Et jos sulla olis kaunis nuori tyttöystävä nainen niin saisit kaikilta ihailua ja kaverisi olisi kateellisia ja muut naiset katsois silmät punaisena että miten noin rumamies on saanut kauniin naisen. Hymyilisit vaan kadulla ja olisit koko ajan iloinen kun kaunis nainen sua rakastaa ja kaverisi kyselisi että miltä tuntuu rakastella kaunista naista ja vastaisit että ihan kun leijailisit pilvien päällä.
Ajatteles vähän
13
2473
Vastaukset
- vanhajaruma
Sitten heräsin.
- aadolfi
Herkkupeppua saavat vain jääkiekko miehet, ei mitään perintö prinsessaa?
- Tindermies
Kyllä sellaista missi naista olis ihana rakastella.
- Pelkopois
Sam kuin Lottaisi ja toivoisi päävoittoa. Turhia haaveita.
Tärkeintä onkin mitä muut ajattelevat, sieltä se taas lipsahti.
- Pikkulintunen
Juurikin noin "naiset ovat aina pinnallisia ja Pälä Pälä"
- pääpiikki
Milläs lihaksilla ruma köyhä saa kauniin naisen?
Tohon jos laittaa sanan "nainen tilalle yksisarvisen hevosen, niin tilannehan on sillon täysin suoraan verrannollinen todellisuuteen eli kuvaavasti samanlainen. - Rumasinkkumies-
En osaa ajatella. Jos olis ruma nainen , olisin onnellinen.
- wjrw6jtrjwjttj
Itelläni oli muija jota jotkut kaveritkin ihmettelivät että miten onnistuin saamaan. Mutta eipä se paljoa mieltä lämmittänyt kun kuitenkin myöhemmin pani toista miestä. Mieluummin tässä "tinkii" sitten vaikka ulkonäöstä kuin uskollisuudesta.
Höpönpöppöä. Kukaan ei ihailisi sinua jos se kaunis olisi kiukkuinen kuin ampiainen ja känkkäränkkä noita. Lähinnä säälisivät...Se ois sitten siinä poikien peli-illat ja viikonloppu humistamiset.
Mietipä ihailu-asiaa uudestaan.- mörrimöykkynenvaan
Mitä väliä jos seksi olisi kuitenkin kuin pilvien päällä leijailisi.
Niin, mietippä sitä.
Kyllähän siinä parisuhde kukoistaisi.
Hyvä olo huokuisi joka puolelle.
Ihmiset tuli hyvälle tuulelle.
Aatteleppa sitä.
Kylillä kerrottaisiin kuinka on mahtava pari.
Tiedä vaikka juttu kiirisi presidentille ja tulisi kutsu linnaan.
Että kyllä taivaallinen seksi korjaa monta ongelmaa. mörrimöykkynenvaan kirjoitti:
Mitä väliä jos seksi olisi kuitenkin kuin pilvien päällä leijailisi.
Niin, mietippä sitä.
Kyllähän siinä parisuhde kukoistaisi.
Hyvä olo huokuisi joka puolelle.
Ihmiset tuli hyvälle tuulelle.
Aatteleppa sitä.
Kylillä kerrottaisiin kuinka on mahtava pari.
Tiedä vaikka juttu kiirisi presidentille ja tulisi kutsu linnaan.
Että kyllä taivaallinen seksi korjaa monta ongelmaa.Mjahas. Vaikka ukko olisi mattotelineen ja mattopiiskan välissä.
Miten tähän jo Saulikin vedettiin mukaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514