Mikä Uuno on?

Ihana.miess

Turhapuro subilla. Onko Uuno ätmi vai ytmi vai jännämies?

18

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iugtu7yhjjytr

Selvä jännämies. Laiska, töitä tekemätön renttu jolla naisia riittää.

• Näinnäen

Uuno on vähän lapsen tasolle jäänyt. Naisia on mutta ei petä vaimoa.

• Onkohan Uuno ahdasmielinen militaristipaskajuntti, kun ei voinut jättää sitä armeijaa suorittamatta ja meni sinne vielä vanhemmalla iälläkin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• hmmmmmmmmm

Uunon puolustusministeriksi valittu appiukkohan pakotti Uunon sinne.

Uunollahan on muuten hyvänlaatuinen ja tuuhea tukka, toisinkuin kavereillaan Härskillä ja Sörsselssönillä. Myös appiukolla paistaa sisäkumi läpi.

• Karvamies

Uunosta ei sitten millään saa jännämiestä. Hänhän on pasifisti eikä hänellä ole lapsia siitettynä ympäri kyliä, kuten kuuluisi. Ytmiksi hänestä ei myöskään ole. Unelma Säleikkökö vai kuka tämä nyt oli joka ainoana olisi antanut Uunolle tussua mutta eihän Uuno edes tiedä mitä naiselle pitäisi "tehdä" eihän Uuno ole saanut edes vaimokultaansa tiineeksi. Ätmiksi Uuno sopii hyvin patalaiska jota muut elättävät. Huomauttelee naisten aikaisessa vaiheessa tapahtuvasta rupsahtamisesta ja sitten vielä tuo jottei ole saanut pildeä.

Kakkoselta tulee fudista.

• 5432

Oikea analyysi!

• Mun täytyy tähän todeta, että Uuno elokuvissakin puhutaan asiat suoraan.

• Entä mikä on Härski Hartikainen?

• Tai Sörsselssön?

• ettäniin
        todellavaikeeta kirjoitti:

Tai Sörsselssön?

Ätmejähän nuo kaikki on.

• gahgoahgoh

Koko Sörsselssön Uuno jne ovat olevinaan jotain perisuomalasen miehen kuvia. Tuollaine huumori ei kolahda kuin Suomessa.
      Muistaakseni lähettivät Uunoja Cannesin filmifestivaaleille johonkin komediafilmien kilpailuihin, ja vastine oli kuviteltavissa.
      Kukaan ei ymmärtänyt Uuno juttuja ei sitten pätkääkään, eikä niissä ollut eurooppalaisten mielestä mitään hauskaa.

• kaisanoasaa

Kyllähän se niin on ettei Uunot oikein kauaa jaksa naurattaa. Kun on yhden Uunon nähnyt, on nähnyt kaikki.

• eiurheilua
        kaisanoasaa kirjoitti:

Kyllähän se niin on ettei Uunot oikein kauaa jaksa naurattaa. Kun on yhden Uunon nähnyt, on nähnyt kaikki.

Päinvastoin. Niitä pystyy katsomaan yhä uudelleen. Harmitonta huvia kovassa maailmassa.

• Kaisanoasaa

Uuno on ätmi elokuvissa. Muuten loiri onkin ytmi.

• nihhhhhhhhhhh

Uuno on mun mielestä YTM, jännämies että kovan luokan pelimies.

YTM:n hänestä tekee se, että hän on onnistunut pääsemään naimisiin Suomen rikkaimman miehen tyttärensä kanssa, sekä on useammassa elokuvassa onnistunut iskemään ihan missin tasoisiakin naisia. Nuoruudessaan Uuno oli myöskin "yksi Suomen tavoitelluimpia poikamiehiä".

Jännämiehen Uunosta tekee hänen renttumainen olemuksensa, sänkinen naamansa, ankkuritatuointinsa, rehvakas käytöksensä, taipumus valehdella, manipuloida ja hyväksikäyttää muita ihmisiä säälittä. Elisabet on pohjimmiltaan todennäköisesti rakastunut tähän Uunon jännämiesimagoon, koska kaikesta huolimatta rakastuu Uunoon yhä uudelleen, sekä on valmis sietämään Uunon työttömyyttä, juopottelua ja loismaista elämäntyyliä. Uunossa on myös selkeän narsistisia piirteitä.

Pelimiehen Uunosta taas tekee hänen kykynsä paikata ulkonaisia puutteitaan ja rähjäistä habitustaan loistavilla puhujantaidoillaan, sekä kyvyllään esittää rikasta ja statuksekasta miestä.

Uuno on omasta mielestäni aika kaukana ätmistä, lukuunottamatta yhtä sarjan melko vähäiselle jäänyttä elokuvaa nimeltä "Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla". Siinä 17-vuotias Uuno esitetään totaalikokemattomana peräkamarinpoikana, joka ei edes tiedä, mitä suutelu ja seksinharrastaminen on. Uunolla on lisäksi elokuvassa 80-vuotias tyttöystävä, joka vaihtaa Uunon lopulta nuorempaan.

Jää tietysti katsojan mielikuvituksen varaan, että pääseekö Uuno koskaan harrastamaan seksiä naisten kanssa, mutta kovin vastenmielinen hän ei tuntuisi naisten silmissä kuitenkaan olevan. Yksi syy, miksi näitä asioita ei näissä elokuvissa käsitellä, on todennäköisesti ollut Speden periaate kaihtaa seksin, uskonnon ja politiikan käsittelemistä elokuvissaan.

• nihhhhhhhhhhh

On muuten huomattava, että Uunon anoppi on selvästi Uunon lumoissa, ja anoppi selvästikin pitää Uunoa seksuaalisesti viehätysvoimaisempana ja maskuliinisempana kuin miestään vuoristoneuvos Tuuraa, joka esitetään Uunon rinnalla lähinnä betamiehenä ja aisankannattajana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5056
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3596
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2876
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1760
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      134
      1612
    Aihe