En rakasta enää miestäni-möksöttäminen

VÄSYNYTELÄMÄÄN

kylmäkiskoisuus,huokailu,ykstavuiset,lauseet,vihainen ilme ym. Surullista,nyt kun mies on hyvällä päällä,olen itse pahalla päällä. Syitä siihen on monia.
1.En rakasta miestäni,en ole koskaan rakastanutkaan. Tai siis rakastan,mutta en kuitenkaan rakasta.
2.En osaa olla onnellinen. Olen max 2 kertaa elämässäni tuntenut täydellistä elämäniloa.
3.Olen vihainen yhdestä jutusta-mutta en voi puhua siitä-koska sitten alkaisi taas "kauhee vääntö."ja mies kaataisi kaiken taas mun niskaan ja sit se ei olis enää hyvällä päällä. Se on vaan pieni asia tuolla takaraivossa-kun ylitseni on kävelty eikä kerrottu asioita. En voi antaa anteeksi ja unohtaa. Se asia ei jätä rauhaan-on sellainen maksimaallinen vitutus päällä miltei KOKO AJAN.
Mussa on jotain vikaa,tiedän sen kyllä,en osaa vaan olla onnellinen.Voin olla ns.hyvilläni,että joku homma on saatu tehdyksi tsm. En voi puhuakkaan kenelläkkään muulle kun mun miehelle.

5

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiatkunnossa

      Ihankuin tarvitsisit happea. Rakkaus on hieman laajempi asia kuin vain nämä kuhertelut ja seksileikit. Jos oikeasti rakastaa, sallii toisen elää omana itsenään. Toki normaalisti kuuluu ottaa toinen huomioon. En tarkoita, että pitäisi sietää toisen ärsyttäviä piirteitä loputtomiin. Ilmeisesti olet ehkä myös itse ärsyttävä. Homma selviää kysymällä mahdunko maailmaas? Sitten voi jatkaa kysymällä, että minkäslainen se sun maailmas nykyisin on?

    • Eroa_pukkaa

      Miehesi käytös kuulostaa siltä, että sillä on toinen nainen. Olemassa olosi ärsyttää sitä. Kun on hyvällä päällä, niin on varmaan treffit tulossa, tai just ollut. Ainakin minun patologinen pettäjämieheni käyttäytyy juuri noin.

      • tutunkuuloista

        Tämä kuulostaa hyvin tutulta. Menee just tuollain.


    • ohikiitäjä

      Jaa...menitkö miehesi kanssa yhteen tavan vuoksi, vai taloudellisten syiden vuoksi..... Jos nyt ensimmäisenä olisit itselle rehellinen ja toteaisit peilin edessä, miksi menitte yhteen...ei liene vanhemmat järjestänyt. Puhut nyt pikkusen paskaa toisen niskaan, etkä oikeasti osaa nähdä omaa osuuttasi yhteisen elämän suhteen, sehän on helppoa ulkoistaa ongelmat ja heittäytyä marttyyriksi. Mutta tärkein pointti on siinä, että itse olet elämäsi ja kumppanisi valinnut. Voit valita toisin, jos uskallat.

    • vittumaisenakanmaine

      Kyllä olisin halunnut tietää pettämisestä. Kun kysyin suoraan kakkoselta sain paskaa niskaan. Minun syyni kun en anna eroa ja minun syyni kun mies tarvii sen seksin muualta ja minun syyni kun en enään ole halutttava ja jännittävä jne ei ole hänen syynsä että mies kulkee sen tykönä. Ja kun laitoin valitsemaan oli sekin syyni kun ei sitä eroa kuule uskaltanut ottaa kun olen niin vittumainen akka. Kaikkea sitä sain kuulla" minun vika oli ainoastaan se että olin vaimo jota petettiin. En tiennyt olevani puoliso johon kyllästyttiin. Enkä sitä kuinka vittumainen olin kun eroon en suostunut. En minäkään rakasta miestäni enkä kunnioita. Raha on se syy miksi alistun sen antamiin selityksiin. No meillä on yhteisiä tuttujakin jos kerron niiden vaimolle. Ettei ole niiden vika kun kulkevat sen tykönä. Ehkä eivät joudu osan kohteeksi kuten minä. Toki muusta nautin nyt ja unohdan kaiken paskan mitä aiheuttivat. Nolointa tässä on se että vielä riitelevät minusta . No minun syyni on se että olen olemassa. Kuulemma on kertonut minulle ettei rakasta haluaa eron minusta. Mahtavaa miten toinen nainen voi uskoa miten vedättää toista saaden sitä seksiä siltä. Nyt katkera mulle kun sekin on minun syy kun mies halunnutkaan muuta seksiä siltä. Kun kerroin miehelle mitä tuo toinen nainen kertoo kylillä minusta oli kovasti vittuuntunut. Toki erottiinkin siihen saakka kunnes mies osasi päättää mitä haluaa elämältään jne. Ja minun syyksi meni sekin kun päätti näin. No näillä mennään ja muuta en kakkonen aio sulle sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe