Hankoon, Helsinkiä pakoon..

Mä sain päähäni, että kun tuossa juhannuksen jälkeen olis lomaa, että voisi mennä Hankoon.

En ole ikänä käynyt.

https://kaijan.kuvat.fi/kuvat/Hanko - Tammisaari/Tsaari Hanko 047.JPG?img=full

Ihan vaikka telttailemaan..

13

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne vaan, ehdottomasti! Yksi suosikkipaikkojani, ranta, pitsihuvilat, ravintolat ja tsitten lautalla majakalle. Jeee! :)

      Sieltä putkahti huippu idea, hyvä Wuhweli!

      • Majakalla voi olla yötä...
        Aika romanttista.

        (surrrr)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Majakalla voi olla yötä...
        Aika romanttista.

        (surrrr)

        Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

        Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

        Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..

        Kaikkein parasta on kun ei ymppää kalenteriaan täyteen, ja oikeastaan sutkuttelee sinne minne nenu milloinkin näyttää. Se on parasta lomareissailua sillon, juu :)

        Mä pidän majakoista.
        Ehkä etsin lomalla taas jonkun, missä en ole käynyt.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu, mäkin olen kuullut vain kehuja. Koira tulee tietenkin föliin, joten majoitus sit sen mukaan..

        Täytyy tää idis laittaa talteen, mutta ei niin, että alkaa sressaamaan siitä..

        Ihanm googlasin tuota Hankoa niin tuli tuollanen juttu, merrillä ollu ainakin onnistunu reissu:

        http://merriadog.blogspot.com/2014/07/koiraystavallinen-saaristo-osa-i.html


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihanm googlasin tuota Hankoa niin tuli tuollanen juttu, merrillä ollu ainakin onnistunu reissu:

        http://merriadog.blogspot.com/2014/07/koiraystavallinen-saaristo-osa-i.html

        Joo, kiitti. Mä luen ton tarkemmin huomenna, kun nyt nukkumatti viskoo unihiekkaa silmiin ja nukkumaija kiskoo silmäluomia kiinni..


    • Kaisanoasaa

      Joo siellä on varmaan rannalla kauniita naisia.

    • Ihastunut

      Hankoon kannattaa todellakin tutustua, kesällä ihana, hieno merenrantakaupunki.

    • Yhä.sinkkuM75v

      Käy vain. Minäkin kävin. Enää ei tarvitse käydä.

    • Joskus oon satamassa käynyt siellä. Hitokseen isoja laivoja oli siellä...

      Mutta mä sain veneeseen apumoottoritelineen, nyt voi pikkumoottorilla vedellä uistinta ja vaikka vaan huvikseen rutkutella hiljaa pitkin järvenselkiä...ois vaan vapailla keliä...

    • Mulle riitti 9 kk Hangossa.

    • katso

      Hanko on ihana paikka, homoilin siellä joskus useammankin vuoden.

    • Hangossa on paljon ruotsinkielisiä, joilla on rasistinen ja ylimielinen asenne suomenkielisiä kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe