Miehet vastauksia

Hooee

Varmaan tämä kaikkien naisten yleisin kysymys:

Rakastatko kumppaniasi ja et halua ketään muuta jonka kanssa jakaa arkesi, siis miksi petät?

8

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopettileikin

No pitää sitä seksiin saada joskus vaihtelua. Vastaan siis toki rakastan ja pidän kumppanini mutta pitää osata salata ne hetket kun nautintoa haen. En salaa olevani varattu mitenkään. Kuka tietoisesti leikkiin ryhtyy ei se yleensä lähde ilmoittautumaan. Ja siihen olen keksinyt oivan jutun millä perustelen jos joku haluaa paskaa puhua minusta. Se joka taas älyää lopulta että seksiä hän en muuta onhan se katkeraa ja varmaan paskamaista. Mutta pitää osata se seksin hakeminen salata niin hyvin ettei kumppani epäile tai ulos nakkaa. Aina voi yrittää kertoa tai käräyttää. Ehkä narsistiksi tuomitsette mutta mulle ihan sama. Sitä mitä ei tiedä ei voi surrakkaan. Kyllä viimeisin leikkikaveri yritti kysellä jos eroaisin. Tiedän sen yrittäneen käräyttää. No sai varmaan vastauksen. Ei kannata ihmetellä miksi petetään tai miksi niitä tuomitaan. Toki niitä kyllillä kerro. Korkeintaan leikkikaveri tekee sen ja minähän näytän muille mitä teen tai jätän tekemättä.

• taastätä

Lopettileikin eikö sulla ole muuta tekemistä, vaihtasit vaikka tyyliäsi, niin ois vähän siedettävämpää tekstiä. Tiedetään pitkäaikainen trolliolet, mutta huono sellainen.

• vastausontässä
        taastätä kirjoitti:

Lopettileikin eikö sulla ole muuta tekemistä, vaihtasit vaikka tyyliäsi, niin ois vähän siedettävämpää tekstiä. Tiedetään pitkäaikainen trolliolet, mutta huono sellainen.

Trolli en ole ja sama se mulle jos sua kyllästyttää lukea. Tekemistä riittää kyllä älä huoli tässähän kysyttiin mieheltä vastauksia ja sullehan se ei kelpaa? On osattava leikkiä jos siihen ryhtyy. Säälin kavereita jotka eivät osanneet. Aika herkkä olet jos yrität perustella jonkun kommentointia trolliksi. Saanko kysyä jos täällä halutaan kommentteja niitäkään ei saisi kommentoida,? Koita oppia sinäkin jos nyt leikkiä osaat? Usko mitä uskot mulle ihan sama.

• 876765

Juu välillä petetty ja välillä pettäjä eli trolli 10 vuotta vääntänyt samaa paskoo.

• siinä_vastaus

Rakastan kumppaniani omalla tavallani ja ollaan kiinnytty toisiimme mutta kaikki ei vaan toimi. Se tosi rakkaus on kuollut josko sitä on ollutkaan koskaan. Olen pettänyt kerran ja se oli lähinnä sen takia että naiskumppani oli kieltäytynyt seksistä yli vuoden ajan. Kerroin ja nainen antoi asian olla ja sanoi haluavansa jatkaa suhdetta normaalisti ja lupasi itsekin panostaa intiimi puoleen ettei sen takia tarvii pettää tai erota, se jäi kuitenkin lupaukseksi.

• Ratikkakuski24v

Pinpassa om pistävä odööri. Ja tauti.

• valheidenkukatkukkiitaas

Nyt on kyllä kaikkinainen älykkyys puhjennut kukkaan.

• No jokinlaisesta vaihtelunhalusta ja oman egon pönkittämisestä se johtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe