Onko kehosi

Jazuli

Rakkauden temppeli? Minun on mutta vain harvat pääsevät sen kokemaan.

28

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosen_ukko

      Voisin tulla kokemaan rakkauden temppelisi. Maksaako jotain?

    • Toiset ovat rakkauden temppeleita, toiset rakkauden tomppeleita.

    • aitoriitta

      Myönnän, olen rakkauden tomppeli. Mieskin on samaa mieltä.

    • Karvamies

      Böh. Karvamiehen keho on vähärasvainen sutjakkaan lihaksikas. Temppeliksi karvamiehen keho ylevöityy kolmesti päivässä (huu mikä arvoitus).

    • Juurikin niin ,niin minunkin.

      • puutarhatonttu



      • puutarhatonttu kirjoitti:

        Rosen karvahirviö on rakkauden tuoxuva puutarha

        fanfaari Roselle

        https://www.youtube.com/watch?v=IdSnwufjKtc

        Olen jo päässyt leikkimään ukolla ja betonitärisyttäjän minillä yöllä ja aamuyöllä vielä pelkällä ukolla 💕🌸💕🌸💕 ja kävin vielä suihkussa on kyllä hyvin hoidettu. Olen halittu rakkautta hoettu ja kauneutta korostettu. Minulla on puutarha kunnossa.


      • puutarhatonttu kirjoitti:

        Rosen karvahirviö on rakkauden tuoxuva puutarha

        fanfaari Roselle

        https://www.youtube.com/watch?v=IdSnwufjKtc

        Muuten löysin yhden naisen joka on ymmärtänyt väärin itsepuolustustaidon
        https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201806152201015781_u0.shtml

        Pistätään tähän myös
        https://l.facebook.com/l.php?u=https://i.ylilauta.org/f5/ef0649a9/ef0649a9.mp4&h=AT3rC6Me69NKpYb3ycKffFLknRxhem5TLrDxFbX4z_X7OVmBJsDCxgc_CmvVVUtUt3epPANSmwMxtkre1Wr3wIHViKtxB4V3WiNszNCUzW4yV1ZGF6Lfkf935YYRlF6acmXJNS2kA6LE38LE0ALbWYWO17uf0CKO

        Noh toivotaan että näkyy alkoholin vaikutukset löytyy myös linkki jonkun keskustelijan antanee.


      • rystyssuojahanska
        valtakunta kirjoitti:

        Muuten löysin yhden naisen joka on ymmärtänyt väärin itsepuolustustaidon
        https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201806152201015781_u0.shtml

        Pistätään tähän myös
        https://l.facebook.com/l.php?u=https://i.ylilauta.org/f5/ef0649a9/ef0649a9.mp4&h=AT3rC6Me69NKpYb3ycKffFLknRxhem5TLrDxFbX4z_X7OVmBJsDCxgc_CmvVVUtUt3epPANSmwMxtkre1Wr3wIHViKtxB4V3WiNszNCUzW4yV1ZGF6Lfkf935YYRlF6acmXJNS2kA6LE38LE0ALbWYWO17uf0CKO

        Noh toivotaan että näkyy alkoholin vaikutukset löytyy myös linkki jonkun keskustelijan antanee.

        Noin toi Jazulikin sanoo, että miehen syy taas, kun mies löi ensin takaisin.......


      • rystyssuojahanska kirjoitti:

        Noin toi Jazulikin sanoo, että miehen syy taas, kun mies löi ensin takaisin.......

        aina lähdettävä pois tilanteesta mutta kaikki yhtä samaa kauraa porukassa. Kiusataan heikompia tuo mies oli selkeästi tiedottomassa tilanteessa sen verran näkee ryystänee ja syytakeematon tuollaiselle soitettava poliisi avuksi.

        Alkoholi ei sovi kenellekkään.


      • rystyssuojahanska kirjoitti:

        Noin toi Jazulikin sanoo, että miehen syy taas, kun mies löi ensin takaisin.......

        Kyllä isältäni olen meinannut saada turpiin vahingossa kun menin tielle ja toinen jo löi 10 metriä ennen kohdetta kun rauhoittelin häntä kun oli juonut ja toimin siten hänen lapsenvahtina.

        itse olin 15v ja joku nainen yritti potkia siirryin taaksepäin ja jouduin sitäkin rauhoittelemaan itse kyllä potkaisin mahaan kerran työntäen poispäin minusta koska se oli niin agressiivinen päälle tullessa kunnon zombi mutta lopetti ja lähtivät menemään
        Itse tämän jälkeen tajusin vasta aikuisena olisi pitänyt soittaa apua.

        Sain pelätä isälleni käyvän huonosti aina kun lähti juomaan.


    • Heh, voi nyt helvetti. Oikee Jazuli...ja ekalla osuin tähän ketjuun.

      Mitä nyt kyseinen rakkauden temppeli tarkoittaakaan. Tiiä sitä sitten. Mutta kyllä mä ihan rakkaus höperö olen ja siitä rakkaudesta jaksan aina ja kaikessa toitottaa...se on kantava voima. ☺️

      • Karvamies

        Rakkaus on universaalista kaikenkattavaa / -täyttävää oivallusta jokaisesta olevaisesta sekä tämän olevaisen objektiivisen kokemuksen taikka tuntemuksen haihtumista ennen kuin tämä tulee havainnoitsijan / kokevan olevaisen tajuntaan heijastuvana harhana. Rikoin tarkoituksella kielioppisääntöjä edellä, jotta idea tulisi ymmärrettävään muotoon.

        Karvamies tietää. Karvamies on Arhat.


      • Karvamies kirjoitti:

        Rakkaus on universaalista kaikenkattavaa / -täyttävää oivallusta jokaisesta olevaisesta sekä tämän olevaisen objektiivisen kokemuksen taikka tuntemuksen haihtumista ennen kuin tämä tulee havainnoitsijan / kokevan olevaisen tajuntaan heijastuvana harhana. Rikoin tarkoituksella kielioppisääntöjä edellä, jotta idea tulisi ymmärrettävään muotoon.

        Karvamies tietää. Karvamies on Arhat.

        Jaaha jassoo. Ootko sinä se nirvana Buddha? ☺️

        Valaistunut tapaus.


      • Karvamies
        LadyZorro kirjoitti:

        Jaaha jassoo. Ootko sinä se nirvana Buddha? ☺️

        Valaistunut tapaus.

        Enpäs olekkaan Buddha. Nuo tuollaiset Buddhat ovat sen verran langenneita, jotta tuntevat myötatuntoa / -elämistä jokaista olevaista kohtaan. Aivan turhaan.

        Arhateille riittää jotta ovat oivaltaneet fyysisen maailman olemattomuuden ja kuitenkin siinä eri ilmentyminä olevat olemiset. Myötätunto toisia olevaisia kohtaan aikaansaa eksymisen.

        Valaistumiset ovat Hare Krishna- liikkeen kaupallista toimintaa jolla saadaan lisää naisia heidän järjestäytyneeseen naiskauppaan.


      • Karvamies kirjoitti:

        Enpäs olekkaan Buddha. Nuo tuollaiset Buddhat ovat sen verran langenneita, jotta tuntevat myötatuntoa / -elämistä jokaista olevaista kohtaan. Aivan turhaan.

        Arhateille riittää jotta ovat oivaltaneet fyysisen maailman olemattomuuden ja kuitenkin siinä eri ilmentyminä olevat olemiset. Myötätunto toisia olevaisia kohtaan aikaansaa eksymisen.

        Valaistumiset ovat Hare Krishna- liikkeen kaupallista toimintaa jolla saadaan lisää naisia heidän järjestäytyneeseen naiskauppaan.

        Ooolraits. Kiitos selvennöksestä. ☺️


      • Karvamies
        LadyZorro kirjoitti:

        Ooolraits. Kiitos selvennöksestä. ☺️

        Argentiina meni juuri johtoon Islantia vastaan. Tämän täytyy olla Putinin salajuoni.


      • juhuuu
        Karvamies kirjoitti:

        Argentiina meni juuri johtoon Islantia vastaan. Tämän täytyy olla Putinin salajuoni.

        Islanti tasoitti!


      • Karvamies
        Karvamies kirjoitti:

        Argentiina meni juuri johtoon Islantia vastaan. Tämän täytyy olla Putinin salajuoni.

        No nyt Islanti tasoitti lopusta kerrotaan vielä tuhannen vuoden jälkeenkin Saagoissa.


    • toomelate

      Jos seisoo koko päivän, pitääkö silti vielä jaksaa huhkia kuntosalilla? Tässä vastaus

    • 7470

      Temppelini ovet ovat avoinna mutta ovilla on henkkareiden tarkistus ja hyväksytyille vielä kävely vaakan kautta.
      Vaakalla on ollut melko hiljaista.

    • Karvamuna-

      Naiset himoitsee kehoani.

      • Himoita saa mut ei koskea💕🌸💕🌸💕


    • loru.qullihaukasta

      Ennen niin herkkä ja hyvä
      Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
      Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
      Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
      Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

    • En tiedä, mutta pää selkeesti rakkauden tomppeli.

      Heh..

    • En nyt ihan noin mahtipontisia ajatuksia uskalla päästellä. Lähinnä tämä keho muistuttaa inhorealistista heinälatoa keski-pohjanmaan ruispeltolakeuksilla.
      Oikeastaan sillä ei ole merkitystä millä nimellä pyhättöään kutsuu jos naiset ovat toisesta uskontokunnasta ja tavoittelevat eri asioita mitä alttariltasi pysyt tarjoamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe