Ajatteles vähän

Tämä-selvä

Et jos sulla olis kaunis nuori tyttöystävä nainen niin saisit kaikilta ihailua ja kaverisi olisi kateellisia ja muut naiset katsois silmät punaisena että miten noin rumamies on saanut kauniin naisen. Hymyilisit vaan kadulla ja olisit koko ajan iloinen kun kaunis nainen sua rakastaa ja kaverisi kyselisi että miltä tuntuu rakastella kaunista naista ja vastaisit että ihan kun leijailisit pilvien päällä.

13

2473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhajaruma

      Sitten heräsin.

    • aadolfi

      Herkkupeppua saavat vain jääkiekko miehet, ei mitään perintö prinsessaa?

    • Tindermies

      Kyllä sellaista missi naista olis ihana rakastella.

    • Pelkopois

      Sam kuin Lottaisi ja toivoisi päävoittoa. Turhia haaveita.

    • Tärkeintä onkin mitä muut ajattelevat, sieltä se taas lipsahti.

      • Pikkulintunen

        Juurikin noin "naiset ovat aina pinnallisia ja Pälä Pälä"


      • Hah!

        Sait peukun ylöspäin.


    • pääpiikki

      Milläs lihaksilla ruma köyhä saa kauniin naisen?
      Tohon jos laittaa sanan "nainen tilalle yksisarvisen hevosen, niin tilannehan on sillon täysin suoraan verrannollinen todellisuuteen eli kuvaavasti samanlainen.

    • Rumasinkkumies-

      En osaa ajatella. Jos olis ruma nainen , olisin onnellinen.

    • wjrw6jtrjwjttj

      Itelläni oli muija jota jotkut kaveritkin ihmettelivät että miten onnistuin saamaan. Mutta eipä se paljoa mieltä lämmittänyt kun kuitenkin myöhemmin pani toista miestä. Mieluummin tässä "tinkii" sitten vaikka ulkonäöstä kuin uskollisuudesta.

    • Höpönpöppöä. Kukaan ei ihailisi sinua jos se kaunis olisi kiukkuinen kuin ampiainen ja känkkäränkkä noita. Lähinnä säälisivät...Se ois sitten siinä poikien peli-illat ja viikonloppu humistamiset.

      Mietipä ihailu-asiaa uudestaan.

      • mörrimöykkynenvaan

        Mitä väliä jos seksi olisi kuitenkin kuin pilvien päällä leijailisi.
        Niin, mietippä sitä.
        Kyllähän siinä parisuhde kukoistaisi.
        Hyvä olo huokuisi joka puolelle.
        Ihmiset tuli hyvälle tuulelle.
        Aatteleppa sitä.
        Kylillä kerrottaisiin kuinka on mahtava pari.
        Tiedä vaikka juttu kiirisi presidentille ja tulisi kutsu linnaan.
        Että kyllä taivaallinen seksi korjaa monta ongelmaa.


      • mörrimöykkynenvaan kirjoitti:

        Mitä väliä jos seksi olisi kuitenkin kuin pilvien päällä leijailisi.
        Niin, mietippä sitä.
        Kyllähän siinä parisuhde kukoistaisi.
        Hyvä olo huokuisi joka puolelle.
        Ihmiset tuli hyvälle tuulelle.
        Aatteleppa sitä.
        Kylillä kerrottaisiin kuinka on mahtava pari.
        Tiedä vaikka juttu kiirisi presidentille ja tulisi kutsu linnaan.
        Että kyllä taivaallinen seksi korjaa monta ongelmaa.

        Mjahas. Vaikka ukko olisi mattotelineen ja mattopiiskan välissä.
        Miten tähän jo Saulikin vedettiin mukaan..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe