre11 astu areenalle. Sinisiä viestejä kun ei poisteta niin helposti kuin mustia.

• Thisisrape

Jos Ruotsala asettuu ehdolle niin äänimäärä tulee oleamaan räjähtävä. Äänestän vsikka en kuulu KD puolueeseen.

• KD_läinne

Ei äänestäminen edellytä puolueeseen kuulumista.

• KD_läinne kirjoitti:

Ei äänestäminen edellytä puolueeseen kuulumista.

"Äänestän"- hän sanoi viisaasti.

• sanatristiriidassa

onkohan slogan sama kun viimeksi?

"vahvalta pohjalta"
        "heteropohjalta"

joo kannatan yhdenvertaisuutta joo.

• mennään.kaikki

Siis Suomi Ateenaan 17.7.

• Mene toki rauhassa. Minä keksin muutakin tekemistä.

• sinne

Jep, ja KD:n tapahtumaan.

• eitaidaolla
        sinne kirjoitti:

KD:llä on joku tapahtuma Ateenassa 17.7. Nyt on tainut usko.vainen erehtyä.

• lapsentappajalle
        sinne kirjoitti:

Ehdottomasti. Nyt tarvitaan kaikkia suomalaisia pitämään KD:n kansanedustajat viidessä, jottei jumalan kirroosi lankea kansamme päähän.

• eivoiminusta

Ohhoh, paikalla on kaikki eheytysuskovat ja vastaavat yhtä aikaa. Eihän tähän porukkaan kuuluva henkilö voi mitään jazzeja johtaa. Minusta ei voi.

• hyvääseuraa

kaikki kaverini ovat natseja ja hengaan heidän kansaan mutta en mä ole natsi. muuten vaan olen aina natsiporukas.

• joseiymmärräniinopi

iltiksessä eheytyksesä:

"– En ole lääkäri, enkä osaa ottaa tällaisiin asioihin kantaa"

no voihan sitä tutustua mitä asiantuntijat on sanoneet vaikka ei itse asiasta mitään ymmärräkään.

"Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä"

ja mitä ne eheyttäjät on sanoneet:

"Exodus oli yhdysvaltalainen homoseksuaalien eheyttämistä harjoittanut järjestö. Se perustettiin 1976 ja se lopetti toimintansa kesäkuussa 2013. Sillä oli Pohjois-Amerikassa 260 toimipistettä.[1]

Järjestön puheenjohtaja Alan Chambers myönsi olleensa osa ”tietämättömyyden järjestelmää” ja pyysi anteeksi kaikilta joiden seksuaalisen suuntautumisen muuntautumista se oli pyrkinyt edistämään ja jotka viettivät sen vuoksi vuosia häpeässä ja syyllisyydessa. Chambers totesi että järjestö on tehnyt uskonsa vuoksi valtavasti virheitä"

• Pitääköhän Rizzo samanlaisen huutonauru twerkkausshown kun Aa:n runsaasti yleisöä kerränneessä tapahtumassa ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2930
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      272
      2736
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 220
      1437
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1251
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1057
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1017
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe