Ukkojen vuoksi en laita tikkua ristiin

Tavistyttö

Olkoon ihannenaisen ulkonäkö ihan mikä vaan, niin minä en siitä paljon perusta. Äijät ei sitä määrittele. Olen juuri hyvä sellaisena kuin olen. Tukka on lyhyt, koska urheilen paljon ja haluan pestä sen usein. Pitkä paksu tukka on vaan niin epäkäytännöllinen. Kestää kauan oikoa takut ja kuivata. Nou nou. Masu voi vähän pömpöttää, mutta jokainen irtokarkki on nautinnolla ja hyvällä omallatunnolla syöty. Mitään botokseja tai silikoonia ei minuun pumapata.
Olen ihan jees, juuri omana itsenäni.

5

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djsoighsohb

      Minulle maistuu kalja saunajuomana, ja masu pömpöttää sen takia. Olen vartalooni ja painooni itse hyvin tyytyväinen, vaikka ylipainosta moittivat. Koska kelpaan itselleni ja pidän kovasti olla tässä olemuksessani, katson että jos en toiselle kelpaa saa olla. Koskaan en ole itsekään laittanut tikkua ristiin parisuhdetta saadakseni. Kuitenkin aina päätyy kaikenmaailman suhteisiin vääränlaisten ihmisten kanssa.

    • Saaollaomaitsensä

      Olette aivan oikeassa, että jokainen ihminen täällä saa olla juurikin sellainen ulkoisilta ominaisuuksiiltaan kuin itse haluaa. Saa olla poikatukka, pitkät hiukset, meikattuna tai ei.
      Eihän täällä kuulu arvostella, kenenkään ulkonäköä tai pukeutumista.
      Jokaisen naisen oma asia todellakin, että minkä verran laittautuu miehen vuoksi.
      Sillä ei tuolla ulkoisella olemuksella, kovin pitkälle pötkitä parisuhteessa!
      Kemiaa yhteenkuuluvaisuutta, jotain yhteistä kiinnostuksen aiheita olisi hyvä löytyä.

    • hanneloore

      olin parisuhteessa 10v alkoholistin kanssa, suhde loppui kuolemaansa.
      suhde alkoi heti, ensisilmäyksestä ja paras mitä on ollut. se oli AITOA RAKKAUTTA.
      päivääkään en vaihtaisi pois, enkä mitään muuttaisi. näimme toisemme sellaisina'
      kuin olimme..hyväksyen, kunnioittaen, RAKASTAEN. sitä on aito rakkaus.

    • vanhattietävätsen

      Eivät naiset laittaudu ukkojen- vaan toisten akkojen tähden.

    • baaaaaaaaaaaaaanzI

      Kaiken muun imin tähän asti:

      " Kuitenkin aina päätyy kaikenmaailman suhteisiin vääränlaisten ihmisten kanssa. "

      Kuullostaa että luovut itsestäsi huoltapitämisestä koska löydät/valitset paskat kumppanit?

      Itse reenaan ja reenannu jo 15v, ja törmään aina ihmisiin jotka syyllistävät pinnalliseksi kusipääksi ja liian vaativaksi mieheksi naisten suhteen - itse sanomatta koskaan sanaakaan - ja inhoan silikoneja sekä törröhuulia vaikka oma haba ja rintalihas pullistaa paitaa. Paskaa niskaan joka vko jos laskis. Ihmiset ovat hienoja kun ajavat mielestään hienoja asioita....Always. Kaupungista paljon riippuen toki, itse asunut isoimmat läpi kaikki ja ainoa missä tätä ei kohtaa on hki. Saa olla reenattu fiksu ja syvällinen mies :) Mutta surullista isossa kaavassa ja nyt tre. Ne uskonut mitä sanottiin etukäteen koska haluan itse aina todeta nähdä kokea.

      Hyvä jos olet löytänyt onnellisen itsesi eikä se ole ketään kohtaan tavoitetta halua yritystä vihaa rakkautta kostoa hylkäämistä. Ja rakastat itseäsi just nyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe