Juhannuksena pitää juoda viinaa. Jos juo viinaa voi tavata naisia juhannusjuhlissa. Sitten voi perustaa perheen ja saada lapsia.
Jos ei juo, jää yksin. Ei ole perhettä eikä lapsia.
Juhannuksena pitää juoda viinaa
8
170
Vastaukset
- viinamies2
Viina = ihmissuhteet
Raittius = yksinäisyys - ViskimiesDonald
Ainoa oikea tapa juoda viinaa on kaataa viinaa naisen pilluun ja juoda viinaa naisen pillusta ns. pillu viinaa.
- eikuulutapoihini
Aha, ihan kauhea ajatus.
- Sinkkumies--
Siis minä join ja päässäni kolisee aika kovaa. Naapurin yksinhuoltajan kanssa juotiin ja nyt on melkoinen krapula
- Ruma-ätmi
Ei maistu muu kun cokis.
Juon tai en. Oon yksin. Vitun väittäjät.
- ex-juoppo
Mää lopeti viinanjuonnin.
Ain ko mää join nii poliisi tul ja vei putkaan.
Tai ainakii 30 kertaa.Alkoholi ei sopinu mul ja mää lopeti kokonaa. - lihavihatipunen
Mää juon nyt viinaa. Mut ei kai ole pakko perustaa enää tässä iässä perhettä? Jos siis viinanjuonnin välitön seuraus on perheen perustaminen...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462