olen ottaut

olen ottanut tänää hiuklan viinaa..hiukan aikaisin..kohta lähden lenkille alkoon ja ehkä ohiomenne sosialisoidun baarissa.. hyvää päivänjatkoo

6

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv-fani

Otin justiin pitkän paukun telkkariviinaa. Apteekeissa sanovat sitä yskänlääkkeeksi. Meillä on vaan 2 apteekkia fillarimatkan päässä.
      Tantat eivät anna ostaa ku yhen 1/2 litraa kuukaudessa. Perkele hakija pitää olla telkkaviinakauppaankin. Sanovat päihdekäytöksi muka.
      Hakumiestä ei saa ellei sille anna potusta kunnon kulausta. Siitä saa uneen hyvii kuvii.

• Ei rajoitteita. Litran kossu kaapissa no otettu kuutisen annosta..hähähhä..hullut unee tulee krapulassa. Jos joskus juomisen lopetan..jään kaipaamaan krapulahulluja uniani.

• alkoholionihanaa

Ryyppäisin enemmänkin, mutta omaiset ja työnantaja vit..ee ja nimittelee alkoholistiksi. Mitä svi..tua mun ryyppäämiset kenellekkään kuuluu, se on mun oma asia.

• kossugvqist

Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.

• alkoholionihanaa
        kossugvqist kirjoitti:

Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.

Nyt aloittelen ryyppäämisen hyvissä ajoin. Töihin soitan ja sanon että tuli äkillinen peräsuolen löystyminen. Ja nyt korkkaan ja .... kippis.... hitto että on hyvää kosanderia. Lääkkeistä en piittaa.

• senkin.nuljaskat

Kustaanmiekasta lounaaseen päin sain vetouistimella ison sardiinihauen. Kotlaiturissa Vuosaaressa sain siitä hyvät sakot. Joku oli videoinut kalastamiseni.
        Ei ollut kalastuslupaa tai veneenkäyttöoikeutta. Kalakin otettiin poies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2977
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    4. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1159
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      87
      1132
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1050
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      765
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe