Naisten haluamat miestyypit karkeasti jaoteltuna

MAT-pohdintaa

YTMiä (siis miehiä joita naiset haluavat) on karkeasti jaoteltuna kolmea eri tyyppiä.

1) Statusmiehet. Näillä miehillä on paljon rahaa tai muusta syystä korkea yhteiskunnallinen asema. Tähän ryhmään kuuluvat esim. arvostetetut taiteilijat jne.

2) Komeat miehet. Näillä miehillä on poikkeuksellisen komea ulkonäkö. Komea mies voi kelvata naiselle vaikka hänen yhteiskunnallinen statuksensa tai varallisuutensa olisi matala.

3) Jännämiehet. Näiden miesten kanssa on luvassa vauhtia ja vaarallisia tilantaita. Elämä ei ole tylsää. Tähän ryhmään kuuluvat erilaiset rikolliset, psykopaatit, vaarallisella tavalla hullut. Nämä miehet ovat selvästi vaarallisia, mutta juuri se heissä viehättää naisia. Usein tyypin kolme miehet ovat väkivaltaisia ja väkivalta kohdistuu ylernsä ennemmin tai myöhemmin myös naiseen itseensä.

Naisen kannalta tietysti on parasta, jos miehellä on kahden ryhmän ominaisuuksia. Esim. miehet, joissa ryhmies 1 ja 2 ominisuuksia samalla kertaa ovat varmasti kaikkein halutuimpia miehiä.

76

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12cm

Kuuluvatko isomunaiset miehet tyyppiin 2, vai ovatko oma kategoriansa?

• Jarppathelerppa

Ei kuulu, oma kategoria. Ruma mies ei tee isolla kullilla mitään. Toimii vain elokuva-alalla.

• naiser.rakastaa.isoa
        Jarppathelerppa kirjoitti:

Ei kuulu, oma kategoria. Ruma mies ei tee isolla kullilla mitään. Toimii vain elokuva-alalla.

Kyllä iso muna auttaa suhteen vakiinnutamisessa, jos sitä pääsee käyttämään

• Ykkösenä on sosiaalisesti älykkäät ja tasapainoiset miehet.

Rikolliset sen sijaan ovat enimmäkseen yksin.

• asiaa

Just näin, jos rikollisella on nainen on nainenkin samoista sekoilupiireistä.

• asiaa kirjoitti:

Just näin, jos rikollisella on nainen on nainenkin samoista sekoilupiireistä.

Aivan, niissä sekoilupiireissä kun naisia on huomattavasti miehiä vähemmän..

• NainenRuudunTakaa

Miehet joilta puuttuu ymmärrys sosiaalisestä älystä ja yhteistyökyvystö jää helpoimmin näiden tasofantasioiden vangiksi.

• 4gtrh56yjghgb

Yksikään rikollinen ei ole yksin vastoin omaa tahtoaan, ja niitä naisia löytyy ihan tavallisista piireistä, sellaisia kilttejä naisia jotka naiivisti uskovat että rakkaus parantaa pahan ihmisen.

• Ikisinkkunainen

Elämäni on ihanan tylsää. Ei ole juoppoa sönköttämässä eikä arvaamatonta jännää perskärpäsenä.
      Tein juuri uuniin raparperivanilja piirakan. Nautiskelen sitten kahvin kanssa rauhassa.
      Parasta elämässä on mielenrauha jonka saa vain sinkkuna eläessä.

• OispaRahkaa

Niin. Itselläni on ollut tosi helppo ja hyvä olo kun olen sinkkuna, verrattuna suhteessa olemiseen. Se läheisyyden kaipuu on vain niin voimakasta, että varmaan joskus vielä ajaudun suhteeseen. Silloin yritän välttää aikaisemmat virheet. Raparperirahkapiirakkaa teen tänään, oikeastaan siksi kommentoinkin.

• kyllä.maistuis

onko raparperivanilja piiras kahvit hyvää yksin syötynä ja minulle kelpaisi kyllä raparperi piiras eli voisin tulla luoksesi ja jälkkäriksi suukonkin saisit

• crux

Ehkä olet ollut vasta vähän aikaa yksin? Kun vuodet kuluvat ja aina saa katsella samat vuodenajat yksin, niin jopa raparperista häviää hiljalleen maku. Aina vaan samaa, loputon määrä turhan tuntuisia töitä ja turhia pitkiä iltoja.

• Ikisinkkunainen
        crux kirjoitti:

Ehkä olet ollut vasta vähän aikaa yksin? Kun vuodet kuluvat ja aina saa katsella samat vuodenajat yksin, niin jopa raparperista häviää hiljalleen maku. Aina vaan samaa, loputon määrä turhan tuntuisia töitä ja turhia pitkiä iltoja.

Yli kymmenen vuotta. Kyllä se vaan menee niinpäin että mitä pitempään on ollut yksin sitä parempaa se on.
        Miksi pitäisi ottaa asenne että kun jotain tekee niin tekee toista varten. Mikään tekemäni ei ole turhaa vaan se on itselle. Ei illat ole turhia eikä työt. Voin hemmotella vaan itseäni, ei siihen toista tarvitse vierelle.
        Miten paljon onkaan parisuhteita missä ollaan yksin. On vaan kulissit joiden takana kaksi kärsivää ihmistä. Tai yksi kun toinen ei välitä siitä toisesta.
        Parisuhde on aina arpapeliä.

• ÄtmiToteaa

Ätmi haaveilee, et sais tulla nuoleen kermavaahdot sun piirakasta????

• crux
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta. Kyllä se vaan menee niinpäin että mitä pitempään on ollut yksin sitä parempaa se on.
        Miksi pitäisi ottaa asenne että kun jotain tekee niin tekee toista varten. Mikään tekemäni ei ole turhaa vaan se on itselle. Ei illat ole turhia eikä työt. Voin hemmotella vaan itseäni, ei siihen toista tarvitse vierelle.
        Miten paljon onkaan parisuhteita missä ollaan yksin. On vaan kulissit joiden takana kaksi kärsivää ihmistä. Tai yksi kun toinen ei välitä siitä toisesta.
        Parisuhde on aina arpapeliä.

Hyvä jos näin on. Minä en löydä yksinäisestä elämästäni enää mitään merkitystä. Muutenkin elämä on aika joutava juttu mutta rakkaudeton elämä on turhuuden huippu. Miten voisi hemmotella sieluaan? Minä olen vain minä ja on aika sama olenko elossa vai kuollut mutta silti pitäisi sen varaan rakentaa koko elämä. Ei, minä ainakin tarvitsisin jonkinlaisen merkityksen elämään.

• Riiiiiiiiiiiii

Minäkään en pidä siitä että yksin elävät ihmiset leimataan "turhan" elämän eläjiksi. Ei ole asiallista. Tänään sain juuri muistutuksen työkaverin taholta siitä mitä on elää kammottavassa parisuhteessa. Et sinä voi toisen ihmisen varaan rakentaa elämääsi merkitystä, vaikka hyvä parisuhde ja rakkaus onkin osa ihmisen hyvinvointia.
        Toivon että löydät sen oikean. Se ei vaan ole ainoa tae hyvinvoinnillesi.

• crux
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Minäkään en pidä siitä että yksin elävät ihmiset leimataan "turhan" elämän eläjiksi. Ei ole asiallista. Tänään sain juuri muistutuksen työkaverin taholta siitä mitä on elää kammottavassa parisuhteessa. Et sinä voi toisen ihmisen varaan rakentaa elämääsi merkitystä, vaikka hyvä parisuhde ja rakkaus onkin osa ihmisen hyvinvointia.
        Toivon että löydät sen oikean. Se ei vaan ole ainoa tae hyvinvoinnillesi.

En minä muiden elämää leimaa vaan omani. Ihmettelen vain miten niin monet ihmiset löytävät onnensa hedonismista ja itsensä ympärille käpertymisestä. Mihin minä sitten rakennan merkityksen? Uskoisin jumalaan mutta aivoni eivät taivu siihen. En minä kaipaa hyvinvointia sillä sen olen jo menettänyt ja tottunut elämään ilman sitä. Olen vain sitä mieltä että rakkaudesta löytyy se vähäinen merkitys minkä tästä turhasta elämästä voi saada puristettua.

• Samaa mieltä. Kyllä sinkkuna on mukavaa. MGTOW !!!!

• totuusontämä
        super-atm kirjoitti:

Samaa mieltä. Kyllä sinkkuna on mukavaa. MGTOW !!!!

Tottakai sanot noin, koska olet liian ätmi saamaan edes rumaa ja vanhaa naista niin uskottelet sitten itsellesi ja muille että sinkkuus on täysin oma valintasi :D

• kyit
        totuusontämä kirjoitti:

Tottakai sanot noin, koska olet liian ätmi saamaan edes rumaa ja vanhaa naista niin uskottelet sitten itsellesi ja muille että sinkkuus on täysin oma valintasi :D

Miten tulikin elävä mielikuva: mgtow!!! = gollum, gollum!!!

• LaatuaElämään

Ai miestyyppejä 3 erilaista... Heh. Oikeasti miestyyppejä ja naistyyppejä on monia kymmeniä erilaisia. Eri ihmisillä on erilaisia harrastuksia, erilaisia tapoja. Esimerkiksi jotkut tykkäävät laittaa eksoottisia ruokia, jotkut tekevät puutöitä, jotkut vaeltelevat metsissä, jotkut bongaavat lintuja, jotkut valokuvaavat linja-autoja, jotkut harrastavat tanssimista, jotkut kalastavat, jotkut ratkovat differentiaaliyhtälöitä jne.

Kaikille edellämainituille harrastuksille löytyy sekä kannattajia että vastustajia. Parisuhteessa olevien on otettava huomioon kumppanin harrastukset. Sinkuilla on helpompaa: On mahdollisuus harrastaa juuri niitä asioita, joista on kiinnostunut.

• lue_tarkemmin

Lue tarkemmin. Kyseessä oli ylemmän tason miestyypit eli ne miestyypit, jotka saavat helposti naista. Lisäksi kyseessö oli karkea jaottelu. Miestyyppejä on tietysti paljon enemmän.

• Taiteilijanainen

"1) Statusmiehet. Näillä miehillä on paljon rahaa tai muusta syystä korkea yhteiskunnallinen asema. Tähän ryhmään kuuluvat esim. arvostetetut taiteilijat jne."

Olen itsekin taiteilija ja sen vuoksi kyllä toivoisin kumppaninkin olevan - jonkun alan taiteilija, ei tarvitse olla sama ala kuin itsellä. Eikä tarvitse olla erityisen arvostettu, myös marginaalimpi käy. Mutta olen itse huomannut, että monetkaan ei-taiteilijat eivät ymmärrä oikeasti, mitä kaikkea taiteilijuus ihmiselle merkitsee. Poikkeuksia on, mutta usein olen itse kokenut, etten tule kovin syvällisesti ymmärretyksi, jos toinen osapuoli ei ymmärrä tätä puolta minussa. Se on kuitenkin niin vahva osa omaa persoonaa. Siksi olen toivonut, että kumppanikin olisi taiteilija tai vaikka tutkija - heidän työssään saattaa olla vähän samaa kuin taiteilija työssä.

Joten sori siitä! Mutta koska usein ne taiteilija- ja tutkijamiehet haluavat myös kaltaisensa kumppanin, niin toistaiseksi olen kyllä löytänyt seuraa näistä ryhmistä. En sulje pois muitakaan mahdollisuuksia, mutta usein siinä vaan käy niin, että parhaiten synkkaa ihmisen kanssa, joka itsekin tekee jotain taidealan töitä joko päätyönään tai sivutyönään.

• khlkhlkl

Arvostan todella! Huh huh minkä alan valitsit! Tuskin kukaan pystyy elättämään itseään tuolla..

Olen muuten huomannut, että rock -piireissä sellaiset miehet jotka osaavat tehdä itse biisejä arvostavat taiteellisia naisia, ja usein on paljon keskusteltavaa.

• juuri_noin

Noiden MA-teorioiden ongelma on, että niiden julistajat eivät tajua, että ihmiset etsivät itsensä kaltaista seuraa. Akateeminen ihminen ei etsi akateemista ihmistä statuksen vuoksi vaan siksi, että samanoloisten ihmisten kommunikaatio sujuu paremmin kuin täysin erillaisten ihmisten. Kun on yhteisiä kinnostuksen kohteita parisuhde voi paremmin. Ulkonäkökeskeiset ihmiset etsivät toista samanlaista ihmistä, jonka kanssa voivat keskittyä toistensa ulkonäön ihailuun ja esim. yhdessä salilla treenaamiseen. Penkkiurheilija etsii toista penkkiurheilijas, luontoihminen luontoihmistä jne. On todella luonnollista, että taiteijat pariutuvat usein toisten taiteilijoiden kanssa.

• Taiteilijanainen
        khlkhlkl kirjoitti:

Arvostan todella! Huh huh minkä alan valitsit! Tuskin kukaan pystyy elättämään itseään tuolla..

Olen muuten huomannut, että rock -piireissä sellaiset miehet jotka osaavat tehdä itse biisejä arvostavat taiteellisia naisia, ja usein on paljon keskusteltavaa.

Se on myös yksi syy, miksi haluan samantyyppisellä alalla olevan - kun ei tällä alalla useinkaan lyödä rahoiksi, vaan työtä tehdään muista syistä. Ymmärrän oikein hyvin, että normityössä olevaa saattaisi ärsyttää, jos kumppanin ammatinvalinnan vuoksi esim. yhteinen asuntolaina, omakotitalo yms. jäisivät haaveeksi. Ja esim. jotkut ystäväni, jotka heräävät klo 6 ehtiäkseen duuniin, eivät oikein ymmärrä minun tuskailuani oman työni toisenlaisen raskauden kanssa. ja ymmärrän kyllä heitä, ja sen vuoksi en heille kaikkia juttuja viitsi puhuakaan, kun se voisi jopa tuntua ärsyttävältä.

Tein tätä jo lapsena - toki lapsentasoisesti - eli koko ikäni olen tiennyt, mitä olen halunnut tehdä. Tavallaan oli vaikeakin enää miettiä mitään muuta, ja hyvin iloinen olen, että tosiaan sain tästä ammatin. Mutta kyllähän sen mukana tuli niitä negatiivisiakin puollia, joita ei nuoruuden idealismissa osannut (onneksi) aavistaa. Raha tietysti yksi sellainen. Mutta se, kun palstalla aina uskotaan naisten haluavat mahdollisimman varakkaita miehiä - ainakin itse otan mieluummin toisen köyhän taiteilijan kuin varakkaan toimitusjohtajan. Ja mieluummin matkustan sen köyhän taiteilijan pyörän tarakalla kuin toimitusjohtajan mersulla.

• khlkhlkll
        Taiteilijanainen kirjoitti:

Se on myös yksi syy, miksi haluan samantyyppisellä alalla olevan - kun ei tällä alalla useinkaan lyödä rahoiksi, vaan työtä tehdään muista syistä. Ymmärrän oikein hyvin, että normityössä olevaa saattaisi ärsyttää, jos kumppanin ammatinvalinnan vuoksi esim. yhteinen asuntolaina, omakotitalo yms. jäisivät haaveeksi. Ja esim. jotkut ystäväni, jotka heräävät klo 6 ehtiäkseen duuniin, eivät oikein ymmärrä minun tuskailuani oman työni toisenlaisen raskauden kanssa. ja ymmärrän kyllä heitä, ja sen vuoksi en heille kaikkia juttuja viitsi puhuakaan, kun se voisi jopa tuntua ärsyttävältä.

Tein tätä jo lapsena - toki lapsentasoisesti - eli koko ikäni olen tiennyt, mitä olen halunnut tehdä. Tavallaan oli vaikeakin enää miettiä mitään muuta, ja hyvin iloinen olen, että tosiaan sain tästä ammatin. Mutta kyllähän sen mukana tuli niitä negatiivisiakin puollia, joita ei nuoruuden idealismissa osannut (onneksi) aavistaa. Raha tietysti yksi sellainen. Mutta se, kun palstalla aina uskotaan naisten haluavat mahdollisimman varakkaita miehiä - ainakin itse otan mieluummin toisen köyhän taiteilijan kuin varakkaan toimitusjohtajan. Ja mieluummin matkustan sen köyhän taiteilijan pyörän tarakalla kuin toimitusjohtajan mersulla.

Itse tunnen lähinnä vaan pitkän linjan amatöörejä. En niinkään Suomesta. Täällä on niin kriittinen ja negatiivinen asenne kaikkeen.

Heillä on usein ihan tavallinen työ -kaikki vapaa-aika käytetään taiteeseen. Moni on sanonut, ettei kestäisi niitä paineita ja epävarmuuksia, mitä ammattilaisilla on. On vapauttavaa, kun ei ole pakko saada mitään myytyä, ja voi tehdä ihan mitä haluaa.

Oma kutsumusalani oli haute couture -muoti. Nyt olen ollut 10v siivooja. :)

• taiteilija

Minä olen taivaanrannanmaalari, olisko meillä mitään yhteistä?

• Kanvas
        Taiteilijanainen kirjoitti:

Hienoa, että olet pyrkinyt siihen mikä tuntui jo aikoja sitten omalta jutulta. Vallihautoja toki tulee vastaan jossakin vaiheessa mutta nehän on vain hidasteita, jos se motivaatio on voimakas. Olen tavannut ammatinharjoittajia, jotka tekevät haavetyötänsä joilla nyt ei kummemmin vaurastu mutta tärkeimpänä onkin juttujensa mukaan ollut se sisäinen halu. Tuo taiteilijoiden arvostus on aina ollut niin ja näin enemmistön joukossa, jonkinlainen teollisuusmuottiin sopimaton kulmikas ja sehän ei massalle sovi, voi sentään. Kanssa todennut tuolla reaaliarjessa saman, eli se yhteinen aiheympäristö on suuri(n) yhteentörmäyttävä tekijä.

• juuri_noin kirjoitti:

Noiden MA-teorioiden ongelma on, että niiden julistajat eivät tajua, että ihmiset etsivät itsensä kaltaista seuraa. Akateeminen ihminen ei etsi akateemista ihmistä statuksen vuoksi vaan siksi, että samanoloisten ihmisten kommunikaatio sujuu paremmin kuin täysin erillaisten ihmisten. Kun on yhteisiä kinnostuksen kohteita parisuhde voi paremmin. Ulkonäkökeskeiset ihmiset etsivät toista samanlaista ihmistä, jonka kanssa voivat keskittyä toistensa ulkonäön ihailuun ja esim. yhdessä salilla treenaamiseen. Penkkiurheilija etsii toista penkkiurheilijas, luontoihminen luontoihmistä jne. On todella luonnollista, että taiteijat pariutuvat usein toisten taiteilijoiden kanssa.

"Noiden MA-teorioiden ongelma on, että niiden julistajat eivät tajua, että ihmiset etsivät itsensä kaltaista seuraa."

Enimmäkseen väärin! Hypergamian takia naiset vaativat aina että mies on heitä tasokkaampi. Naisen täytyy hyötyä miehestä ja parisuhteesta. Miehet puolestaan joutuvat ottamaan tasoaan huonomman naisen jos eivät halua olla sinkkuja. Naiset sanovat ettei pidä vain tyytyä mihinkään, mutta miesten pitää käytännössä tyytyä itseään tasottomampaan naiseen jos parisuhteeseen haluavat päästä.

Siinä mielessä olet oikeassa, että suurin osa naisista on todella kriittisiä ja vaativia sen suhteen että miehen pitää edustaa samaa genreä tyyliltään, ajatuksiltaan, harrastuksiltaa yms. kuin mitä he itse ovat.

• super-atm kirjoitti:

"Noiden MA-teorioiden ongelma on, että niiden julistajat eivät tajua, että ihmiset etsivät itsensä kaltaista seuraa."

Enimmäkseen väärin! Hypergamian takia naiset vaativat aina että mies on heitä tasokkaampi. Naisen täytyy hyötyä miehestä ja parisuhteesta. Miehet puolestaan joutuvat ottamaan tasoaan huonomman naisen jos eivät halua olla sinkkuja. Naiset sanovat ettei pidä vain tyytyä mihinkään, mutta miesten pitää käytännössä tyytyä itseään tasottomampaan naiseen jos parisuhteeseen haluavat päästä.

Siinä mielessä olet oikeassa, että suurin osa naisista on todella kriittisiä ja vaativia sen suhteen että miehen pitää edustaa samaa genreä tyyliltään, ajatuksiltaan, harrastuksiltaa yms. kuin mitä he itse ovat.

super-atm - miehen kanssa samaa mieltä

Jos netti-ilmoituksessa lukee, että etsitään akateemista ihmistä, niin sitä etsitään juurikin sen statuksen vuoksi. Tietotekniikan diplomi-insinööri on ajatusmaailmaltaan ihan yhtä lähellä tai kaukana folkloristiikan lukijaa kuin vaikkapa sairaanhoitaja. Enemmän ajatusmaailmaan vaikuttaa koulutusala kuin koulutuksen aste.

Vaikka itse harrastan lajia x intohimoisesti, en odota että kumppanini harrastaisi. Kunhan vaan antaa minun harrastaa,

• helmiä_sioille

Hmmm...

Ei ole statusta. Ihan duunari vaan...

Poikkeuksellisen komea? En taida olla. En ihan normidallaaja, mutta en niin poikkeuksellinenkaan...

Enkä täytä palstan jännämieskriteeriäkään. Olen pasifisti...

Mutta jostain syystä en silti voi valittaa seuran puutteesta. Sitä on aina ollut tarjolla, silloinkin kun en ole pahemmin välittänyt siitä seurasta.... :)

• varmaan.jotain.on

Statusta on monenlaista

• Asiat_huomioiden

Voin kertoa, että ei ole olemassakaan "miehiä, joita naiset haluavat", eikä myöskään "miehiä, joita naiset eivät halua". Jos joku mies on monien naisten suosiossa, niin jotkut naiset eivät voi sietää sitä miestä. Ja joku mies on sellainen, josta monet naiset eivät pidä, niin aivan varmasti on naisia, jotka tykkäävät siitä miehestä. Voinkin paljastaa pikku salaisuuden : MAKUJA ON MONENLAISIA.

Esimerkiksi 100-prosenttisesti tanhuharrastukseen uppoutunut nainen ei hyväksyisi komeaa miestä, joka harrastaa linja-autojen valokuvaamista, mutta sama nainen saattaa hyväksyä vähemmän kauniin tanhuharrastusmiehen. Asia on ymmärrettävää, koska yhteisen harrastuksen löytäminen merkitsee enemmän kuin tyypin ulkonäkö.

• Aateeäm

Tämä on täyttä roskaa. On erittäin suosittuja miehiä, jotka panevat elämänsä aikana satoja naisia. Ja on miehiä, jotka menevät hautaan neitsyitä, koska yksikään nainen ei ole heitä huolinut. Vain nainen voi olla niin sydämetön elukka, että tulee näille palstoille selittämään jotain "jokaiselle löytyy joku" -saastaa. Pitäkää naistenlehtien sivuilla nuo jutut.

• hienoahienoa
        Aateeäm kirjoitti:

Tämä on täyttä roskaa. On erittäin suosittuja miehiä, jotka panevat elämänsä aikana satoja naisia. Ja on miehiä, jotka menevät hautaan neitsyitä, koska yksikään nainen ei ole heitä huolinut. Vain nainen voi olla niin sydämetön elukka, että tulee näille palstoille selittämään jotain "jokaiselle löytyy joku" -saastaa. Pitäkää naistenlehtien sivuilla nuo jutut.

Olen samaa mieltä. Tuo saatanan valehtelija voisi painua aika äkkiä helvettiin täältä!

• epäusko
        Aateeäm kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Jos mies jää neitsyeksi, se on vain nirso.

• seontotuus
        epäusko kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Jos mies jää neitsyeksi, se on vain nirso.

Edes rumat naiset eivät haluua ätmiä

• siksiei
        seontotuus kirjoitti:

Edes rumat naiset eivät haluua ätmiä

Ätmi ei osaa naida

• helppo.oppia
        siksiei kirjoitti:

Ätmi ei osaa naida

Naimisen oppii nopeasti

• turvis.saa.minä.en

Mihin ryhmään lukeutuvat turvikset, jotka tuntuvat saavan helposti pillua Suomessa?

• jänniä.ovat

Jännämiehiin

• ruskeatkakkasilmäiset

kakkasilmiin, ruskea silmä tarkoittaa että mies on dominoiva ja uhkaava jännämies

• vaikkahailakat
        ruskeatkakkasilmäiset kirjoitti:

kakkasilmiin, ruskea silmä tarkoittaa että mies on dominoiva ja uhkaava jännämies

Mies on mies oli se mistä tahansa. Tekee aina negatiivisen tunteen turvallisuudessa. Olipa silmät ruskeat tai siniset.

• 123d12312f3123f

Sini silmäiset tulee vanhoista, perhekeskeisistä ajoista. Sini silmäisille on tärkeää yksi ja pysyvä perhe jota se sitten yksinkertaisesti keskittyy puolustamaan.

Siinä mielessä sinisilmäinen on vähän yksinkertainen höynäyttää mutta rehellinen.

Siitä tulee myös sanonta "henkilö ei saisi olla liian sinisilmäinen". tuo sanonta on rasismia sinisilmäisiä kohtaan.

Jotkut yhdistää sinisilmäisyyden jopa homoseksuaalisuuteen, tämä on ruskea silmäisten kakkasilmien viljelemä vale. Jos sinisilmäiset olisi homoseksuaalisia niin heidän geenit eivät olisi koskaan periytyneet, sini silmäiset geenit jatkuu vain jos 2 sinisilmäistä pariutuu tai toinen jolla on resessiivinen sinisilmäisyys geeni.

• Totuus-

Mies jota nainen haluaa on usein status mies, rikas ja jännämies samassa paketissa eikä naisia haittaa jännämäisyys.

• Jännämäisyys

Ei haittaa. Sehän on asian ydin.

• 4) Metsurimiehet.

• EriäväMielipide

Joka on aikalailla sama kuin rekkamiehet.
        Taiteilijoita he pitävät turhina hömppinä, ja akateemikkoja eivät ymmärrä.
        Joten en nyt laittaisi tuohon tuollaista kategoriaa.
        Joku puuseppä siinä voisi ollakin. Käsillä tekevä, mutta taiteellisuutta omaava. Ei tosin silti kävisi kovin helposti yhteen lääkäreille.

• varissuon_laulu

Mihin ryhmään kuuluu YT-mies (omies sanojensa mukaan) DarkFear?

• No mä kuulun noista lähinnä tohon ykkös- ja kakkosluokkaan.

• huutonaurua
        DarkFear kirjoitti:

No mä kuulun noista lähinnä tohon ykkös- ja kakkosluokkaan.

Päivän vitsi : )

• selkäkeikkahuutonauru
        huutonaurua kirjoitti:

Päivän vitsi : )

Todellakin !!!!!

Meinasi tapahtua spontaani kahviin tukehtuminen kun tuon luki. Että tuollainen vajakki kehari pelle, joka on vielä 38v. iässä neitsytsetäinen ja Sasi-kranssinen tuppikulli jolla on väljäksi hoonattu pyrstö, olisi muka _millään_ mittarilla YTM.

• hauskuus.pois

Jahas! Taas on poistettu Darkkisen raivoa.

• hamarapuolellakiitos
        hauskuus.pois kirjoitti:

Jahas! Taas on poistettu Darkkisen raivoa.

Uhkasiko taas lyödä kirveellä päähän?

• thunderC
      • Tuo oikeanpuoleinen on hauska. :D Netissä on alkanut esiintyä mukavasti kritiikkiä incel-astrologialle, jota siis vasemmanpuoleinen kuva edustaa.

• Idänneito

Mä haluaisin nyt melkein mitä tahansa miestä, löytyiskö yhtään edes puhumaan tuhmia

• kiinnostaakyllä

Onko sulla nätti pillu?

• pillu_mies
        kiinnostaakyllä kirjoitti:

Onko sulla nätti pillu?

Minuakin kiinnostss

• rumiaovat
        pillu_mies kirjoitti:

Minuakin kiinnostss

Rumia nää palstanaisten römpsät on

• Tunteet.narikkaan

Joka tapauksessa naisen tunne-elämä on niin kaoottista, ettei heitä pitäisi missään tapauksessa päästää tehtäviin, joissa voi veronmaksajille ja yrityksille tulla tappioita.

• On.narikassa

Vähän niinkuin jännämiehen elämä. Omani on rauhallista kun siihen ei kuulu miestä. Miehen läsnäolo tekee naisenkin elämän kaoottiseksi.

• Riippuu ihan naisesta, kuka mitäkin ylempitasoisena pitää. Kenen äijän kohdalle viisari/nuoli osuu..

• Yleensä kai itsestään huolehtimaan kykenevät, vastuuntuntoiset, elämän myönteiset, ihmisten kanssa toimeen tulevat tyypit päätyy tohon naisten suosikki ryhmään.

Helposti.

Itseesensä käpertyvät ja ulospäin sulkeutuvat sen sijaan helposti jää outsidereiksi. Ulkopuolisiksi.

• N50kokenut
        LadyZorro kirjoitti:

Yleensä kai itsestään huolehtimaan kykenevät, vastuuntuntoiset, elämän myönteiset, ihmisten kanssa toimeen tulevat tyypit päätyy tohon naisten suosikki ryhmään.

Helposti.

Itseesensä käpertyvät ja ulospäin sulkeutuvat sen sijaan helposti jää outsidereiksi. Ulkopuolisiksi.

Komppaan sinua. Lisään vielä YTM-vaatimuksiini yhteisen harrastuksen (tai yhteiset harrastukset).

• ätmi_

Jännämiehet saa. Minä en

• Olen tavallinen, söpöksi sanottu, ihan tavallinen duunari, en koulutettu, enkä jännämies, ja kiltti ja ujo, ei naisia kiinnosta. Mulle kelpaisi ihan tavallinen vaikka maalari nainen, joka on ujo ja kiltti kans, mut suurin osa naisista on koulutettuja hienoja, haluu matkustella ja elää hienoa elämää, yöks, mahdoton löytää.

• faktaaa_

Ihan paskaa. Makuja on monia. Kaikenlaisia miehiä halutaan

• älä.puhu.paskaa

On paljon miehiä joita yksikään nainen ei halua

• PuolUuno

Ei ole miestä, jota yksikään nainen ei halua, mutta joskus se halukas nainen ja naista etsivä mies eivät kohtaa toisiaan.

• juutikukaaneisaa
        PuolUuno kirjoitti:

Ei ole miestä, jota yksikään nainen ei halua, mutta joskus se halukas nainen ja naista etsivä mies eivät kohtaa toisiaan.

Tällä palstalla on

• haistavit

Isäs oli jännä kun sua teki

• maailmaonmuuttunut

Ennen kunnon miehet -kuten isäni - saivat naista. Eivät enää

• viisvee

ennen omat vanhenmat meni lähes aina naimisiin rakastamaan myötä ja vasta mäessä, mutta nykyään suhteet on lähinnä elämys matkailua kuin tivolissa on hauskaa mutta portin ulkopuolella erotaan kun kiva loppui ja arki tuli vastaan,

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe