Perseet Salkkareissa, ei alkkareissa

Keiden peput ovat näkyneet sarjassa?
Ainakin Ismo, Jiri, Sebastian ja Kari ovat vilauttaneet.

Ei ole kenenkään naisen takamusta taidettu näyttää ja tuskin tullaan #metoon takia koskaan näyttämäänkään. Saati sitten tissejä!

16

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkahetijosvain

      on se Kallenkin peba ollut esillä. Jirillä on paras.

    • Ninjapummi

      Sebastianin pylly on hyvännäköinen. Kiinteä ja muutenkin 6/5.

      • Tämä on totta ja käsikirjoittajat/ohjaaja sen tietää mitä laittaa ja keksii aassinsiltoja että näkyville saadaan. Karin perse kyllä lävähti ruutuun kun taivaaniskusta. Olihan sitä vähän aiemmassa jaksossa jo vilautettu. Ja yhen muistan kun korjasvat jotai putkia, ni siinäkii työmihen viiva vilkkui Karilla.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Tämä on totta ja käsikirjoittajat/ohjaaja sen tietää mitä laittaa ja keksii aassinsiltoja että näkyville saadaan. Karin perse kyllä lävähti ruutuun kun taivaaniskusta. Olihan sitä vähän aiemmassa jaksossa jo vilautettu. Ja yhen muistan kun korjasvat jotai putkia, ni siinäkii työmihen viiva vilkkui Karilla.

        Siis **rassasvat**!


      • HaluuPebaa

        Öyyhh, kun pääsiski vähän sitä....


      • HaluuPebaa kirjoitti:

        Öyyhh, kun pääsiski vähän sitä....

        Niiku Sebastian sano: "Pitäs vettää kunnon perseet välillä".


    • Silminäkijä

      Eikö nuo lie jokaisen peppu näytetty.On vaan housut tai hame tms ollut siinä aatamin aikuisen asun päällä vielä.

      • HenkkaFani

        "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena." On se kumma ettei edes asiallisia kirjoituksia saa laittaa, ilman että joku alkaa valittamaan. Älä lannistu tästä syystä Henkka.
        T: Idolisi.


    • 49893

      Minusta olisi kiva saada salatut elämät dvd 181 koska Mun pakko ostaa sen takia haluan jos joku tiestä voisi laitta ne jaksot YouTubeen voi katsoa sieltä vai mitä tulisi tästä jotain kivaa niin että voitteko pistää ne heti aamulla kun minä haluun ne jaksot ovat siellä vuonna 2003 2001 2002 2004 kaikki pitäisi olla siellä ne jaksot ovat minulle tosi tärkeä asia tämä olisi pyyntö

    • Kalleha oikee levittel PkTT2:ssa!

    • asdfasdfdfghdfth

      Ehkä naiset on paremman näkösiä farkkuperseinä, jos kohta paljaissakaan ei ole mitään vikaa

    • 49893

      Minusta olisi kiva saada salatut elämät dvd 181 koska Mun pakko ostaa sen takia haluan jos joku tiestä voisi laitta ne jaksot YouTubeen voi katsoa sieltä vai mitä tulisi tästä jotain kivaa niin että voitteko pistää ne heti aamulla kun minä haluun ne jaksot ovat siellä vuonna 2003 2001 2002 2004 kaikki pitäisi olla siellä ne jaksot ovat minulle tosi tärkeä asia tämä olisi pyyntö laittaa nämä näkyvä ruutu heti minun pitää nämä nähdä nyt heti ja kun kaikki tarvitsee ne kotiin huomenna on viimeinen päivä jakaa ne ja se on ihan hyvä idea oli jo mennyt ihan hyvin ja sen takia haluan tietää että onko ne tulossa sinne päin ja se on hyvä olla jo vähän enemmän kuin kaksi kertaa vuodessa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe