Musiikinteoriaa netistä? Yksitystunteja?

apuuuuva

Moi!
Tietäisikö joku missä voisi netissä opiskella kattavasti musanteoriaa? Ihan perusasioista, sointujen kuljetuksista, sointuasteista nuoteissa, ym. aina nelisointuihin ja moodeihin? Oon valmistunut aikoinaan musiikkiopistosta ja suorittanut myös perus muusikon tutkinnon. En silloin lähtenyt jatko-opiskelemaan ja suuntauduin eri alalle jonka tajusin olevan kohdalleni väärä. Nyt olen alkanut taas kertaamaan noita musiikkijuttuja ja haaveena olisi hakea johonkin missä voisi opiskella musan pedagogiksi. Ongelma on siinä että olen unohtanut tosi ison osan noista teorian ja käytännön asioista ja niiden palauttaminen tuntuu ihan älyttömän isolta urakalta :/

19

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sibbelix

Kyllä se juna meni jo sinun osaltasi. Use it or lose it.

• kjlhljhkhjklhjh

kiitti kattavista neuvoista (Y)

• jhkjhkhhkjh

Sä et Sibbelix ainakaan ite mikään opettaja tai motivaattori taida ammatiltasi olla?

• Kurttu-uuno
        jhkjhkhhkjh kirjoitti:

Sä et Sibbelix ainakaan ite mikään opettaja tai motivaattori taida ammatiltasi olla?

Vähättely motivoi.

• suomalaisetperseestä

Jaa, jos joku hakee neuvoja ja on tilanteessa ettei tiedä mitä tekisi mutta olisi toivon kipinää johonkin niin silloinhan nimenomaan kannattaa vähätellä... on tän suomen kansa kyl yksiä kyräileviä vittumaisia puusilmiä, tietää ainakin että voi ampua omia selkään jos sota syttyy, ihan hyvällä omallatunnolla. Ap:lle: oriveden opisto, kysy voiko esim. pop jazziin tai metropoliaan päästä muuten vaan kertaamaan, tiedän joitain jotka on päässeet. Ja muille tässä keskustelussa olijoille haistatankin pitkät paskat.

• Monigori
        suomalaisetperseestä kirjoitti:

Jaa, jos joku hakee neuvoja ja on tilanteessa ettei tiedä mitä tekisi mutta olisi toivon kipinää johonkin niin silloinhan nimenomaan kannattaa vähätellä... on tän suomen kansa kyl yksiä kyräileviä vittumaisia puusilmiä, tietää ainakin että voi ampua omia selkään jos sota syttyy, ihan hyvällä omallatunnolla. Ap:lle: oriveden opisto, kysy voiko esim. pop jazziin tai metropoliaan päästä muuten vaan kertaamaan, tiedän joitain jotka on päässeet. Ja muille tässä keskustelussa olijoille haistatankin pitkät paskat.

Kuinka moneen kertaa ne samat asiat pitää yhdelle ihmiselle opettaa uudelleen ja uudelleen yhden elämän aikana?

• Vaikkasata

Monigori: miten se sun elämänlaatua huonontaa mitenkään jos joku ei opi ekalla kerralla ja haluaa opetella uudestaan, eikö tämä oo parempi kun jäädä kotiin istumaan? Taidat olla trolli tai sit vaan jostain katkeroitunu kusipää. Onnea elämääsi

• Monigori
        Vaikkasata kirjoitti:

Monigori: miten se sun elämänlaatua huonontaa mitenkään jos joku ei opi ekalla kerralla ja haluaa opetella uudestaan, eikö tämä oo parempi kun jäädä kotiin istumaan? Taidat olla trolli tai sit vaan jostain katkeroitunu kusipää. Onnea elämääsi

Jos on jo kerran suorittanut tutkinnon, niin eiköhän se jo riitä.

• Mietinvaan111

Ja jos hakee jatko-opiskelemaan eikä muista kaikkea teoriaa ym niin onko sillon rikos KYSYÄ vinkkejä että mistä voisi saada preppausta ja kehittää itseään??? Monigori: onkohan sulla yhtään kavereita???

• Monigori
        Mietinvaan111 kirjoitti:

Ja jos hakee jatko-opiskelemaan eikä muista kaikkea teoriaa ym niin onko sillon rikos KYSYÄ vinkkejä että mistä voisi saada preppausta ja kehittää itseään??? Monigori: onkohan sulla yhtään kavereita???

"Monigori: onkohan sulla yhtään kavereita??? "

Ei ole, enkä kaipaakaan, mutta paljon oppilaita kyllä on.

• Justjoo111
        Monigori kirjoitti:

"Monigori: onkohan sulla yhtään kavereita??? "

Ei ole, enkä kaipaakaan, mutta paljon oppilaita kyllä on.

Sulla oppilaita??!! Hah hah, nyt puhut täyttä skeidaa, eka päivittelet että kuinka monta kertaa pitää opettaa ja sit väität olevasi opettaja... et ainakaan kovin kummonen tunnu olevan. Taidat olla työhösi kyllästynyt ja/tai potkut saanu katkeroitunut luuseri joka vaan tulee tänne aukomaan hetuloitaan

• Monigori
        Justjoo111 kirjoitti:

Sulla oppilaita??!! Hah hah, nyt puhut täyttä skeidaa, eka päivittelet että kuinka monta kertaa pitää opettaa ja sit väität olevasi opettaja... et ainakaan kovin kummonen tunnu olevan. Taidat olla työhösi kyllästynyt ja/tai potkut saanu katkeroitunut luuseri joka vaan tulee tänne aukomaan hetuloitaan

"- Taidat olla työhösi kyllästynyt"

Kyllä. Rasittaa opettaa keskinkertaisuuksia, jotka itse kuvittelevat olevansa jotain muuta.

• Migä
        Vaikkasata kirjoitti:

Onhan jotain oppinut aiemmin jos on tutkintokin suoritettu.

• Arwis
        Migä kirjoitti:

Onhan jotain oppinut aiemmin jos on tutkintokin suoritettu.

Ja kaikki aiemmat työt soittotaidon eteen, nekin jotka opettajakin teki oppilaansa eteen, menivät aivan hukkaan.

• Jambor

" suorittanut myös perus muusikon tutkinnon."

Minkä soittimen kanssa?

• sfsdfsddfdfsdfdfs

viulu

• Kysymysmerkki

Miksi kysyit?

• Jambor
        Kysymysmerkki kirjoitti:

Miksi kysyit?

Johonkin toiseen soittimeen olisin voinut tietää opettajan.

• siinälukemista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe