Kemin Alko Coronaan!

nitrojaperkele

Alko haluaa säästää energiaa ja vähentää myyntiä näköjään. Hyvä siirtää myymälä sellaiseen paikkaan jonne ei ole edes bussiyhteyksiä. Kuten matkahuoltokin teki. Eipähän tarvi enää Alkossakaan käydä. Suuri kiitos!

18

999

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raittius

81 vuotta olen pärjännyt Alkon ovea avaamatta. Pärjään vielä pitkään.

• Raittius kunniaan! Hyvä!

• Rosredt

No jopa on perusteet siirrolle! Vai säästää energiaa, uskoo ken tahtoo, minä en. Kaipa se sähkö on samanhintaista Coronassa kuin Cm:ssa.

• nitrojaperkele

Pienempi liike niin pienempi sähkönkulutus kuulemma. Aletaan myymään ymparistöystävällistä viinaa. Luultavasti Alkon merkkikin muuttuu vihreäksi.........uskoisin????????

• nitrojaperkele

Onhan se tosi että nykyiseen Alkoon on ollut liian helppo mennä. Linja-autollakin päässyt ihan viereen.Coronaan mennäkseen pitää hankkia oma auto tai mennä taksilla .Näin se isoveli huolehtii ettei huonompijalkaiset juo viinaa ja pääseehän sitä sitten lääkäriinkin nopeammin.

• Kuppisjakilaus

Citymarketin lonkero ja kalijan myynti kasvaa

• Ala keittämään ite omat viinakset niin saat aina oman makusi mukkaan nitro. Muista pullottaa keitokset sitten kaikista kommeimpaan ja kalliimpaan konjamiinipulloon. Saat makuelämyksiä kun ajattelet että juot 1000€ viinaa.

• Oikiahomma

Säästyy rahat tarpeellisempaan ja oikeasti välttämättömään.

• sdrftg

Monesti olen ihmetellyt miksi alkoholi on ainoa laillinen päihde? Niitä on kuitenkin miedompia ja vähemmän haitallisiakin nautintoaineita.

• Siistiytyypä

CM:n edusta niistä viinan kyttääjistä. Poliisien vierailut joka päiväisiä kun se eliittikansa, keiden ei tarvitse tehdä päivääkään töitä, mutta viinaan rahaa kyllä riittää.

• riittääkörahaa

Täikönlastenleikkipuiston siirtäminen Prisman pihaan on iso homma, vieterieläimet, kukkaistutukset, penkit istujineen ja kaikki..

• Kalliskauppa

Corona ja koko s-ketju muutenkin surkea navetta niin joutaa puliukot sinne päivystämään...

• lehtokatu

Ihan uskomatonta että pitää laittaa keskustasta pois. Taas yksi hyvä syy miksi Alkon monopoli pitää purkaa.

• Mitesnyt

käy Täikönpuiston mannekiineille? Joutuuko ne kävelemään Prisman kulmille, vai onko joku yber taksari keksinyt niistä jonkun vetonaulan kuskattavikseen?

• Ei syytä huoleen. Kemin keskustapuolue on laittanu vireille aloituksen jossa Tervaharjun alikulkutunnelin avaamista autoliikenteelle. Joten jos kyyti, tai oma auto on, niin siitä vaan tunnelin kautta Alkoon.
        Takaisin pitää kävellä, jos samaa reittiä haluaa palata.
        Jos käyttää taksia, niin meno Alkoon on halvempaa kuin paluu, johtuen pidemmästä paluumatkasta.
        http://keminwww.kemi.fi/d5web/kokous/20183574-16.HTM
        Kyllä kepulaiset yrittää auttaa?

• Oho-jopas
        GeeGan kirjoitti:

Ei syytä huoleen. Kemin keskustapuolue on laittanu vireille aloituksen jossa Tervaharjun alikulkutunnelin avaamista autoliikenteelle. Joten jos kyyti, tai oma auto on, niin siitä vaan tunnelin kautta Alkoon.
        Takaisin pitää kävellä, jos samaa reittiä haluaa palata.
        Jos käyttää taksia, niin meno Alkoon on halvempaa kuin paluu, johtuen pidemmästä paluumatkasta.
        http://keminwww.kemi.fi/d5web/kokous/20183574-16.HTM
        Kyllä kepulaiset yrittää auttaa?

ehdin ajatella että nakkasit juhannuksen kunniaksi hyvän pilan, mutta tottahan tuo näkyy olevan.

• nitrojaperkele

Kaippa se Kela korvaa taksikyydin Coronaan 2 euron omavastuulla...........uskoisin????????

• nitrojaperkele

Mielestäni esim. Laitakari olisi hyvä sijoituspaikka Alkon uudeksi sijoituspaikaksi. Matkailuyhtiö voisi järjestää elämysmatkoja sinne kesäisin pienellä aluksella ja talvella vaikkapa poron ahkiossa. Tietenkin sinne voisi mennä omalla kustannuksella kesäisin veneellä ja talvella hiihtäen. Tulisi entisajat mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      50
      1168
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      815
    3. 68
      732
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      725
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      694
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      688
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      615
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      585
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      540
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      508
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      500
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      472
    13. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      463
    14. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      459
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      434
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      421
    17. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      417
    18. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      34
      404
    19. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      35