sinkut kertokaa syy

miksi.olet.sinkku.vielä

miksi olet sinkku kun kaupungeissa maalla festareilla tinderissä suomi24 treffit yms on vastakkaisen sukupuolen sinkkuja paljon niin miksi olet sinkku niin jos et neteistä löydä niin mene ulos ja juttele ja iske vastakkaisia sukupuolen edustajia ja ole myös kiltti ja mukava niin sinulla on kumppani äkkiä

14

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnon_mies1

Kaupungissa/ maalla kukaan ei ole ikinä ollut kiinnostunut. Festareilla sama juttu,
      Tinderissä ei tule matchejä. S24 ym. paikoissa ei naiset vastaa viesteihin tai tee aloitteita.
      Mistähän johtuisi?

• Joo mulla sama juttu, ei onnistu vaikka mitä tekis, kai se oikea tulee jos on tullakseen

• Siksi

Koska miehet on epäluotettavia.

• kriteerit

Sanojensa mittaisia maaseudun miehiä (45-55 v) ei ole vielä osunut kohdalleni. Muita kriteereitäni ovat täysi savuttomuus ja kohtuus alkoholissa.

• Imsadtooooooornah

Oon sinkku koska haluan, torjun joka päivä ukkoja. Eipä kiinosta siinä ne perässä aina roikkuu 🐒. Kivitän niitä kohta 😈👹. Mul o X ikävääääääää 😭 niin ja saan olla mitä haluan jos on jtn valittamista lähetä viesti kuurolle 🤣.

https://youtu.be/Flvy0Oqr1Sw

• Sunkin perässä vanhat ukot roikkuu? Annan luvan vaikka veitsiä heitellä.

• Buhahahahahahaha
        Vappuviuhka kirjoitti:

Sunkin perässä vanhat ukot roikkuu? Annan luvan vaikka veitsiä heitellä.

Ömmmm oma ikäsiä tai nuoremöia... Ei vanhat ikinä tuu juttelee. Luulevat muo lapseksi 😅. Baby facesta hyötyy ❤️

• Joo emmäkään saa matcheja tinderissä vaikka en oo ruma, naiset vaan haluu niitä komeita jännämiehiä alfauroksia, ja jos saaki matchin nainen ei vastaa ja ota yhteyttä, ei vaikuta olevan kiinnostunut

• Oletmulkunarvoinen

Haluatko oikeasti mulkkua nainen?

• Noinko äitis ja isäs sua opetti?

• Ilmanmoukkuutta

Kyllä sinkulla kaksi puolta on, mitä sitte.

• SoliterniuM1977

Jos olet mies ja etsit naista, mitkään nettideitit eivät toimi. Miehien ylitarjonta estää tämän.
      Jos yrittää mennä naista iskemään ja on mukava ja kiltti, pidetään sellaista miestä nössönä ja epäkiinnostavana.

Fakta ja totuus on vaan se, että sinkkumiehistä suurin osa vaan ei täytä sinkkunaisten kriteerejä. Näin se vaan on. Lisäksi, kun laitetaan päälle vielä sinkkumiesten kriteerit naiselle (itsellä naisen lapsettomuus ja hoikkuus), tulee naisen löytämisestä mahdottomuus.

Yksin elän elämäni ja ilolla.

• kindesa

Yksinkertaista olen sinkku koska en ole lähelläkään sitä mitä haetaan.
      Laitetaan sata sinkkua riviin mistä pitää valita kun 99 sinkkua on valittu sanotaan että eikö niitä pitänyt olla sata?
      100s olin siis minä. Olen siis sinkku ja pysynkin sinkkuna.
      Oliko muita kysymyksiä, tai siis seuraava kysymys.

• N45v

Mä olen siinä rajalla olenko enää sinkku vai en. Tapailu mukavan miehen kanssa on meneillään luottavaisin mielin. Nettitreffien kautta kohdattu.

Voin kuitenkin vastata kysymykseen ja antaa näkökulmaa heille, jotka tätä asiaa pohtivat omalla kohdallaan.

1. Kaikkein tärkeintä on oma asenne ja tahtotila. Parisuhdetta ei kannata lähteä hakemaan, jos et oikeasti ole valmis sellaiseen. Pohdi tämä asia kunnolla pienessä päässäsi.

2. Jos olet oikeasti valmis parisuhteeseen niin älä tuhraa aikaasi niihin, jotka eivät tiedä mitä ovat etsimässä. Älä käytä aikaasi näihin seikkailijoihin tai liian kiireisiin ihmisiin. Kaikillahan meillä on kiire, mutta kuka on valmis joustamaan uuden ihmisen vuoksi? Jos et itse ole valmis joustamaan, niin oletko kuitenkaan edes valmis löytämään sitä oikeaa? Totuus on se, että kiire loppuu vasta eläkeiässä (jos silloinkaan) eli oletko ihan oikeasti valmis odottamaan sinne saakka?

3. Hyväksy siihen, että joudut tekemään useamman treffisarjan kun löydät sen oikean. Tärkeintä on että samalla asenteella olevat löytävät toisensa. Ole liikenteessä, koska joku sinua kuitenkin etsii.

Kirjoittaja: Nainen 45.v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11155
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7549
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5509
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5494
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4798
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4173
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3026
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2915
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2505
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe