Moi olen 13v ökastelija, mutta mulle on sattunut päivälläkin 'vahinkoja' nyt lähiaikoina. Suostun kotona pitämään yövaippaa sängyssä jos ei ole vieraita, mutta kyllä sillonkin ne pistetään mulle. Mutta nyt me ollaan lähdössä matkalle Hong kongiin, koska sisko on töissä siellä ja mulle sanottiin, että aiotaan pistää matkan ajaksi vaippa. En halua vaippaa matkalle. Mulle on pakotettu vaippa jo monta kertaa kun on menty ostoksille, kylään tai ajettu johonkin. En tykkää miltä vaipat tuntuu päällä. Ne rapisee mun mielestä ja näkyy farkuista läpi pepun kohdalta ja joskus mulla on tenan vaippa ja joskus semmoinen kestovaippa.
Kastelen, mutta en halua vaippoja
8
2387
Vastaukset
- Muumipeko
On vähän sama kokemus on pakotettu oli vaan pakko kestää
- Olen15
Onkos mitään paikkaa missä voiait jutulla
- Vaipoiss
Olen15 kirjoitti:
Onkos mitään paikkaa missä voiait jutulla
Jos sul on kik nii mikä nimi siel?
- Olen15
Muumipeikk tai joni jape
Sanonpahan nyt vaan, että yksi yleisimmistä fetissifeikkaamisista on tekeytyä teiniksi, joka joutuu tai haluaa käyttää vaippoja. Yleensä nämä "teinit" on ihan aikuisia. Näitä oli mm. Experience Project aikoinaan pullollaan.
Toki kastelu on joillekin todellinen ongelma ja siitä saa myös puhua. Kannattaa kuitenkin tarkistaa se keskustelukumppanin ikäluokka jollain tavalla, jos on toisen teinin kanssa juttusille lähtemässä.- Vaippailu
Mikä sun kik nimi on
- Muumipeko
Laita kaveri pyynnön
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152103- 861344
- 421105
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri149921Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74915Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28857Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38780Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i50778Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22771Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56719