Onko olemassa, Wartburg merkkikerhoa? Mikä olisi Wrtburgistien mielipiteiden vaihtopaikka ja josta voisi kysellä korjaus vinkkeja ym. Varaosien saantikin varmasti helpottuisi tällaisen kerhon myötä. Itse olen aloittamassa Wb-harrastustani tulevana suvena. Tarkoituksenani saada autostani -86 sedan, mahdollisimman alkuperäistä vastaava auto, josta kauniina kesäpäivänä voisi ajelemalla nautiskella. Jos tällaisia kerhoja tai keskustelu palstoja on, olisin mielisäni jos kertoisitte niistä.
Wartburg kerho
Juha
4
5696
Vastaukset
- Warreossi
353 harrastajia ei ole kovin paljon Suomessa,tälläinen paikka on rakentelun alla ja siinä nyt on ainakin toimiva keskustelupalsta
http://groups.msn.com/Wartburg353Finland- Juha
Kiitos, taitaa olla palsta, joka parhaiten palvelee tällähetkellä Warrelaisia.
- Nostalgiaa
Kohta kaikki vanhat itäautot maksavat enenmän kuin länsivehkeet...
On se mukava muistella kultaista 80-Lukua- Warpunen 311
Ei workka enää, nyt se on vissin wuokila.com/itarauta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741