Juhannuksena pitää juoda viinaa. Jos juo viinaa voi tavata naisia juhannusjuhlissa. Sitten voi perustaa perheen ja saada lapsia.
Jos ei juo, jää yksin. Ei ole perhettä eikä lapsia.
Juhannuksena pitää juoda viinaa
8
181
Vastaukset
- viinamies2
Viina = ihmissuhteet
Raittius = yksinäisyys - ViskimiesDonald
Ainoa oikea tapa juoda viinaa on kaataa viinaa naisen pilluun ja juoda viinaa naisen pillusta ns. pillu viinaa.
- eikuulutapoihini
Aha, ihan kauhea ajatus.
- Sinkkumies--
Siis minä join ja päässäni kolisee aika kovaa. Naapurin yksinhuoltajan kanssa juotiin ja nyt on melkoinen krapula
- Ruma-ätmi
Ei maistu muu kun cokis.
Juon tai en. Oon yksin. Vitun väittäjät.
- ex-juoppo
Mää lopeti viinanjuonnin.
Ain ko mää join nii poliisi tul ja vei putkaan.
Tai ainakii 30 kertaa.Alkoholi ei sopinu mul ja mää lopeti kokonaa. - lihavihatipunen
Mää juon nyt viinaa. Mut ei kai ole pakko perustaa enää tässä iässä perhettä? Jos siis viinanjuonnin välitön seuraus on perheen perustaminen...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162