Mulla on ollut noin 80 miestä

eronnut.nainen_42

Olen 42-vuotias nainen, eronnut ja 2 lasta. Ennen avioliittoa mulla oli noin 20 miestä, mutta sitten sitten jälkeen ollut tullut noin 60 lisää... 6 vuodessa. Sitä oikeaa ei ole vain löytynyt. Onko liikaa?

Tällä hetkellä tapailen kolmea eri miestä...
Monta miestä teillä muilla eronneilla naisilla on ollut eron jälkeen?

92

3784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei välttämättä liikaa ole, mutta ehkä oot hengaillu liikaa sellaisten miesten kanssa jotka ei sulle yksinkertaisesti sovi, mikäli olet halunnut heiltä enemmän mitä olet saanut.

• NainenRuudunTakaa

Ei ole liikaa, riippuu ihan siitä mitä haluaa. Itse olet se tärkein auktoriteetti, ootko tyytyväinen vai et.

Kun ihan numeroina 60 miestä kuudessa vuodessa on 10 miestä vuodessa, mikä on taas vähemmän kuin 1 mies kuukaudessa. Jos ne on yhden illan juttuja, niin ei edes joka kuukausi saa ovulaatiopanoa.

Sitten taas jos haluut jotain pidempää, niin ehkä kysyntä ja tarjonta ei sit vaan ihan kohtaa. Kuulostaa siltä, että sun kanssa on helppo ainakin jollain tasolla tulla toimeen ja vientiä riittää.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Ei ole liikaa, riippuu ihan siitä mitä haluaa. Itse olet se tärkein auktoriteetti, ootko tyytyväinen vai et.

Kun ihan numeroina 60 miestä kuudessa vuodessa on 10 miestä vuodessa, mikä on taas vähemmän kuin 1 mies kuukaudessa. Jos ne on yhden illan juttuja, niin ei edes joka kuukausi saa ovulaatiopanoa.

Sitten taas jos haluut jotain pidempää, niin ehkä kysyntä ja tarjonta ei sit vaan ihan kohtaa. Kuulostaa siltä, että sun kanssa on helppo ainakin jollain tasolla tulla toimeen ja vientiä riittää.

Osoititko tämän mulle vai aloittajalle? ☺

• NainenRuudunTakaa
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Osoititko tämän mulle vai aloittajalle? ☺

Aloittajalle, mutta sun ketjuun kun oli aika samanhenkinen kommentti.

Aloittajalle, mutta sun ketjuun kun oli aika samanhenkinen kommentti.

Tiedätkö mitä haluaisin?
        Rekisteröi toi nimimerkki ja kirjoita mulle postia :)

Ap ei puhunut mitään seksistä, mistä niin päättelit että sitä olisi? No vitsi vain mutta tuskin läheskään joka mies oli vain yhden illan juttu koska nytkin tapailee kolmea yhtäaikaa.

• lhlkjhlkjhlkjhlkk
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Ajattelin samaa -ei tuo ole paljon nykyään.

Jos on totaalinen sinkkuvaihe eron jälkeen päällä, niin joillain 100 vuodessa. Pe & la siis liikenteessä. Tuskin tuota tosin loputtomasti jaksaa.

Itse tapaan mielenkiintoisen miehen ehkä muutaman kerran vuodessa. Aika hiljaista siis.. Tällä hetkellä en edes etsi mitään.

• Jiimen kirjoitti:

Ap ei puhunut mitään seksistä, mistä niin päättelit että sitä olisi? No vitsi vain mutta tuskin läheskään joka mies oli vain yhden illan juttu koska nytkin tapailee kolmea yhtäaikaa.

Sinä teet raskasta rehellistä työtä käsistä näkee.
        Mitä teet oikein työksesi?

• Jiimen kirjoitti:

Arvaan kuorma-auton tai raskaskaluston ajoa?

• veikkaan
        valtakunta kirjoitti:

Eläkkeellä oleva entinen konttorirotta.

• veikkaan kirjoitti:

Eläkkeellä oleva entinen konttorirotta.

Rossiseni kuva se on ihan varmasti💕🌸💕🌸💕🌸 jäänyt kuitenkin karille ja joutunut vetämään maata pitkin köydestä laivaansa, monta päivää korjattavaksi satamaan.

• valtakunta kirjoitti:

Mulla on kyllä rekkakortti ABECE mutta en ikinä oo edes haaveillut autokuskin töistä, kilpaa kyllä ajan. Sähköinsinööri piti tulla mutta peruin teknillisen koulun ja lähdinkin Ruotsiin ykskaks. :) Nyt se vähän harmittaa mutta silloin teininä ei. Sähköala oli hyvin hallussa ja on edelleen.
        Hitsaustöitä teen muunmuassa, siitä tämä hyvä vartalo kun rautoja nostelee, nojoo.
        Käsistä ja muualtakin näkee hyvin verisuonet kun ei ole paksua rasvakerrosta päällä, sairaanhoitajat kiittelee aina kun on otettu verikoe. ;)

• Jiimen kirjoitti:

Mulla on kyllä rekkakortti ABECE mutta en ikinä oo edes haaveillut autokuskin töistä, kilpaa kyllä ajan. Sähköinsinööri piti tulla mutta peruin teknillisen koulun ja lähdinkin Ruotsiin ykskaks. :) Nyt se vähän harmittaa mutta silloin teininä ei. Sähköala oli hyvin hallussa ja on edelleen.
        Hitsaustöitä teen muunmuassa, siitä tämä hyvä vartalo kun rautoja nostelee, nojoo.
        Käsistä ja muualtakin näkee hyvin verisuonet kun ei ole paksua rasvakerrosta päällä, sairaanhoitajat kiittelee aina kun on otettu verikoe. ;)

pitää sairaanhoitajalla olla ihailtavaa.

• Joo, Jiimen on aivan ihanan kuuma pakkaus... voi kumpa vain olisin miehiinmenevä :I

• valtakunta kirjoitti:

pitää sairaanhoitajalla olla ihailtavaa.

Sairaanhoitaja tykkää kun ei tarvi etsimällä etsiä verisuonta, ei ole mitään ihailtavaa.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Joo, Jiimen on aivan ihanan kuuma pakkaus... voi kumpa vain olisin miehiinmenevä :I

Äläs ny pelleile siellä, pidetään katseet vaan naisissa. :)

• Jiimen kirjoitti:

Äläs ny pelleile siellä, pidetään katseet vaan naisissa. :)

Niin, tai vaan siinä yhdessä jos jollekin sitä luvataan.

• melkeinsataprosenttia

Eli paljon löytyy jännämiehiä. Muutahan me naiset ei hyväksytä.

• outoa

miten voi tapailla 3 miestä ja samaan aikaanko

• HiukanvanhempiN

Helposti.
        Itsellä oli kolmet treffit viime viikonloppuna, eri miesten kanssa tietenkin. En tosin harrastanut seksiä yhdenkään kanssa, tietenkään.
        Mutta siihen touhuun väsyy, en taida vähään aikaan käydä.
        Ensi viikonloppuna tosin pitäisi hiukan jonoa purkaa, seuraavia treffeillä, kun kerran jo lupasin.

• 87587588758
        HiukanvanhempiN kirjoitti:

Helposti.
        Itsellä oli kolmet treffit viime viikonloppuna, eri miesten kanssa tietenkin. En tosin harrastanut seksiä yhdenkään kanssa, tietenkään.
        Mutta siihen touhuun väsyy, en taida vähään aikaan käydä.
        Ensi viikonloppuna tosin pitäisi hiukan jonoa purkaa, seuraavia treffeillä, kun kerran jo lupasin.

Kerrankin joku kirjoittaa sinkkupalstalla sinkkuelämästä! Kiitos!

• 123d123d1231f23

vittu miten typerältä kuulostaa.. inhoasin olla joku sun yksi kymmenistä ja sadoista miehistä.. 5 sekunnin hupi.. terve ja näkemiin vain..

• 18cmm
        123d123d1231f23 kirjoitti:

vittu miten typerältä kuulostaa.. inhoasin olla joku sun yksi kymmenistä ja sadoista miehistä.. 5 sekunnin hupi.. terve ja näkemiin vain..

5 sekunnin hupi? Pari tuntia vähintään yhtäsoittoa ja hetken päästä taas uudestaan.

• HiukanvanhempiN
        123d123d1231f23 kirjoitti:

Niin mikä siinä nyt nyppii noin?
        Aina valitetaan, etteivät naiset lähde edes treffeille. No nyt lähdetään, pari kolme tuntia olen jokaisen seurassa viettänyt, ihan ok, vaikka ei kumppanuuteen asti löydykään tarpeeksi yhteistä.
        Ja seksiä ei, mitään muutakaan ei ole tarjottu.
        Niin että mikä nyppii?

• eronnut.nainen_42

Piti vielä sanoa että 80 miehestä ei yksikään ole ollut ätmi vaan kaikki komeita jännämiehiä

• dvsdbsdfbs

o nii nytssä paljastit ittes. Ei kuulosta naiselliselta puheelta, sä oo joku lenkkarit vilikkuen juokseva teinijonne es-pärinöissään vaan joka tänne floodaa rolleja ku on kesäloma yksin kotona vietettynä jo alkanut käydä pitkäksi

• "Tällä hetkellä tapailen kolmea eri miestä..."

- Tapailet millä mielellä?

"Monta miestä teillä muilla eronneilla naisilla on ollut eron jälkeen?"

- Yksi kerrallaan. Silloin, kun kirjeenvaihtona ja nettideittinä heitin syötin veteen...Olen voinut kirjoitella muutaman kanssa hetken päästäkseni jyvälle tyypistä, mutta hyvin pian on selvinnyt kenen kanssa on selkeesti enemmän juteltavaa. Ja ketä lähtee ehkä jopa katsomaan.

Hidastahan se vähän on kuluttaa aikaa yhteen tutustuakseen, mutta minusta silleen myös pystyy keskittymään paremmin siihen ihmiseen, kun muita ei ole sohlaamassa. Joka kerta ei pitkänkään ajan kuluttua yhteydenpitoa kumminkaan johtanut ees tapaamiseen.

Sitten kysymys, onko sulla kiire löytää joku?

• 1kunnonmies

Mikäs siinä jos ei kunnon miehet kelpaa, vaan haluaa vaan jännäpaskojen munaa.
      Naiset nyt tietysti sen perässä juokseekin.

• paskojenmunaa

Ap on ollut nimenomaan jännämiesten kanssa. Ei ole paljon vaivaa löytää niitä. Löytyy monenlaista jännää. ”Kunnon” miehet on lievästi jänniä, on myös perusjänniä jotka juoksee vieraissa ja valehtelee. Sitten nämä hurjajännät jotka on istuneet vankilassa tai istuvat lähes aina. Jokaiselle tyypille löytyy ottajia. Juosten ja kävellen.

• Eihän kunnon mies koske tuollaiseen naiseen edes pitkällä tikulla, joten mitä väliä? Antaa eronneen vosun juosta treffeillä ja kasvattaa saldoaan, ei se kunnon miehiltä ole pois.

• palstamies
        elämänpeli1 kirjoitti:

Eihän kunnon mies koske tuollaiseen naiseen edes pitkällä tikulla, joten mitä väliä? Antaa eronneen vosun juosta treffeillä ja kasvattaa saldoaan, ei se kunnon miehiltä ole pois.

Olen samaa mieltä.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Eihän kunnon mies koske tuollaiseen naiseen edes pitkällä tikulla, joten mitä väliä? Antaa eronneen vosun juosta treffeillä ja kasvattaa saldoaan, ei se kunnon miehiltä ole pois.

Näkeekö sen jostain mitä nainen on aikaisemmin tehnyt? Vois kuvitella että osaa kaikki temput sängyssä, eikö se ole vain plussaa? Ei mua kiinnostaisi alkaa opettamaan ketään naista, harva kokematon töihinkään pääsee, jos kokeneempia hakee myös.
        Ei mua haittaisi ap,n aikaisemmat puuhat jos seurustelusta olisi kyse, sitten haittaisi jos se jatkuisi samaa rataa edelleen.

• Jiimen kirjoitti:

Näkeekö sen jostain mitä nainen on aikaisemmin tehnyt? Vois kuvitella että osaa kaikki temput sängyssä, eikö se ole vain plussaa? Ei mua kiinnostaisi alkaa opettamaan ketään naista, harva kokematon töihinkään pääsee, jos kokeneempia hakee myös.
        Ei mua haittaisi ap,n aikaisemmat puuhat jos seurustelusta olisi kyse, sitten haittaisi jos se jatkuisi samaa rataa edelleen.

Jos saldollaan pitää kehua, se kertoo ihmisestä paljon. Kuten sanoin, ei se minulta ole pois jos sinä haluat helpon saaliin. Itse keskittyisin mieluummin ihmiseen, jolle se saldon kasvattaminen ei ole pääasia.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Jos saldollaan pitää kehua, se kertoo ihmisestä paljon. Kuten sanoin, ei se minulta ole pois jos sinä haluat helpon saaliin. Itse keskittyisin mieluummin ihmiseen, jolle se saldon kasvattaminen ei ole pääasia.

En usko että aloittaja tai moni muukaan olisi mikään helppo saalis vaikka miehiä on käyty läpi enemmän kuin yksi. Näetkö siis tosiaan päällepäin millainen saldo naisella on ellei se sitä itse kerro? Ajattelitko pommittaa naista kysymyksillä entisestä elämästä joka päivä. :)
        Aivan turha vaivata päätään sellaisella asialla että onkohan naisella ollut useampia miehiä aikaisemmin, hitsi jos sillä onkin ollut jopa kaksi miestä ennen mua..

• mahdoitko.saada.pisteitä
        Jiimen kirjoitti:

En usko että aloittaja tai moni muukaan olisi mikään helppo saalis vaikka miehiä on käyty läpi enemmän kuin yksi. Näetkö siis tosiaan päällepäin millainen saldo naisella on ellei se sitä itse kerro? Ajattelitko pommittaa naista kysymyksillä entisestä elämästä joka päivä. :)
        Aivan turha vaivata päätään sellaisella asialla että onkohan naisella ollut useampia miehiä aikaisemmin, hitsi jos sillä onkin ollut jopa kaksi miestä ennen mua..

Tyypillist panosuhteilevan panopetterin mielistely smalltalkia.

• Kaisanoasaa

Anna minulle myös pillua sitten kun annat kaikille muillekkin. No niin osoitetta kehiin heti vaan.

• Olet ymmärtänyt väärin, hän tapailee vain jännämiehiä, ei törkyukkoja. Hän haluaa tuntea itsensä naiseksi, ei patjaksi. Jännämies saa aikaan sen tunteen, mutta tuollainen pillunvonkaaminen vain saa hänet nyrpistämään puuteroitua nenäänsä.

• merimaili

On 80:ssä miehessä jo yx merimaili kikkeliä tullut
      kun täytät 20v tulee toiset samanverran lisääkin

• tyujtyukty

Et varmaan oo hirveesti vastaankaan sitä, ettet löydä. Tuskin ees haluat löytää kun "etsiminen" (irtosuhteet, etsiminen (irtosuhteet) on osottautunu niin kivaksi.

• wsergsertgrst

Tienaako huoraamalla hyvin? Teetkö suuhoitovideoita ja muuta jota ilmaseksi katellaan netistä? onko ne kaikki miehet olleet vastanäyttelijöitä?

• vanhatjatkaahunningolla

Hienoa, onnittelen!
      Mikäli olet tyydytetty, etkä tee mitään, mitä et itse halua.

Itse olen seksiaddikti, minulla on ehkä mahdollisesti ollut muutama mies enemmän, en jaksa laskea, koska miesten lukumäärällä ei ole mitään merkitystä...laadulla sen sijaan on.
      Henkilökohtaiset kokemukset ja tuntemukset tärkeämpiä.

• hienoahienoa

Tuo nainen tapaa kaikkia niitä 80 miestä, joita muutkin 80% deittailevista naisista tapailevat. Toki noille miehille on täysin selvää, että naiset ovat heille pelkkää seksiä varten. Noin helppoa se on alfoille tavata ja panna 80% naisista. Sitten noita 80 miestä kohti on 320 miestä, jotka saavat naista varmaan sen 1-5 vuodessa, osa 0 ja osa on eriasteisissa (usein aisurimaisissa) parisuhteissa...eli helppoa on naisilla!!!

• Jooooo

Jos nainen vaihtaa miestä niin mies on naisillekin pelkkää seksiä. Ei kukaan rakastu kahdeksaankymmeneen mieheen.

Suomi on sen verran laaja maa että erikoista jos koko Suomessa on 80 miestä joita 80% naisista deittailee.
        Kaupungissa missä asun on n. 17000 asukasta. Voi olla ettei täällä ole siis yhtään deittailevaa miestä. Ovat tuolla Etelä-Suomessa pääasiassa.

• hienoahienoa
        Jooooo kirjoitti:

Jos nainen vaihtaa miestä niin mies on naisillekin pelkkää seksiä. Ei kukaan rakastu kahdeksaankymmeneen mieheen.

Suomi on sen verran laaja maa että erikoista jos koko Suomessa on 80 miestä joita 80% naisista deittailee.
        Kaupungissa missä asun on n. 17000 asukasta. Voi olla ettei täällä ole siis yhtään deittailevaa miestä. Ovat tuolla Etelä-Suomessa pääasiassa.

"Suomi on sen verran laaja maa että erikoista jos koko Suomessa on 80 miestä joita 80% naisista deittailee."

Missä on sisälukutaitosi/matematiikan taitosi? 80 miestä 400 miehestä on tasan 20%. Siten myös tuolla asuinkaupungissasi, jossa on 17000 asukasta, no, jos miehiä on vaikka 9000, niin heistä n. 1800:lla on helppoa saada naista ja 7200:lla on joko eri asteisia vaikeuksia tai sitten he vain saavat itseään selvästi huonompia naisia itselleen. Näin se menee tilastojen mukaan.

• Aitosinkkumies-

Pitääkö niitten kumppanien määrää elvistella palstalla tai kavereille muutenkin. Saatko jotain siitä että kerrot olevasi paikkakuntasi pahin jakorasia. En ymmärrä ollenakaan sitä että kerrotaan kaikilla monenko miehen kanssa on pantu. Miehetkin liiottalee naisten määrää, en ymmärrä sitäkään miksi huijataan siinä.

• aina.mennyt.niin

Miehet liioittelee ja naiset vähättelee.

• Neitsyt-Setä

Meinaatko, ettei ole yhtään noloa, kun nelikymppinen ukko ilmoittaa lukemaksi pyöreän nollan? Eiköhän kuitenkin kannata vähän liioitella...

• Timppa-Turusta

Dark fear ainakin liiottelee vaikka on neitsyt poika.

• soutajamies

Minkä ikäiset lapset? Taitaa olla lapset heitteillä jos vähääkään pienempiä.
      Ja jos vanhempia niin todennäköisesti saavat kuulla kuinka äiti painaa hame korvissa. Huhut ja juorut liikkuvat nopeasti.
      Jos miehellä sama tilanne niin kauhistelijoita riittäisi mutta nyt siskot antaa vaan yläpeukkua.
      Noh. Eihän järvi soutamalla kulu.

• Ei järvi kulu, mutta mela kuluu..

• lerppuasema-
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei järvi kulu, mutta mela kuluu..

Kyllä mun wanhat lerppuasemat kuluivat loppuun

nuoremmissa pelikoneissa ei lerppuasemaa enää ole ollenkaan:(

• lerppuasema- kirjoitti:

Kyllä mun wanhat lerppuasemat kuluivat loppuun

nuoremmissa pelikoneissa ei lerppuasemaa enää ole ollenkaan:(

Mitäs niillä lerpuilla zitten tekee?

• loru.qullihaukasta

Ennen niin herkkä ja hyvä
      Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
      Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
      Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
      Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

• kulleihinme

olen pahoillani kohtalostasi,
        voi jeesus miksi et välittänyt,
        miksi et antanut minun estää

oodi kaikille kullehin menetetyille tytöille

• pistä_tulppa_reikään

Saastavittuinen loppuunkäytetty huora. Yksikään täysijärkinen mies ei suostu sietämään lerpattavaa spermareikääsi ja rumia ja tyhmiä äpäräpentujasi.

• rkgllglg

Eiköhän normaalissa parisuhteessa aika moni nainen saa enemmän munaa kuin ap eri miesten kanssa mutta sun mielestä parisuhteessa pillu ei löysty?
        Unohdin, oot ätmi, tietenkään et voi tietää että asia on näin.

• menee_vaikka_meloni
        rkgllglg kirjoitti:

Eiköhän normaalissa parisuhteessa aika moni nainen saa enemmän munaa kuin ap eri miesten kanssa mutta sun mielestä parisuhteessa pillu ei löysty?

Äpäriä penikoimalla se reikä vasta leviääkin!

• rkgllglg kirjoitti:

Tässä taannoin kysäsin ätnin tuntomerkkejä, niin eikös se ollut juuri jotain tuollaista mitä joku nappimuna äsken huuteli.

Sinänsä outoa...ätmit siis harjoittavat hypergamiaa, tai ainakin kovasti haluaisivat ja haukkuvat samalla oman tasoisiaan naisia.

Mitäs se kettu sanoikaan pihlajanmarjoista?

Piste.

• äitienhaksahdukset
        menee_vaikka_meloni kirjoitti:

Äpäriä penikoimalla se reikä vasta leviääkin!

Taitaa palstallakin olla jokunen äpärämies.

• ÄtmiToteaa

No sä vasta melkoinen leuhoittaja Kurppa olet.

• SoliterniuM1977__

Oho! Kait se on normaalia nykyajan naisilla. Mä taas olen 41v mies. En ole seurustellut elämässäni kuin kerran lyhyesti 3kk:n ajan. Tästäkin on 12 vuotta jo. Sitä ennen eikä sen jälkeen ole minkäänlaisia suhteita ollut. Selibaatissa yksikseen elellyt. Näin se menee hautaan asti, koska sinkkunaiset ovat ylipainoisia ja yksinhuoltajia ikäluokassani. Naisen pitää olla hoikka/timmi ja lapseton. Muunlaista en huoli. Siis yksin mennään hautaan asti.

• sellaisiavaan

Niin mennään. Miehet on ylipainoisia yh-naisten lasten isiä.

• SoliterniuM1977__
        sellaisiavaan kirjoitti:

Niin mennään. Miehet on ylipainoisia yh-naisten lasten isiä.

Näinpä. Siksi ehdottaisin pakollista liikuntaohjelmaa kansalaisille. Niinkauan tehostettua liikuntaa ja ravintoterapeutilla käymisiä, että paino tippuu ja kroppa lihaksistuu/timmiintyy. Toki sitten puolivuosittainen valvonta, jossa paino ei saa kasvaa 3 kiloa enempää siitä ihannepainosta.

Tämä auttaisi varmasti pidemmän päälle lapsienhankintatilastoihinkin. Kun ihmiset näyttävät fyysisesti haluttavilta, pareja alkaisi syntymään ja varmasti osa ihan avioliittoon asti johtaisi. Ainakin enemmän kuin nykylaiskaläskipulskayhteiskunnassa. Ei ihme ettei parisuhteita synny eikä lapsia.

Pakkoliikunta on ainoa ratkaisu. Toki järjen rajoissa pitää olla. On tapauksia, jossa ylipainolle ei voi mitään. Sairauksia jne. Mutta perusterveen ihmisen on liikuttava enemmän ja syötävä terveellisemmin. Itsenikin luen tähän tottakai ja koitan parhaani mukaan toteuttaa omalta kohdaltani tätä.

Psykologisista vaikutuksista itse liikkujaan: parempi itsetunto ja hyvä olo hyvin kuntoillun päivän jälkeen. Muutenkin pirteämpi olemus.

• lllf

Jossain vaiheessa hoksaat että voi hitsi, olis se kuitenkin ollut mukava edes joskus koettaa laskea rimaa ja löytää mukava nainen. Havahdut sitten kun huomaat että on jo liian myöhäistä suhteilulle, koko elämä yksin, mahtavaa.

• SoliterniuM1977__
        lllf kirjoitti:

Jossain vaiheessa hoksaat että voi hitsi, olis se kuitenkin ollut mukava edes joskus koettaa laskea rimaa ja löytää mukava nainen. Havahdut sitten kun huomaat että on jo liian myöhäistä suhteilulle, koko elämä yksin, mahtavaa.

Ilolla ja mieluuusti koko elämä yksin, kuin ylipainoisen yh:n kanssa. Jos riman alentaminen on ainoa keino saada nainen, elän ilolla yksin. Näin se on.

• Elä-ilolla
        SoliterniuM1977__ kirjoitti:

Ilolla ja mieluuusti koko elämä yksin, kuin ylipainoisen yh:n kanssa. Jos riman alentaminen on ainoa keino saada nainen, elän ilolla yksin. Näin se on.

Eli vaihtoehdot on ylipainoinen yh tai treenattu lapseton sinkkunainen. Kovin on putkinäköinen maailmasi.

• Itsetuntoongelmiako

Minulla oli vähän samankaltainen tilanne aluksi eron jälkeen, vaikka olenkin mies. Se oli hyvin epätyydyttävä. Nopeasti huomasin etten tahdo moista. Sittemmin ollut pari seurustelusuhdetta ja pari vakikumppania. Yritän oikeastaan ottaa näihin ystäviinikin etäisyyttä, jotta olisi helpompaa löytää elämänkumppani. 1-3 yön (tai päivän) jutut ovat yleensä tarjonneet tosi huonoa seksiä. Hellyys ja läheisyys toki ok.

• 90900j0j0j0j00j0j

On aivan liikaa jos muija antaa tuntemattomille kuukausittain.

• vai.mitä

Ne tuntemattomatkin antaa tuntemattomille kuukausittain.

• 6745iik4545kkj3535j3
        vai.mitä kirjoitti:

Ne tuntemattomatkin antaa tuntemattomille kuukausittain.

Eihän se sitä tarkoita, vaan miehet ovat antaneet ainakin kerran. Tuskinpa noista kymmenistä miehistä jokainen panee uutta naista kuukausittain.

• vai.mitä
        6745iik4545kkj3535j3 kirjoitti:

Eihän se sitä tarkoita, vaan miehet ovat antaneet ainakin kerran. Tuskinpa noista kymmenistä miehistä jokainen panee uutta naista kuukausittain.

Ne miehetkin on antaneet tuntemattomalle. Moni varmaan useammallekin.

• 01011011110001
        vai.mitä kirjoitti:

Ne miehetkin on antaneet tuntemattomalle. Moni varmaan useammallekin.

Siltikin muija on antanut kymmenille kun taas niistä miehestä jokainen ehkä vain yhdelle, mikä siinä on niin vaikeaa käsittää.

• bnvmmv
        01011011110001 kirjoitti:

Siltikin muija on antanut kymmenille kun taas niistä miehestä jokainen ehkä vain yhdelle, mikä siinä on niin vaikeaa käsittää.

Jos mies kelpaa yhdelle naiselle, se kelpaa toisellekin naiselle. Yhtä naista pannut on pannut usempaa varmasti.

• etymwrymsfmsfmsm
        bnvmmv kirjoitti:

Jos mies kelpaa yhdelle naiselle, se kelpaa toisellekin naiselle. Yhtä naista pannut on pannut usempaa varmasti.

Siltikään suurin osa miehistä ei eläissään pane 80 naista, saati sitten uutta joka kuukausi, että aivan turha yrittää tuosta hakea jotain tasapuolisuutta. Lutka mikä lutka.

• etymwrymsfmsfmsm kirjoitti:

Siltikään suurin osa miehistä ei eläissään pane 80 naista, saati sitten uutta joka kuukausi, että aivan turha yrittää tuosta hakea jotain tasapuolisuutta. Lutka mikä lutka.

Varmasti panisi jos sellainen mahdollisuus olisi olemassa, harva mies kieltäytyisi. Kuka sanoisi että saldo on nyt kolme, enempää naisia en sänkyyni halua enää koskaan, tämä määrä riittää.

• fdsfsffsf

Kyllä kunnolliset ja fiksut miehet ovat todella haluttuja! Tiedän 3 inssiä, joilla oikein kivat ja nätit tyttöystävät. Ei kukaan jaksa mitään mielenterveysongelmaista ätmiä vetää perässään.

• sitä.tarvitaan

Onnea heille ja heidän golddiggereilleen!

• ffdgfhhfdhfh
        sitä.tarvitaan kirjoitti:

Onnea heille ja heidän golddiggereilleen!

Naiset myös koulutettuja. Valinnanvaraa on.

• ja.aisurille.jämät
        ffdgfhhfdhfh kirjoitti:

Naiset myös koulutettuja. Valinnanvaraa on.

Naiset ovat myös jakaneet tavaraansa sinne ja tänne.

• fhfhgfdhfgdhf
        ja.aisurille.jämät kirjoitti:

Naiset ovat myös jakaneet tavaraansa sinne ja tänne.

Ai miten niin? Fiksu, koulutettu nainen, joka seurustelee inssin kanssa?

Työkyvytön, mielenterveysongelmainen vajakki olisi tietysti pitänyt valita..

• Se.iäkkäämpi.ätmi

Ja minä tiedän ainakin yhden, joka ei saa minkäänlaista edes keskustelukumppaniksi. Itseni. Tosin en ole koulutustani enkä varallisuuttani mainostanut juuri välttääkseni nuo kullankaivajat. Ja hyvin on välttely onnistunut - ei yhtään varteenotettavaa keskustelun aloitustakaan.

• viksuton
        fhfhgfdhfgdhf kirjoitti:

Ai miten niin? Fiksu, koulutettu nainen, joka seurustelee inssin kanssa?

Työkyvytön, mielenterveysongelmainen vajakki olisi tietysti pitänyt valita..

Kyllä vajakki mielenterveyongelmainenkin on "päässyt" parisuhteeseen. Ei tosin ihan ingenjöörin kanssa, mutta eipä olisi tullut mieleenkään siihen suuntaan olla tyrkylle.

• jomking

Aloittajalla taitaa olla taka-ajatuksena rakentaa kapulasilta kuuhun;-DDD

• lorttoilu.meinaa

Normaalia suominaisen käytöstä.

• normaalisuomiukko

Hyvin on suomiukolle kelvannut.

• ätminelämää

Eikö sitä pillua voi ätmeille antaa. 80 miehestä voisi olla 79 ätmejä ja pelastaisit useamman ätmin elämän.

• Kiinnostaisiko sinua kirjeenvaihto?

• 43mies

Nuoruusajan touhut oli sellaisia että pantiin lähes jokaista mutta oli naisiakin helppoa pokata. Se oli yökerhossa yks tanssi ja sitten kämpille panemaan. Ei ollut pinnallisia naisia silloin olemassakaan tosiin kun tänä päivänä 99 % naisista on pinnallisia. Nykyään naisten vaatimukset on sellaisia ettei 95 % miehistä niitä täytä ja siksi on paljon yksinäisiä.

• oi.niitä.aikoja

Minäkin muistan 90-luvun. Silloin sai pillua yökerhosta tosi helposti. Melkein joka kerta pääsi panemaan

• aosri90q12

Kannattaa kyläpyörän muistaa öljytä ketjut aina viiden jännäpaskan välein

• Dennispennis

Hyi helvet.i! Pilaantunutta lihaa yök

• Onhan se liikaa lapsia ja panoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2613
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2252
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1603
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      184
      1461
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1340
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      68
      1086
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1021
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      972
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      924
    Aihe