Hei. Osaisko joku vinkata sivustoja tai appeja mistä löytäisi Tennis pelikavereita pääkaupunkiseudulla?
Vastaukset 4
- toinen_jeppe
Pelikaveria etsin myös. Ikää itsellä kolmisenkymmentä.
Olen joskus ollut liikunnallinen ja pelaillut kaikkia mahdollisia pallopelejä, mutta viimeksi koskenut tennismailaan 15 vuotta sitten. Taitotaso sen mukainen.
Etsin siis mukavaa liikunnallista ajanvietettä enemmän kuin mitään kilpailuhenkistä pelaamista.
Liikun ympäri pk-seutua. Eniten toki Vantaalla. - tennissukka
Viimeksi koskin mailaani 15 minuttia sitten, samalla myös palloja tuli puristeltua. Ikää on kertynyt 70 vuottta, mutta oma ja muidenkin mailat pysyvät hyvin kädessä. Ykkössyötöllä lentää pitkälle mailan päästä. Tärkeintä on se että ei purista mailaa liikaa, vaan antaa vaan heilua rennon letkeästi. Mailaasi voit myös sovittaa mun tuppeen. Se on käytössä venynyt niin että nykyään sinne mahtuvat, koosta riippumatta, kaikenkokoiset ja väriset mailat.
- Tennis
Www.tennishub.fi
Kirjautuu sinne sisään vain, sieltä löytyy pelikaveria. Kyllä, tennishub.fi taitaa olla ainoa sovellus (mutta hyvä) jollei so-me:n kautta etsi. Itse Porvoossa ja myös säännöllistä partneria etsin : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831119
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut139791- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.179594- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555