Miksiköhän nainen ei kysele mitään siviilisäädystä kun jutellaan? 5 kertaa ollaan juteltu puhelimessa tai muuten, mutta nainen ei kysele mitään olenko vapaa, varattu tms.
Miksi nainen ei kysy siviilisäädystä mitään
5
896
Vastaukset
- avainsanarehellisyys
Miksi kysyisi?
Kun sinä osoitat kiinnostusta naista kohtaan, hän olettaa sinun olevan vapaa.
Jos olisit varattu ja suhteesi tämän naisen kanssa olisi menossa ns. vakavampaan tai fyysisempään suuntaan, sinä ilman muuta kertoisit naiselle, että by the way minulla on vaimo ei kai se haittaa, eikös vain? - w.woodcock-
Ellei se "nainen" kysele varallisuutta
on hän joku kimittävä homo - veerakoskimäkikuisma
Pitää itsestäänselvyytenä että olet vapaa kun olet kiinnostunut tai sitten hän ei välitä oletko varattu tai vapaa.,jos hän kenties itsekkin on varattu niin ei halua ottaa asiaa puheeksi tms.
- WTFareyousiriusblack
No jos minua on mies iskemässä, niin kyllä minä ensisijaisesti oletan, että hän on vapaa.
- juorut_kulkevat
On mahdollista, että hän on saanut siviilisäätysi selville jo jotain muuta kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725