Oon 171cm 64 kg
Onko 171cm mies lyhyt?
16
216
Vastaukset
Miksi olisi?
Joko 172 cm mies on sentin painunut kasaan? Voi juutas... otappa kuule aamumitta... ja venyttele vähän ensin...
Wwuwuw kirjoitti:
Siltä lähti ne sokat polvista.
Tai sukat.
Tai kävi parturilla. Syitä on miljuunia..Vai mijuunia? Mikäs keli piäkaapuntissa?
Dissident kirjoitti:
Vai mijuunia? Mikäs keli piäkaapuntissa?
Miljuuna miljuuna ruusua...
Tuulinen päivä..tukka putkella, vedet silmissä ja naama kireenä..
Tuli mieleen, että Disse se taitaa kuitenkin hupsutella täällä eräällä toisellakin nimimerkillä, vai mitä?Wwuwuw kirjoitti:
Miljuuna miljuuna ruusua...
Tuulinen päivä..tukka putkella, vedet silmissä ja naama kireenä..
Tuli mieleen, että Disse se taitaa kuitenkin hupsutella täällä eräällä toisellakin nimimerkillä, vai mitä?No on tuulinen keli....taas! Prkele! Vituttaa tää Suomen kesä!!!! Ois kelit kohillaan mun vapailla...
En enää oo Mieliviiniä kaivanut esiin... vai mitä tarkoitat?Dissident kirjoitti:
No on tuulinen keli....taas! Prkele! Vituttaa tää Suomen kesä!!!! Ois kelit kohillaan mun vapailla...
En enää oo Mieliviiniä kaivanut esiin... vai mitä tarkoitat?Pääasia on että on valoisaa!
Aattelinkin, että olet keksinyt uuden " Mieliviinin". No, antaa olla.Wwuwuw kirjoitti:
Pääasia on että on valoisaa!
Aattelinkin, että olet keksinyt uuden " Mieliviinin". No, antaa olla.No jaa? Vituttaa nää kelit niin, ettei meinaa veri kiertää... sumenee silmissäkin...
Joo. En oo mää. Mulla toi hupailu lähtee spontaanisti, mutta sit on muuten tylsää tai jotain. Tälläseen slaavilaiseen masennusvitutukseen ei auta kun kunnon perisuomalainen aito ja oikea mökötys ja manailu.Dissident kirjoitti:
No jaa? Vituttaa nää kelit niin, ettei meinaa veri kiertää... sumenee silmissäkin...
Joo. En oo mää. Mulla toi hupailu lähtee spontaanisti, mutta sit on muuten tylsää tai jotain. Tälläseen slaavilaiseen masennusvitutukseen ei auta kun kunnon perisuomalainen aito ja oikea mökötys ja manailu.Älä nyt liiottele!
On kesä kuitenkin. Ei sentäs räntää tule niskaan ja parempia säitä luvattiin viikon alusta. Ukon kanssa luultavasti toteutetaan se muutaman päivän reissu Hankoon. Kun ei tuo kumma kyllä hangoitellut( !) yhtään sitä ideaa vastaan..Wwuwuw kirjoitti:
Älä nyt liiottele!
On kesä kuitenkin. Ei sentäs räntää tule niskaan ja parempia säitä luvattiin viikon alusta. Ukon kanssa luultavasti toteutetaan se muutaman päivän reissu Hankoon. Kun ei tuo kumma kyllä hangoitellut( !) yhtään sitä ideaa vastaan..No kyllä ne helteet alkaa taas kun joutuu takas töihin... murr!
Suomen kesä! Paras päivä!
-painokelvotonta noitumista-
Onkohan siellä Hangossa oikein määritelty, missä on mannersuomen eteläisin niemennokka? Tsekkaappas homma kun käyt...
- ffrrty
Aikuisten naisten maailmanlaajuinen keskipituus on 154 senttimetriä ja miesten 166 senttimetriä.
25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 senttimetriä ja naisten 166 senttimetriä.[
Maailmanlaajuisesti olet pitkä, suomessa keskimääräistä lyhempi.
Suomalaisista nuorista miehistä alle 167-senttimetrisiä tai yli 195-senttimetrisiä on molempia yksi prosentti.
Kaiken tämän tiesit jo itsekkin kahlaamalla nettiä. Ei. Amazoni-Brigitte Nielssen ja pikku-italiaano Mattia Dessi, vuosikausia kimpassa, lapsikin juuri syntyi:
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2282058/Brigitte-Nielson-49-towers-husband-Mattia-Dessi-33-sunshine-stroll.html- ylva
On ainakin minulle, edelleen. Ei tämä ole mihinkään muuttunut viime kysymyksen jälkeen.
Lyhyt ja laihakin vielä. Miksi kysyt?
- xcgfddsweq
Mitä väliä, käytä aikasi miettimällä vähän syvällisempiä. Jokisella on mielipiteensä, eikä kaikkia voi tai pidäkään yrittää miellyttää. Etsi sielunkumppanisi, pituus ei siihen vaikuta hyvässä eikä pahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000