Onko olemassa, Wartburg merkkikerhoa? Mikä olisi Wrtburgistien mielipiteiden vaihtopaikka ja josta voisi kysellä korjaus vinkkeja ym. Varaosien saantikin varmasti helpottuisi tällaisen kerhon myötä. Itse olen aloittamassa Wb-harrastustani tulevana suvena. Tarkoituksenani saada autostani -86 sedan, mahdollisimman alkuperäistä vastaava auto, josta kauniina kesäpäivänä voisi ajelemalla nautiskella. Jos tällaisia kerhoja tai keskustelu palstoja on, olisin mielisäni jos kertoisitte niistä.
Wartburg kerho
Juha
4
5764
Vastaukset
- Warreossi
353 harrastajia ei ole kovin paljon Suomessa,tälläinen paikka on rakentelun alla ja siinä nyt on ainakin toimiva keskustelupalsta
http://groups.msn.com/Wartburg353Finland- Juha
Kiitos, taitaa olla palsta, joka parhaiten palvelee tällähetkellä Warrelaisia.
- Nostalgiaa
Kohta kaikki vanhat itäautot maksavat enenmän kuin länsivehkeet...
On se mukava muistella kultaista 80-Lukua- Warpunen 311
Ei workka enää, nyt se on vissin wuokila.com/itarauta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877