Nyt kun tulee tämä uusi sääntö salibandy rankkariin niin saako pallon syöttää laidan ( päätylaidan) kautta maalille kun pallohan saa mennä taaksepäin?
säbätieturit!!
5
811
Vastaukset
- Sählääjä
Saa syöttää pääty laidan kautta maalille
- Jaah
Miten se o mahdollista ku eks tuomarit sit kato et se pallo ei oo enää sun hallussa?
- SB-tuomari
Ei ole mahdollista, pallon saa laukaista kerran kohti maalia ja itselleen syöttäminen laidan kautta katsotaan laukaisuyritykseksi -> rankkari hylätään
- AP-Korttila
Olen tuomari. JA! Jos syötät pallon "syöttö mielessä" minkä tuomari tuomitsee "syötöksi" ja kuljet kokoajan itse eteenpäin ja pallo liikkuu taaksepäin, tällä ei ole merkitystä mihinkään maalin (rankkarin hylkäämiseen), koska sinä ja pallo, ette saa pysähtyä, mutta jos sinä TAI pallo pysähtyy TAI menee taaksepäin näistä jompikumpi, se on sallittua NYKYÄÄN!!! Eli vastaus lyhyesti alkuperäiseen kysymykseen:Saa syöttää päätylaidan kautta ja sitten laukoa...
- AP-Korttila
Sama juttu vielä tuohon omaan juttuuni ja kysymykseen: Vippaaminenkin on sallittu esim. Kuljet oikeaa laitaa pitkin kohti päätyä, et kohti maalia ja vippaat pallon maalialueen yli ja siten,että pallo kulkee kokoajan eteenpäin ja sen jälkeen kierrät vaikka maalin takaanta itse ja lauot täteten vippaamasi pallon, joka varmaan pomppii vielä tämän maalia kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin28110559IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357424Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861997Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut791779Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231761Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61541- 1101211
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48999Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26848MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772