Raitis mies?

Goodass

Naisten vaatimuslistalla on yleensä raittius. Ei vain tahdo kelvata kenellekään. Mikähän tässä on se juttu?

13

1293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on kokemusta siitä, että tupakointi on suorastaan rikollista, mutta ryypätä saa "hyvässä seurassa ". Tissutella saa aina naisten mielestä ja viikonloppuna sitten oikein kännit. Pari naista on vielä sanonut, että olen tylsä ihminen, kun en juo? Minä en huoli juopottelevaa naista, sen ymmärrän, että on häät tai vastaavat, mutta miksi täytyy joka kuukausi kontata kotiin?

    • SamarisTamaris

      Raittius on varmaan vain YKSI kriteeri. Jos muuten ei natsaa, niin ei siinä sitten natsaa, joi tai ei.
      Mun miehen ei tarvitsisi mikään ehdottoman raitis edes olla, voitas yhdessä esim näin kesällä käydä terassilla muutamalla. Siis muutamalla. En tarkoita että pitäisi konttia kotiin. Mutta kun miehet tuntuu olevan joko "vedän ihan tajuttomat överit" tai että "en juo pisaraakaan". Kauhean ehdottomia. Missä on ne minun tyyliset miehet, muutama bisse/siideri silloin tällöin, kevyt pikku huppeli jossa kaikilla on hauskaa ja ajoissa kotiin?
      Ja anteeksi kun en halua miestä, joka ei yhtään juo ja katsoo minun 3 siiderin terassi-iltaani paheksuvasti murjottaen.

    • Goodass

      Joo. Siis tarkennettakoon, että vaatimus onkin, ettei läträä viinalla. Mutta sitten jos ei ota ollenkaan, niin on ihan kummajainen. Voin olla vaikka kuskina ja juoda kahvia ja jaffaa.
      Silloin jos muiden juominen haittaa, niin ollaan ns. kuivahuikalla. Ja se on taas alkoholistien touhuja.

      • N50absol

        Ensimmäinen mieheni oli täysin absolutisti ja täytti muutkin vaatimukseni. Olen itse absolutisti, mutta hyväksyn kohtuukäytön miehillä. Tuntuu, että niin absolutisteja kuin kohtuukäyttäjiäkään ei osu kohdalle, vain läträäjiä.


      • jukkap9

        Minä en kylläkään ole alkoholisi, vaikka olen absolutisti, mutta minun tupakointini haittaa naisia tai on sekin hyvä syy? En ota kantaa muiden juomiseen, juokoon kuka haluaa, hauskaa voi silti olla ja ei minun etsimäni naisen tarvitse alkoton olla, kunhan ei joka viikko tissuttele. Jos on juhlat, häät tms. niin ottakoon, kunhan ei konttaa kotiin, mutta kapakkaruusuja en seurustelukumppaniksi ottaisi. Luukkuuni voi vastata kaikki kauniit roturouvat ja neidit leveillä lanteilla, iän ei väliä, kunhan 20-58v. Löytyyköhän ikinä, mutta odotan ihmettä??


      • dkfkgkh
        jukkap9 kirjoitti:

        Minä en kylläkään ole alkoholisi, vaikka olen absolutisti, mutta minun tupakointini haittaa naisia tai on sekin hyvä syy? En ota kantaa muiden juomiseen, juokoon kuka haluaa, hauskaa voi silti olla ja ei minun etsimäni naisen tarvitse alkoton olla, kunhan ei joka viikko tissuttele. Jos on juhlat, häät tms. niin ottakoon, kunhan ei konttaa kotiin, mutta kapakkaruusuja en seurustelukumppaniksi ottaisi. Luukkuuni voi vastata kaikki kauniit roturouvat ja neidit leveillä lanteilla, iän ei väliä, kunhan 20-58v. Löytyyköhän ikinä, mutta odotan ihmettä??

        Entä jos 19 v tai 59 v ikäinen nainen kiinnostuisi susta, sanoisit että: Ei sovi ikähaarukkaan vaikka muut kriteerit täyttyis, sorry.


      • jukkap9

        Kyllä kelpaisi, mutta et ole ottanut yhteyttä


    • loooooooooooooooooool

      Naisten pitää saada määritellä se. Toiselle 3 ok, toiselle liian vähän ja jäykkis. Toiselle 8 ok ja toiselle liikaa. Jollekin 12 ok. Mies on aina väärässä... ja naiset kuvitelee että löytyi sopiva mies ku juo just sen mitä sallitaan - eli yli eikä ali. Tervettä päivää!

      • absoplussaa

        Ihannemieheni on absolutisti.


      • jukkap9
        absoplussaa kirjoitti:

        Ihannemieheni on absolutisti.

        Kiitos,löytyy yksi ainakin


    • Thatsthewayilike

      No, ei ole. Ne ovat helvetin tylsiä, jotka treenaavat vaan...no . No.
      Täytyy olla jotain persoonallista ja jotain yhteistä.
      Ja että klikkaa.
      Onneksi kaikki ovat erilaisia, tykkään vähä erilaisista

    • Goodass

      Toivottavasti tuo "tylsyys" oli sitä vaikeinta huumorinlajia. :)
      Impulsiivisuus on yksi luonteenpiirteeni, joka ei sovi alkoholin kanssa yhteen. Toki juomaan lähteminen oli aikoinaan jännittävintä ikinä, mutta nykyään olen mieluummin ajokunnossa, jotta voin vain lähteä johonkin. Saapua seuraavana aamuna johonkin. Jollei intohimoni, joka on vanhat ajoneuvot jätä tien päälle.
      Ulkonäköni ei ole moitteeton, mutta tarkkaan harkittu.
      En käytä edes sandaaleja, joten ei voi olla sukkiakaan niissä. Enkä pidä lippalakkia aikamiehen asusteena ollenkaan. Avaan oven. Katson silmiin. En räplää kännykkää ruoka- kahvi- enkä muussakaan pöydässä.
      Kaikki menee hyvin, kunnes tulee puhetta juomisestani.

      • jukkap9

        Kiitos, täällä toinen samanlainen mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe