Miehen vaan pitää haluta pillua tarpeeksi

565566666666

Ja sitä tavoitella, melko suoraankin, niin silloin sitä saa. Ei millään mukavilla jutuilla tai naista kunnioittamalla onnistu, paitsi ehkä jos törmää johonkin naiseen joka on "juoksunsa juossut", mutta heitäkin se panomies haluttaa enemmän.

18

1638

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanSamantekevää

Aika totta. Viimeksi baarissa käydessäni juttelin tutun nuoren naisen kanssa. Tiesin että hän on ihastunut toiseen, mutta pyysin kylään silti. Panohommiksihan se meni, enkä usko että miehet sen kummallisempia olisivat. Noinhan suhteeni exään loppui eli vahinko kiertämään. Pidän toki suuni kiinni, mutta en tiedä kauanko exäni piti.

• 42-Sinkkumies

Todennäköisesti pillua saa olemalla röyhkeä ja sanomalla että haluaa naista. Olen siten saanutkin monesti nuorena. Nyt vanhempana meetoo aikakaudella ei enää voi vonkata suoraan vaan pitää silleen nätisti vihjailla. Toki tinderissä voi aika suoraan sanoa että haluaa seksiseuraa kun tinderissä 99% etsii seksisuraa

• trollikka

Ehkä, joissain tapauksissa voi toimiakin... en tiedä, niin en suoraan ammu alas sun kertomaasi.
        Sen voin kertoa ett mä tapasin mukavan miehen tässä hiljattain yksissä tupareissa, kävin hänen kanssaan merelläkin kalassa.
        Kutsui minut kotiinsa viikolla syömään ... mä en oikein "ehtinyt" kun ei olla vielä siinä vaiheessa ett luottaisin häneen täysin... ja menisin täysin hänen reviirilleen, kotiinsa.

Nyt tämä hyväkäs ilmoitti vuokranneensa pienen mökin maalta, serkultaan joka on lähdössä avokkinsa kanssa sukuloimaan pohjoiseen. Saadaan olla maaseudun rauhassa kahdestaan ja tutustua toisiimme rauhassa perusteellisesti... on kuulemma ihka uus leveä joustinsänkykin.
        Saunottaisiin ja nautittaisiin toisistamme ja juhannuksesta!

Pitää sanoa ett ihan siististi kertoi mulle mitä juhannuksesta maalla kaavailee.
        Tosin putosi mun juhannuksen suunnitelmista takuu varmasti! Ollaan nähty kahdesti ja puhuttu kännyn välityksellä kahdesti.... Ja sitt tulee textarina tuon kaltainen suoranainen ehdotus, joka ei jätä mitään epäselväksi. Plussaa kuitenkin hänen suoruuteensa, oli rehellinen kaatoyritys.

Joten lähetin textarin hänelle; ett valitettavasti mä olen tehnyt jo toisenlaiset suunnitelmat ja lyönyt ne lukkoon! Mutt sä varmaan vietät mukavan juhannuksen maalla, jonkun toisen seurassa. Hauskaa Juhannusta teille sinne!

• tarinnaopetus
        trollikka kirjoitti:

Ehkä, joissain tapauksissa voi toimiakin... en tiedä, niin en suoraan ammu alas sun kertomaasi.
        Sen voin kertoa ett mä tapasin mukavan miehen tässä hiljattain yksissä tupareissa, kävin hänen kanssaan merelläkin kalassa.
        Kutsui minut kotiinsa viikolla syömään ... mä en oikein "ehtinyt" kun ei olla vielä siinä vaiheessa ett luottaisin häneen täysin... ja menisin täysin hänen reviirilleen, kotiinsa.

Nyt tämä hyväkäs ilmoitti vuokranneensa pienen mökin maalta, serkultaan joka on lähdössä avokkinsa kanssa sukuloimaan pohjoiseen. Saadaan olla maaseudun rauhassa kahdestaan ja tutustua toisiimme rauhassa perusteellisesti... on kuulemma ihka uus leveä joustinsänkykin.

Pitää sanoa ett ihan siististi kertoi mulle mitä juhannuksesta maalla kaavailee.
        Tosin putosi mun juhannuksen suunnitelmista takuu varmasti! Ollaan nähty kahdesti ja puhuttu kännyn välityksellä kahdesti.... Ja sitt tulee textarina tuon kaltainen suoranainen ehdotus, joka ei jätä mitään epäselväksi. Plussaa kuitenkin hänen suoruuteensa, oli rehellinen kaatoyritys.

Joten lähetin textarin hänelle; ett valitettavasti mä olen tehnyt jo toisenlaiset suunnitelmat ja lyönyt ne lukkoon! Mutt sä varmaan vietät mukavan juhannuksen maalla, jonkun toisen seurassa. Hauskaa Juhannusta teille sinne!

Liikaa innokkuutta ei palkita.

• NainenRuudunTakaa
        trollikka kirjoitti:

Vähän käy sääliksi, kun mies ei varmaan missään vaiheessa tajunnut mikä tilanteessa mättää: että se on liian innokas, eikä nainen luota siihen. Ja että se ei voi viedä asioita eteenpäin ilman vastakaikua.

Syyttää sitten naisia, kun ei saa, että naiset on vaikeita, kun itse ei tajua sosiaalisen pelin kaksivuoroisuutta.

Itse ennen kuin panen ketään haluan tutustua tarpeeksi ja keskustella suoraan mitä tehdään ja missä ja milloin ja millä ehdoilla. Että pitää olla niin luottavaiset ja hyvät puhevälit, että asoista voidaan sopia ennalta (ja luottamus että sopimukset pitää).

• sinkku.tytöt
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Vähän käy sääliksi, kun mies ei varmaan missään vaiheessa tajunnut mikä tilanteessa mättää: että se on liian innokas, eikä nainen luota siihen. Ja että se ei voi viedä asioita eteenpäin ilman vastakaikua.

Syyttää sitten naisia, kun ei saa, että naiset on vaikeita, kun itse ei tajua sosiaalisen pelin kaksivuoroisuutta.

Itse ennen kuin panen ketään haluan tutustua tarpeeksi ja keskustella suoraan mitä tehdään ja missä ja milloin ja millä ehdoilla. Että pitää olla niin luottavaiset ja hyvät puhevälit, että asoista voidaan sopia ennalta (ja luottamus että sopimukset pitää).

no trollikka ja sinä olettekin sinkkuja eli trollikkakin olisi mennyt maalle ja pitänyt hauskaa niin hänellä olisi nyt iki oma mies ja nainen ruudun takaa jos mies haluaa pussata sinua niin pussaa a sekstatkaa niin sinullakin olisi äkkiä iki oma mies tai et ole kiinnostunut miehestä muuta kuin juttu kaverina

• ugabugabuga

kyllä voi repiä housut jalast ja suoraan sanoen pillun päälle..ei naiset kerro..

• Viinamies

Juokaa viinaa niin saatte pillua. Raitis mies ei saa ja jää yksin.

• Raitisrunkkari80

Pitää paikkansa.

• Normimies35

Miehen etenkin atm miesten kannattaa mennä maksulliselle naiselle suoraan. Ei tarvii vonkata kun saa heti. Turhaan juotte viinaa ja käytte baareissa tuhlaamassa rahanne.

• Viinamies---

Miehen pitää juoda viinaa tarpeeksi jotta saisi naisen. Selvinpäin naista ei voi iskeä koska suomalaiset naiset on sen verran tylyja selvänä että kannattaa olla kännissä.

• Selvärunkkari80

Ei edes seuraaminen auta.

• Totta. Voisin tässä kirjoittaa "Naiset eivät halua kilttiä miestä" osa 3. Tai oikeammin niin päin, että kiltit miehet eivät saa.

Jos naisesta haluaa panon, niin kannattaa ehdottaa ihan suoraan, kun on muutama sana vaihdettu. Ei välttämättä, että "mennäänkö nussiin" vaan, että "haluan sua tosi paljon". Tuo ensimmäinenkin on parempi, kuin odottaa koko ilta pienen pieniä merkkejä siitä, että nainen on myötämielinen.

• Viinamies

No mutta kännissä ne tutustumiset alkaa.

• juhanaVEE

tyypit sanoo et swimpaa ja sit nussii viikko

• HKjöpö

Kullervon kuvaukset in flesh

• Anonyymi

Kyllä pillua täytyy haluta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      156
      1822
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      23
      1287
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      46
      1159
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      90
      1157
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      111
      974
    6. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      938
    7. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      196
      880
    8. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      46
      852
    9. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      821
    10. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      814
    Aihe