säbätieturit!!

Sähläilijä

Nyt kun tulee tämä uusi sääntö salibandy rankkariin niin saako pallon syöttää laidan ( päätylaidan) kautta maalille kun pallohan saa mennä taaksepäin?

5

761

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sählääjä

      Saa syöttää pääty laidan kautta maalille

      • Jaah

        Miten se o mahdollista ku eks tuomarit sit kato et se pallo ei oo enää sun hallussa?


    • SB-tuomari

      Ei ole mahdollista, pallon saa laukaista kerran kohti maalia ja itselleen syöttäminen laidan kautta katsotaan laukaisuyritykseksi -> rankkari hylätään

    • AP-Korttila

      Olen tuomari. JA! Jos syötät pallon "syöttö mielessä" minkä tuomari tuomitsee "syötöksi" ja kuljet kokoajan itse eteenpäin ja pallo liikkuu taaksepäin, tällä ei ole merkitystä mihinkään maalin (rankkarin hylkäämiseen), koska sinä ja pallo, ette saa pysähtyä, mutta jos sinä TAI pallo pysähtyy TAI menee taaksepäin näistä jompikumpi, se on sallittua NYKYÄÄN!!! Eli vastaus lyhyesti alkuperäiseen kysymykseen:Saa syöttää päätylaidan kautta ja sitten laukoa...

    • AP-Korttila

      Sama juttu vielä tuohon omaan juttuuni ja kysymykseen: Vippaaminenkin on sallittu esim. Kuljet oikeaa laitaa pitkin kohti päätyä, et kohti maalia ja vippaat pallon maalialueen yli ja siten,että pallo kulkee kokoajan eteenpäin ja sen jälkeen kierrät vaikka maalin takaanta itse ja lauot täteten vippaamasi pallon, joka varmaan pomppii vielä tämän maalia kohti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe