Vitsin kertoi minulle ensin eräs vanhempi miesopettajakollegani koulun hississä, ja se meni näin: "Lapselta kysyttiin, ovatko hänen vanhempansa naimisissa. Tähän lapsi vastaa, että isä on naimisissa, mutta äiti ei". Minusta vitsi oli todella hauska ja se nauratti vielä jälkeenpäinkin, joten halusin jakaa sen viimeisillä iltapäivätunneillani 3.vuoden merkonomiopiskelijoilleni, jotka ovat syntyneet v.1995-99 välisenä aikana.
Jostain syystä vitsi ei kuitenkaan naurattanut ainuttakaan opiskelijoista, kukaan heistä ei tuntunut edes tajuavan mikä vitsissä muka oli hauskaa. Ovatko äpäryys ja yksinhuoltajat nykyisinä moraalisesti degeneroituneina aikoina niin arkipäivää, ettei nuoriso edes tajua niissä olevan mitään kummallista? Selvästi tässä on olemassa jokin sukupolvien välinen kuilu, kun tällainen vitsi kuitenkin naurattaa runsaastikin oman ikäluokkani edustajia ja vanhempia.
Kerroin jokin aika sitten opiskelijoilleni vitsin
8
174
Vastaukset
Ikävä kyllä minutkin
Minun isäni on naimisissa ja äitini ei.
Mutta en ymmärrä nyt vitsiä.- onseniinvaikeaa
Niin, sinunkin äitisi olisi kannattanut pitää ne jalkansa ristissä! TAI jos sinun isälläsi olisi ollut järkeä päässään ( se sijaitsee hartioiden yläpuolella) SE olisi ostanut (ei kehdannut tai oli niin saita) ostanut kondoomin (olit varmaan huti kommentistaasi päätellen)!
onseniinvaikeaa kirjoitti:
Niin, sinunkin äitisi olisi kannattanut pitää ne jalkansa ristissä! TAI jos sinun isälläsi olisi ollut järkeä päässään ( se sijaitsee hartioiden yläpuolella) SE olisi ostanut (ei kehdannut tai oli niin saita) ostanut kondoomin (olit varmaan huti kommentistaasi päätellen)!
En olin viides lapsista ja äiti erosi kun olin 4vuotias sekä jäin isälle.
onseniinvaikeaa kirjoitti:
Äitini uhkasi jos ei kirjoita ero papereita niin pikkusisarukseni oli siis virallisesti isäni (vuoden verran vaikka eri isä)
- Buahahaha
Oli aikoinaan työpaikallani veljekset, joilla oli eri nimet. Veljeksiä yhdisti vain sama äiti. Oli kaksi eri isää. Yksi kummalekin veljekselle.
- Buahahaha
Ja kaiken huippu oli että jätkät olivat vuoden erolla saman ikäisiä.
Buahahaha kirjoitti:
Ja kaiken huippu oli että jätkät olivat vuoden erolla saman ikäisiä.
Joo, aika huippu että jätkät olivat samanikäisiä vaikka ikäeroa oli vuosi.
- rotoyy
outsider1 kirjoitti:
Joo, aika huippu että jätkät olivat samanikäisiä vaikka ikäeroa oli vuosi.
Joo vuoden ikäeroa ei niin huomaa. :)
Aloittaja ei taida tietää että noin puolet avioliitoista päätyy eroon, ei mikään ihme että tänä päivänä toinen vanhemmista on naimisissa toinen ei, lapsen vanhemmat eivät välttämättä olleet edes naimisissa.
Vanhemmat opettajat voisivat myös siirtyä jo 2000 luvulle, aloituksesta huomaa miten kuivaa elämää opettajat viettävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1151681
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949