sairasta vai normaalia?

sekavaaaaa

Tämä kuuluisi varmaan naisen logiikka osastolle. minä ja tyttöystäväni m50v ja n40v ollaan asuttu yhdessä 4kk ja emäntä on ruvennut karkailemaan jopa yöllä ja viikon ryyppyreissuja. Ja ihmettelee kun luottamus ei oikein pelaa! No, hän on huonoista suhteista kärsinyt paljon, hakattu, petetty ja vedätetty jne. Minä taasen olen hoitanut tyttöä kuin prinsessaa. Hän tietää että en tule häntä koskaan lyömään tai pettämään millään tavalla(tunnettu 15v) olen maailman luotettavin ihminen. hän tuntee olonsa erittäin ahdistuneeksi kanssani koska välitän oikeasti. No nyt tyttö on taas karkuteillä ja olen puhunut paljon yhteisen ystävämme kanssa joka toteaa seuraavaa: Hän tekee niin koska on rakastunut minuun ja naiset kuulemma yrittävät tärvellä kaiken siksi.pelottaa, etäisyyttä ja omaa elämää vaikka juuri oli yhdessä tarkoitus ruveta kulkemaan. kuka tekee niin kun tietää että minulla sydän särkyy näistä tempauksista. Hän ei edes välitä tuleeko minulla mitta jokupäivä täyteen. olen itse hyvin ymmärtäväinen mutta jokin logiikka on kateissa? Tunnetiloja, ahdistusta, paskaa päässä jne selityksiä ja sitä hoidetaan kaljottelulla.. minä en tajua enkä itse kaljoittele. päivätolkulla sängyssä makoilua, ei kuulemma huvita mikään. ja kun kysyn että muru mikä on niin se on ahdistelua. Toisinaa tyttö on niin kultainen ja meillä on paljon yhteistä. Loppupelissä minä ylihuolehtivana tunnevammaisena olen rakastunut piittamattomaan kevyesti alkoholisoituneeseen tunnevammaiseen.. olen kahden vaiheilla, lopetanko suhteen vai yritänkö vielä, edellyttäen että kiinnostaako tätä neitiä vielä joka haluaa tulla kotiin mutta ei tule??? Toinen mies teoriakin on käynyt mielessä, mutta siitä ei kuulemma ole kysymys.

7

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustasamaaseurannut

      Suosittelen aikuistumista = olet jo mukamas 50 vuotias ja nainen 40 vuotias.
      40 vuotias nainen ei ole enää tyttö, joten älä kohtele häntä kuin lasta!
      Viikon ryyppyputket eivät ole kevyttä alkoholisoitumista!
      Mieleltään terve ihminen ei makoile sängyssä päiväkausia, ei karkaile kotoaan eikä vedä kaksin käsin keppanaa.
      Sinä mahdollistat naiselle tuollaisen elämäntavan omalla käytökselläsi. Sinun mielestä teet sen rakkaudesta, mutta ei se ole rakkautta, se on naisen holhoamista ja nainen jää sulle kiitollisuuden velkaan. Sitä vastaan se nainen potkii, ei halua sun sääliä, eikä sun rakkautta.

      Et sinä pysty alkkista parantamaan, elämäntapamuutoksen pitää lähteä naisesta itsestään sisältä päin.

    • sairauskullakin

      Kukin suhteessa rakastaa tyylillään. Jos kumppani häipyisi ryyppy reissuilleen mitään sanomatta on silloin sairaus kyseessä. Se onko sinulle uskollinen reissuillaan on sinun päätettävä. Sinä se päätät mitä siedät. Ei minusta normaalia ole että parisuhteessa oleva kulkee omia reissujaan edes toiselle kertomatta. Kyllä laittaisin katoamisesta ilmoituksen jo vuorokauden jälkeen jos kiinni en saisi kuvaat kyllä täysin sairaasta henkilöstä.

    • Eiolenormaalia

      Hän varmaan käyttäytyi edellisissä suhteissa samalla tavalla. Ei mikään ihme, että ne suhteet ei toimineet.

    • rakkauseiainariitä

      Koitahan oppia rakastamaan itseäsi sopivissa määrin, ei kannata uhrata omaa elämää tuollaisen ihmisen kanssa, joka on itsensä kanssa tuuliajolla ja jonka kannattaisi mennä hoidattamaan psyykeään, jotta edes kykenisi tasapainoiseen suhteeseen jonkun kanssa. Hän peittää sitä ongelmaansa alkoholinkäytöllä.

    • amelien

      Epänormaalia.

    • alkoholisti.kuivilla

      Itse et harrasta dokaamista, joten hänen on dokatakseen karattava, kun tekee mieli. Kuten itsekin olet tajunnut, hän on alkoholisti. Alkoholismi on parantumaton sairaus, joka korreloi vahvasti ahdistuneisuuteen. Meistä alkoholisteista pääsee pitkäaikaisesti kuiville vain 1 - 2 %, eikä ahdistuneisuus katoa edes kuivilla olevalta. Alkoholistia ei voi millään tavalla auttaa. Voit vain lyödä päätäsi seinään tai erota pikaisesti.

    • Oppeliini1

      Nainen on joko tietoisesti ilkeä tai hänellä on ongelmia joita ei edes halua ratkaista.
      Teet teille kummallekin karhunpalveluksen holhotessasi häntä ja ottaessasi kaiken tuon saastan kasvoillesi.

      Tekisit plajon, paljon viissaammin jos laskisit naisen menemään ts. otat oman asunnon tai sallit naisen muuttaa pois kodistasi. Muutaman “hyvän tuokion” takia ei ole mitään järkeä jatkaa tuollaista kiusaamisen kohteena olemista!

      Usko pois, raittiita naisiakin on olemassa. Vain jatka etsintää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe