https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806062200981900_rk.shtml
Aina vaan noita voimaantuneita naisia riittää juttuja antamaan lehdistölle. No noillahan tuo toimi mutta onhan tuo aika oudonlainen järjestely, olis luullut että järkevämpää olis ollut äxämiehen myydä talo Sadulle ja sen nyxämiehelle, ois ottanut sen homeloukon vaihdossa vaikka.
Jossain vaiheessa varmaan ylerisemminkin voimaantuneet naiset alkaa harjoittamaan tapaa jossa pahaa-aavistamatob mies tulee töistä kotiin ja siellä rötkyileekin uusi nyxä ja se kotiin tullut saa kuulla olevansa äxä.
Äxät ja nyxät saman katon alla
10
247
Vastaukset 10
.. Ei tuo Loppu miltään Tulevaisuudelta kuulosta.. Kyllähän Tuollaista(kin) Perseiluä&Outoilua ilmenee.. Toki Varmaan lisääntynyt KokoAjan.. ;P
Syystä tai toisesta.. ;DSiis kyllähän yhteiskunta koko ajan siihen menee ettei miehellä ole enää mitään sananvaltaa, jos vähänkään ilmaisee pettymystä naisen päätöksiin saa varmaan kuulla olevansa väkivaltainen, katkera hullu ja suvaitsematon ääliö, Polyamoria jne. on arkipäivää niin miksei voisi muka nainen tuoda uutta nyksää kotiin jos sitä huvittaa koska se on 2000-luvun voimanainen.
Tässä on tämän kesän hittien hitti, voimanaisvideo herkällä tulkinnalla:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Rumba-Tassa-on-taman-vuoden-kesahitti-josses-mika-biisi-ja-video-Vaatii-katsojaltaanHarmaaritari kirjoitti:
Siis kyllähän yhteiskunta koko ajan siihen menee ettei miehellä ole enää mitään sananvaltaa, jos vähänkään ilmaisee pettymystä naisen päätöksiin saa varmaan kuulla olevansa väkivaltainen, katkera hullu ja suvaitsematon ääliö, Polyamoria jne. on arkipäivää niin miksei voisi muka nainen tuoda uutta nyksää kotiin jos sitä huvittaa koska se on 2000-luvun voimanainen.
Tässä on tämän kesän hittien hitti, voimanaisvideo herkällä tulkinnalla:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Rumba-Tassa-on-taman-vuoden-kesahitti-josses-mika-biisi-ja-video-Vaatii-katsojaltaan.. "Voisi" alkaa EnkelinSilmiä Kirvelemään ja Ahistamaan, jos niiden Välittämä informaatio "olisi" pahasti RistiRiidassa sen informaation kanssa, jota Enkeleinä(kin) Esiintyvät NarsuMarsut SeliSelittelevät.. ;D
.. Ja jos ja Kun se hetki tulee eteen, että ne Simmut Alkavat Aueta, koska Tämä RistiRiita kasvaa Liian Suureksi.. Niin se hetki ei TodOle sille EnkelinSilmälle Kovinkaan Mukava Hetki, eikä Välttis monet muutkaan hetket sen jälkeen.. Mulla on ihan Sellainen Kutina.. Syystä Tahi Toisesta.. ;D
.. Olisin voinut laittaa SuruNaamatkin.. Mutta Kevennetään Hjuumorilla hieman asiaa.. Vaikka Ymmärrän Hyvin, että riippuu TodMonista asioista ja Hetkestäkin, millä mielellä EnkelinSilmä sattuu olemaan tämän asian suhteen esim. Just nyt TässäHetkessä.. ;P
.. Tairan Jättää Tuon "Hitin" Kuuntelun Väliin.. ;D.. Ja Vastaavat.. Nyt ja Tulevaisuudessa.. Jos on sellaista Peiskaa, miksi Epäilen.. ;P
.. Btw. Se mikä on Veres, niin on Veres.. Joten En nyt Välttis NeitiAikaa Alkais Syyttää.. Tälläisistäkään jutuista.. ;P
- Joko.pääsee.häihin
Kyllä säkin varmaan mahdut sanan katon alle Valtakunnan plus sen miehen ja kakaroiden kanssa.
Kyllä sen verran perinteinen olen että en ehkä niin moderniin kuvioon lähtisi kuitenkaan. Mutta onhan noita monelaisia jos aattelee, on miespareja, naispareja, polyamoriapareja, mitä ne on ne molempisuokupuoliset -pareja jne. ja noihin lapset exien, nyxien ja adoptiojuttujen kanssa niin perinteinen mies-nainen ja vain keskenään lapset alkaa olla harvinaisuus, Hatunnosto multa valtakunnalle että pitää niitä hyviä perinteitä yllä.
- Joko.pääsee.häihin
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä sen verran perinteinen olen että en ehkä niin moderniin kuvioon lähtisi kuitenkaan. Mutta onhan noita monelaisia jos aattelee, on miespareja, naispareja, polyamoriapareja, mitä ne on ne molempisuokupuoliset -pareja jne. ja noihin lapset exien, nyxien ja adoptiojuttujen kanssa niin perinteinen mies-nainen ja vain keskenään lapset alkaa olla harvinaisuus, Hatunnosto multa valtakunnalle että pitää niitä hyviä perinteitä yllä.
Mitä perinteitä? Elättää pesuettaan sossurahoilla?
Joko.pääsee.häihin kirjoitti:
Mitä perinteitä? Elättää pesuettaan sossurahoilla?
Pysyy saman miehen kanssa ja rakkautta tuntuu riittävän edelleenkin, vaikka lapsia jo muutama on, minusta se on ihan hieno juttu.
- aisurousmaximuskukoldius
Nyt on kyllä aisuroinnit huipussaan. Kai tuo naisen uusi mies on sentään maahanmuutaja?
Ei ainakaan mikään kiltti & kunnollinen työteliäs mies koska ei kyennyt naiselleen asumista järjestämään. Sensijaan hyvätapainen äxä kulki varmaan töissä jotta saa viikonloppuisin kuunnella itse rakentamansa talon ohuiden seinien läpi ähkinää kun jännänyxä nousee äxänaisen selkään.
- pitkätukka-68
Kyllä munkin luona bunkkas exä sillaisen miehensä kanssa. Ei mulla mitään tätä uutta jätkää vastaan ollut, eikä hän ollut meidän jutun väliin tullut.
Olin heidän häissäänkin, ihan kutsuttuna.
Mut tää asuminen kesti vain väliaikaisesti, jokunen kuukaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459