Raitis mies?

Goodass

Naisten vaatimuslistalla on yleensä raittius. Ei vain tahdo kelvata kenellekään. Mikähän tässä on se juttu?

13

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on kokemusta siitä, että tupakointi on suorastaan rikollista, mutta ryypätä saa "hyvässä seurassa ". Tissutella saa aina naisten mielestä ja viikonloppuna sitten oikein kännit. Pari naista on vielä sanonut, että olen tylsä ihminen, kun en juo? Minä en huoli juopottelevaa naista, sen ymmärrän, että on häät tai vastaavat, mutta miksi täytyy joka kuukausi kontata kotiin?

• SamarisTamaris

Raittius on varmaan vain YKSI kriteeri. Jos muuten ei natsaa, niin ei siinä sitten natsaa, joi tai ei.
      Mun miehen ei tarvitsisi mikään ehdottoman raitis edes olla, voitas yhdessä esim näin kesällä käydä terassilla muutamalla. Siis muutamalla. En tarkoita että pitäisi konttia kotiin. Mutta kun miehet tuntuu olevan joko "vedän ihan tajuttomat överit" tai että "en juo pisaraakaan". Kauhean ehdottomia. Missä on ne minun tyyliset miehet, muutama bisse/siideri silloin tällöin, kevyt pikku huppeli jossa kaikilla on hauskaa ja ajoissa kotiin?
      Ja anteeksi kun en halua miestä, joka ei yhtään juo ja katsoo minun 3 siiderin terassi-iltaani paheksuvasti murjottaen.

• Goodass

Joo. Siis tarkennettakoon, että vaatimus onkin, ettei läträä viinalla. Mutta sitten jos ei ota ollenkaan, niin on ihan kummajainen. Voin olla vaikka kuskina ja juoda kahvia ja jaffaa.
      Silloin jos muiden juominen haittaa, niin ollaan ns. kuivahuikalla. Ja se on taas alkoholistien touhuja.

• N50absol

Ensimmäinen mieheni oli täysin absolutisti ja täytti muutkin vaatimukseni. Olen itse absolutisti, mutta hyväksyn kohtuukäytön miehillä. Tuntuu, että niin absolutisteja kuin kohtuukäyttäjiäkään ei osu kohdalle, vain läträäjiä.

• jukkap9

Minä en kylläkään ole alkoholisi, vaikka olen absolutisti, mutta minun tupakointini haittaa naisia tai on sekin hyvä syy? En ota kantaa muiden juomiseen, juokoon kuka haluaa, hauskaa voi silti olla ja ei minun etsimäni naisen tarvitse alkoton olla, kunhan ei joka viikko tissuttele. Jos on juhlat, häät tms. niin ottakoon, kunhan ei konttaa kotiin, mutta kapakkaruusuja en seurustelukumppaniksi ottaisi. Luukkuuni voi vastata kaikki kauniit roturouvat ja neidit leveillä lanteilla, iän ei väliä, kunhan 20-58v. Löytyyköhän ikinä, mutta odotan ihmettä??

• dkfkgkh
        jukkap9 kirjoitti:

Minä en kylläkään ole alkoholisi, vaikka olen absolutisti, mutta minun tupakointini haittaa naisia tai on sekin hyvä syy? En ota kantaa muiden juomiseen, juokoon kuka haluaa, hauskaa voi silti olla ja ei minun etsimäni naisen tarvitse alkoton olla, kunhan ei joka viikko tissuttele. Jos on juhlat, häät tms. niin ottakoon, kunhan ei konttaa kotiin, mutta kapakkaruusuja en seurustelukumppaniksi ottaisi. Luukkuuni voi vastata kaikki kauniit roturouvat ja neidit leveillä lanteilla, iän ei väliä, kunhan 20-58v. Löytyyköhän ikinä, mutta odotan ihmettä??

Entä jos 19 v tai 59 v ikäinen nainen kiinnostuisi susta, sanoisit että: Ei sovi ikähaarukkaan vaikka muut kriteerit täyttyis, sorry.

• jukkap9

Kyllä kelpaisi, mutta et ole ottanut yhteyttä

• loooooooooooooooooool

Naisten pitää saada määritellä se. Toiselle 3 ok, toiselle liian vähän ja jäykkis. Toiselle 8 ok ja toiselle liikaa. Jollekin 12 ok. Mies on aina väärässä... ja naiset kuvitelee että löytyi sopiva mies ku juo just sen mitä sallitaan - eli yli eikä ali. Tervettä päivää!

• absoplussaa

Ihannemieheni on absolutisti.

• jukkap9
        absoplussaa kirjoitti:

Ihannemieheni on absolutisti.

Kiitos,löytyy yksi ainakin

• Thatsthewayilike

No, ei ole. Ne ovat helvetin tylsiä, jotka treenaavat vaan...no . No.
      Täytyy olla jotain persoonallista ja jotain yhteistä.
      Ja että klikkaa.
      Onneksi kaikki ovat erilaisia, tykkään vähä erilaisista

• Goodass

Toivottavasti tuo "tylsyys" oli sitä vaikeinta huumorinlajia. :)
      Impulsiivisuus on yksi luonteenpiirteeni, joka ei sovi alkoholin kanssa yhteen. Toki juomaan lähteminen oli aikoinaan jännittävintä ikinä, mutta nykyään olen mieluummin ajokunnossa, jotta voin vain lähteä johonkin. Saapua seuraavana aamuna johonkin. Jollei intohimoni, joka on vanhat ajoneuvot jätä tien päälle.
      Ulkonäköni ei ole moitteeton, mutta tarkkaan harkittu.
      En käytä edes sandaaleja, joten ei voi olla sukkiakaan niissä. Enkä pidä lippalakkia aikamiehen asusteena ollenkaan. Avaan oven. Katson silmiin. En räplää kännykkää ruoka- kahvi- enkä muussakaan pöydässä.
      Kaikki menee hyvin, kunnes tulee puhetta juomisestani.

• jukkap9

Kiitos, täällä toinen samanlainen mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe