Olen kuullut että on paljon erilaisia ratsastusleirejä, alkeisleirejä, valmennusleirejä, teema-leirejä ja vaikka mitä! Muuta leireistä en kauheasti vielä tiedä... Mikä leiri sopisi minulle? Toivoisin siis että kertoisit mielipiteesi kommenteissa. Olen 9-vuotias tyttö ja olen menossa ekalle leirilleni (jos alkeisleiriä joka oli päiväleiri ei lasketa). Aloitin ratsastuksen vähän ennen kuin täytin 6 v. eli olen ratsastanut noin 3 vuotta. Minulla on oma hoitoponi tallilla jossa käyn enkä siis ole mikään aloittelija. Ensi kesänä vanhemmat lupasivat minulle ratsastusleirin, ja hyvät leirit kuulemma täyttyvät nopeasti joten heti aikataulujen selvittyä ne kannattaisi varata. Eli silloin pitäisi tietää minkälaiselle leirille haluaa...
Olen enemmän koulu- kuin esteratsastaja mutta tykkään myös hypätä pieniä esteitä/mennä laukkapuomeja. Maastossa ratsastaminen on mielestäni ihanaa ja olisi hyvä jos pääsisin leirillä myös sinne. Minusta olisi kivaa, jos saisin "oman" hoitoponin leirin ajaksi. Yöpyisin leirillä mielelläni.
Olisi mukavaa jos kertoisit
-mikä leiri mielestäsi sopisi minulle
-mistä voin löytää sellaisia leirejä
-tiedätkö jotain tallia jossa järjestetään sellaisia leirejä!
Ratsastusleireistä
2
176
Vastaukset
- z--
Yleisleiri on varmaan se helpoin vaihtoehto :) Yleensä yleisleirit on niitä "tavallisia" leirejä, joissa tehdään vähän kaikenlaista: koulua, pieniä esteitä, maastoa, on hoitoponi jne...
Mutta mitään virallista määritelmäähän ei ole noilla leirien nimille, joten kannattaa lukea leirin kuvauksesta (esim. tallin nettisivuilta) tai ihan soittaa ja kysyä (pyytää vanhempia soittamaan), että mitä leiriin sisältyy, eli onko hoitoponia yms.
Ja varatessa voi myös kertoa oman tason ja kysyä että sopisiko leiri. - 12hepan12vuotiasystävä
Suosittelen yleisleiriä Ruoveden ratsutallilta. Matka voi olla pitkä, mutta sen arvoinen. Siellä yövytään, saadan oma hoitoheppa yms. Siellä on pieniä esteitä ja koulua kyllä yhtä paljon, mutta siellä on tosi kivaaa :3 Olin siellä tänä kesänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245