Tästäkin nahinaa

woal

Käydään valillä avokin kanssa yökerhossa kun halutaan vähän vipinää. Naisella on vaan vähän huono tapa harhautua kun on juonut. Viime kerralla tuli kunnon sanominen kun muija ilmoitti käyvänsä vessassa ja sen jälkeen hakee juotavaa. Siinä se lähti peppu keikkuen, täytyy sanoa että kivan näkoinen vartalo vaikka onkin jo ikää ja äiti. No aikaa kului ja aloin jo hermostua kun ei näy, yli puolituntia meni ja lähdin katsastamaan. Satuin vilkaisee tiskille ja siellähän se avokki, jonkun miehen vieressä ja ihan kiinni, näytti olevan oikein kivaa. Katselin aikani ja muija vaan viihtyi miehen vieressä kunnes herätin kaksikon. Muija näytti pelästyneeltä, kaikkea en kirjoita mutta selvisi siinä sitten että tää mies oli muijan ex mies ystävä ja oli kuulemma juteltavaa. No ilta päätyi pieneen sana harkkaan mun ja muijan välillä. Muija sitten yritti kotona hyvitellä, riisui siinä vaatetta mun vieressä ja kysyi et haluuks pilluu, näytin vähän happamalta ja muija sanoi et kyl se ilme kirkastuu kun pääset hyvän päälle vai mitä. Pointti on se että muija pitää normaalina jos juttelee ex miestensä tai vieraiden kanssa mutta itse suhtautuu todella tiukasti jos mulla käy samoin. Entinen naisystäväni moikkasi kaupan kassalla, muutama sana vaihdettiin ja muija otti hepulii ja alkoi mustasukkaiseksi kotimatkalla. Kysyi vielä et onks mulla jotain vipinää vahan muijan kanssa ja olenko vielä kiinnostunut vaikka erottu jo kauan sitten. Muija on ollut koko yhdessäolo aikamme aika mustasukksista sorttia ja se ilmeni jo seurusteluaikana, ajattelin et menee ohi mutta paheni vaan vuosien saatossa. Voisko jopa sanoa että suurimmat sanaharkat tai riidat on aiheutuneet muijan mustasukkaisuudesta. Onks vinkkejä miten muijan mustista saa vähennettyy.

6

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

"Onks vinkkejä miten muijan mustista saa vähennettyy."

Jospa aloittaisit ensin ihan itsestäsi? Mustikselta sinäkin vaikutat naisestasi.

• Maltillista.menoa

Siis tuon tyylistä naista en enää veisi mihinkään klubille. On teitä varmaan jonkin verran vanhempi mutta kokemusta on 80-luvun lopun ja 90-luvun bileklubien ongelmista.

Kun nainen on viinaan menevä - siis tietyllä tavoin ja silloin myös perse keikkuu ja flirtti soi niin nuo paikat ovat täysin vääriä mestoja mennä. Tai sitten sinun pitää myös olla ulkoisesti saatanan vetävän näköinen naisten silmissä. Jollei tuohon asiaan tee muutosta niin takuuvarmasti tulee ongelmia. Olen jo 50v tosin ulkonäöstäni todella tarkka mutta nämä kuviot olen aikanaan kokenut ihan kantapään kautta. En jaksaisi enää päivääkään tuota hommaa ex-vaimoni kanssa jota elämä silloin siis oli.

• No nuo ovat juuri sen tyypin naisia, joista Cheek myös lauloi: Älä tee horosta vaimoa.
      Välillä herätän pahennusta, kun puhun täällä naisen seksuaalihistorian tuntemisen tärkeydestä.
      Yksi kannattava juttu on seurusteluvaiheessa juurikin mennä baariin niin, että nainen on humalassa ja tarkkailla minkä verran nainen nauttii miesten suosiosta.

• noolipakommentti

Horosta ei kannata tehdä vaimoa, mutta mikä tekee aloittajan kirjootuksen mukaan aloittajan vaimosta sellaisen. Mulle aloittajan kirjoituksesta paistaa ap:n mustasukkaisuus läpi. Ite sanoisin, että älä tee peloistaan keskustelukyvöttömästä, kontrollifriikistä, sairaan mustasukkaisesta ihmisestä puolisoa. Sillä sellaiset ihmiset näkevät pettämistä joka puolella ja surkeuksissaan ja lapsellisuuttaan pettää ja heilastelee ennenkuin heitä ehditään pettää.

• noolipakommentti kirjoitti:

Horosta ei kannata tehdä vaimoa, mutta mikä tekee aloittajan kirjootuksen mukaan aloittajan vaimosta sellaisen. Mulle aloittajan kirjoituksesta paistaa ap:n mustasukkaisuus läpi. Ite sanoisin, että älä tee peloistaan keskustelukyvöttömästä, kontrollifriikistä, sairaan mustasukkaisesta ihmisestä puolisoa. Sillä sellaiset ihmiset näkevät pettämistä joka puolella ja surkeuksissaan ja lapsellisuuttaan pettää ja heilastelee ennenkuin heitä ehditään pettää.

Elän sen mielikuvan varassa, jonka kertoja antaa.

Jos nainen hinkuttaa exänsä vieressä puolikin tuntia, on siinä jotain vikana. Oikea menettely olisi käydä siellä vessassa, ja tulla takaisin. Jos kohtaa jonkun, jonka kanssa jutella, niin voi käydä huikkaamassa kumppanille, että hei näin tutun ja menen juttelemaan, sopiiko? Tai tuo sen tutun mukanaan ja esittelee kumppanille.

• kaikkea_tapahtuu

Naiset flirttailevat luonnostaan vieraille miehille joskus jopa exilleen kun sille päälle tulevat...haluavat vähän lämmitellä muistoja että kuinka hyvää se seksi olikaan vaikka muuten ei sitten hyvin mennytkään jne. Sanoisin että naiset antaa palaa kun miehen silmät välttää ainakin "tyttöporukassa" tämän olen kuullut lähipiirissäni olevalta naiselta. Muijanikin on myöntänyt joskus nuorempana kaulailleensa vierasta miestä ja suudelleensa yökerhossa, sanonut kuitenkin että seksiin ei ole suostunut vaikka ehdotuksia on tullut koska haluaa olla uskollinen mulle, no suutelukin tavallaan uskottomuutta tosin alkoholilla ollut osuutta asiaa eikä kaikesta pienestä tarvii haastaa riitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90