säbätieturit!!

Sähläilijä

Nyt kun tulee tämä uusi sääntö salibandy rankkariin niin saako pallon syöttää laidan ( päätylaidan) kautta maalille kun pallohan saa mennä taaksepäin?

5

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sählääjä

Saa syöttää pääty laidan kautta maalille

• Jaah

Miten se o mahdollista ku eks tuomarit sit kato et se pallo ei oo enää sun hallussa?

• SB-tuomari

Ei ole mahdollista, pallon saa laukaista kerran kohti maalia ja itselleen syöttäminen laidan kautta katsotaan laukaisuyritykseksi -> rankkari hylätään

• AP-Korttila

Olen tuomari. JA! Jos syötät pallon "syöttö mielessä" minkä tuomari tuomitsee "syötöksi" ja kuljet kokoajan itse eteenpäin ja pallo liikkuu taaksepäin, tällä ei ole merkitystä mihinkään maalin (rankkarin hylkäämiseen), koska sinä ja pallo, ette saa pysähtyä, mutta jos sinä TAI pallo pysähtyy TAI menee taaksepäin näistä jompikumpi, se on sallittua NYKYÄÄN!!! Eli vastaus lyhyesti alkuperäiseen kysymykseen:Saa syöttää päätylaidan kautta ja sitten laukoa...

• AP-Korttila

Sama juttu vielä tuohon omaan juttuuni ja kysymykseen: Vippaaminenkin on sallittu esim. Kuljet oikeaa laitaa pitkin kohti päätyä, et kohti maalia ja vippaat pallon maalialueen yli ja siten,että pallo kulkee kokoajan eteenpäin ja sen jälkeen kierrät vaikka maalin takaanta itse ja lauot täteten vippaamasi pallon, joka varmaan pomppii vielä tämän maalia kohti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1456
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1013
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      379
      854
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      824
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76