Ihastus työpaikalla

Hukassa121

Niinhän siinä kävi että menin ihastumaan työkaveriini. Nyt mietin mitä tehdä asian kanssa, pyytäisinkö häntä kahville vai odottaisinko hänen tekevän aloitteen. Kyseessä nuori punatukkainen nainen.

Vinkkejä?

14

4101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiSeOleNiinVaikeaa

      Jos sinä olet ihastunut mikä logiikka on odottaa että se työkaveri tekee aloitteen...? :D

      Jos siis tahdot asiaa jotenkin edistää niin tee nyt itse ihmeessä jotain.

      Kahville pyytäminen on varmaan ihan ok idea. Tai minkälainen työkaveruutenne on, oletteko paljon työasioissa tekemisissä?

    • OmanTienTaablaaja

      En suosittele tekemään tilanteesta kiusallista toiselle, joten malttia ja odottelua suosittelen, että toiselta tulee jotain merkkejä siitä, että tunne voisi olla molemminpuolinen? Kahvittelu ei huono vaihtoehto jutustelulle. Jos osaat small talkia, ettei synny kiusallisia tilanteita.

    • Player

      Viime viikkoina meidän välillä on ollut paljon sähköä. Paljon pitkiä katseita ja välillä olemme olleet erittäin lähekkäin työasioita katsoessa, haluaisin niin jäädä niihin hetkiin ja olla vielä enemmän lähekkäin kanssasi. Välillä annat kuitenkin hieman ristiriitaisia signaaleja, että jotenkin menen lukkoon. En halua mokata tätä :S

      Kunpa sinä (!) tekisit aloitteen, esimerkiksi huomenna kun olemme yhdessä tien päällä.

    • punatukkainen

      Hukassa121, pyydä kahville. Se ei voi mennä pieleen.

    • Hukassa121

      Punatukkainen, enpä taida. Ehkä hän ei sittenkään ole sellainen ihminen jonka kanssa haluaisin parisuhteeseen.

      • Punatukkainen

        Ja silti kirjoittelet tänne? En oikein usko sua nyt...


      • Hulassa121
        Punatukkainen kirjoitti:

        Ja silti kirjoittelet tänne? En oikein usko sua nyt...

        Taisin jäädä kiinni. Joo, pitää katsoa mihin tämä johtaa :p


      • Punatukkainen

        Hyvä. Ethän odota liian kauan. Itse ainakin toivoisin että eräs minua hieman vanhempi henkilö rohkeasti ottaisi yhteyttä. Törmäämme valitettavan harvoin töissä, mutta joka kerta kun näen hänet, koko maailma katoaa ympäriltä. Haluaisin tutustua häneen.


      • Partamies

        Täytyy huomenna pyytää häntä kahville :)


      • Partamies

        En saanut vastakaikua 😞


    • Hukassa121

      Tämä oranssi-/punapäinen nainen pitää minua edelleen otteessaan, silmäpeliä ja ”kiusantekoa” lähes aina kun tapaamme. Niin moni asia vain estää minua tekemästä asian suhteen mitään, odotanko ikuisuuden että hän vie asiaa eteenpäin tai antaa edes selkeän vinkin :(((

      Yllä oleva partamies ei liity tähän ketjuun lainkaan...

      • Hukassa121

        Sitä vinkkiä odotellessa... Ehkä huomenna?


    • Punatukkainen

      Ei liity partamies tähän, ei. En tiedä mitkä ne sun hidasteet ovat, mutta ei kai ne nyt esteitä kuitenkaan ole? Toivotan sulle onnea. Nainen saattaa oikeasti odottaa sinulta aloitetta. Paitsi, jos jompi kumpi on varattu, niin silloin tietty tilanne on ihan eri. Pettämiseen en rohkaise enkä varattuihin sekantumista, mutta jos kumpikin on vapaa, eikä kumpikaan ole suoranaisessa esimiesasemassa toiseen nähden, niin sanoisin että ota härkä sarvista kiinni ja mene hänen luo ja pyydä vaikka kahville/lounaalle/after work drinkille, mikä nyt teillä toimii.

      • katseesikauneitaikinä

        Muutama iso syy, joihin voi toki tulla muutoksi lähiaikoina, lisäksi olen perhanan ujo :-/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe