Mattila on taas pystyttänyt opetuksen ja kommenttien ketjun naisen asemasta seurakunnassa. Ja on kaivanut vanhat naisvastaisuusvideonsa iisebeleineen jne. On kaivanut myös raamatulliset naisvihamieliset jakeet ja ystävänsä kommentoimaan. Eikö hän löydä Raamatusta mitään miesten heikkouksia? Onpa kristillistä.
Mattila vastustaa naisia taas
32
2115
Vastaukset
- Metometo
Usein toistuva naisten mollaaminen iisebeleineen ja raamatunlauseineen tuottaa kiksejä kun voi alistaa? Osa metoota? Mutta sallittua kun uudestisyntyneen ohjeistaa.
- RV_Tiedottaja
Ristin Voitto kirjoitti Maunolaisuuden harhasta joka perustuu vihaan ja katkeruuteen uudestisyntyneitä kristittyjä kohtaan.
http://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/paakirjoitukset_/kristillinen_valemedia_hammentaa/
- Miespäättäää
On lihallisissa jos vastustaa Raamattua. Mies on Jumalan kuva. Ei nainen. Nainen on miehen kunnia ja avuksi luotu. Tosin oli huono apu kun johdatti miehen syntiin. Siksi Mies on johtaja joka päättäväisenä vakaana rohkeana ja päämäärät irtisanoa johtaa perheen. Nainen saa kysyä mutta mies päättää.
- oops
Et ole tainnut lukea Raamattua paljoakaan kun et tiedä että nainen ja mies ovat kummatkin Jumalan kuva. Se on luomiskertomuksessa. Koraanin mukaan nainen on miestä vähäarvoisempi palvelija, jota mies voi kohdella miten haluaa. Raamatussa mainittu käsitys naisesta miehen apuna ei sisällä mitään alempiarvoista. Raamatussa ei myöskään anneta miehelle lupaa pahoinpidellä naisia. Myös Jeesus sanoo lihassa ollessaan että Isä on häntä uurempi, mutta tämä ei todellakaan tarkoita että Jeesus olisi vähäarvoisempi tai vähemmän jumala kuin Isä Jumala. Raamattua ei kannata lukea jos asenne on itsekeskeisen naistenhakkaajan tasolla, ja ylpeys estää hankkimasta tietoa siitä, kuinka Raamattua tulee ymmärtää oikein.
- Liene
Petri Paavolalla on naisille ohjeet
Rauhan tervehdys.
Jos aloittaja tarkoittaa tätä iisebelin hengestä kertovaa opetustani, niin juuri tästä olen saanut sisarilta kaikista eniten kiitosta ja tilastoissa tätä nimenomaan ovat sisaret katsoneet enemmän, kuin veljet. Katkeruus on vakava synti, joka turmelee ympäristönsä.
https://youtu.be/BMy6UNPAhAc
Raamattu antaa selkeän linjan, että nainen ei voi opettaa eikä vallita seurakunnassa. Naista ei ole luotu sitä varten aivan samalla tavalla kuin miehestä ei ole synnyttämään lapsia. Mies ja nainen on erilaisia.
Rakentamalla karikatyyri tai mustamaalla raamatullisen järjestyksen naisvihaksi on feministiliikkeen käyttämä fraasi, samalla tavalla kuin puhutaan homofobiasta, jos ei hyväksy homoliittoja.
"Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, YHDEN VAIMON MIES, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan." - 1. Timoteus 3:2
Raamattu on yksiselitteinen, selkeä ja suora. Sillä tiellä ei hullukaan eksy.
Uskon, että me kaikki haluamme nähdä miehekkäitä miehiä ja naisellisia naisia, tyttöjä ja poikia sekä mummoja ja vaareja. Valitettavasti sukupuolineutraalius hyökkää sukupuolten välisiä rikkauksia vastaan ja se on pyrkimässä seurakuntaan, niin liberaaliteologian kuin menestysteologiankin kautta, jotka molemmat hyväksyy naiset johtajina vastoin Raamattua.
"Mutta luomakunnan alusta Jumala on luonut heidät mieheksi ja naiseksi." - Markus 10:6
Siunauksin, MM.- TuleHerraSebaot888
Minusta ovat monet sitä mieltä että olen pahin naisten vihamies.
1. Kun. 21:20
Ahab sanoi Elialle: "Joko löysit minut, sinä vihamieheni?" Hän vastasi: "Jo löysin. Koska sinä olet myynyt itsesi tekemään sitä, mikä on pahaa Herran silmissä,
no sama se.
Nyt kuten homo-henki on vallannut koko "maailman" ja jopa seurakunnan ,(ei kaikissa) samoin tulee iisebelin henki., valtaamaan "koko" seurakunnan, mutta ei kaikkia uskovia.
Minulla on vähän laajempi ja "väkevämpi" käsitys mitä ja mikä on iisebelin henki, ei niinkään ihminen, kuten homo-henki es on joka paikassa!
Nyt, et näytä uskovan kuten monet "uskovat" eivät usko että tämä on totista totta:
Jeesus, Rakastava Pelastaja, jonka VIRKA on pelasta, samoin Kuin Pyhän Hengen Virka on Suojella eli Puolustaa ja Opettaa ja Johdataa, niin, tulee, en tiedä mitä, sillä Herra ei sitä ole vielä paljastanut minulle. että:
Ilm. 2:
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Viittaus Ananias ja Safira.
Ap. t. 5:1
Joten olen täysin varma, että Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, tulee, tavalla tahi toisella, OIKEASTI surmaamaan, erityisesti USKOVIEN lapsia.
Mikä koskettaa naista kovimmin? omat lapset, kuolleina käsissä ja samoin isät faaraon tavoin tekevät tekoja kun oma kuollut lapsi on käsissä.
Mutta taas, kuten tautivuoteessa, kun helpottaa, ei enää olla samaa mieltä vaan tahdotaan jatkaa.
Kun Jeesus tulee, ja se on pian, HYVIN pian, niin
Morsian ON puhdas ja puku rypytön.
Joten Herra tulee ja pesee, ja jos ei riitä, ottaa juuriharjan ja lipeää ja jos sekään ei auta, tulee sairauksia ja jos sekään ei riitä tulee kuolema.
Joten, naiset eikä, puoli-naiset, heikot miehet yhtään tykkää mitä sanon!
mutta sama se.
Esirukous pyyntö
Muista minua ja "seurakuntasi" missä sitten liikut muista minua!
Matt. 26:13
Mark. 14:9
Missä kaikessa maailmassa, liikut, muistakaa minua Rukouksella, rukouksessa, sillä minun tahtoni on Kohdata Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.
ja yksin en jaksa, joten teidän avullanne joudutatte sitä mitä Herra minulle antaa.
Jer. 15:
17 En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.
Herran Jeesuksen nimessä. totisesti, totisesti.
---
joopa joo ja lsiää kahvia - MaranAtaTuleHerraJeesus
TuleHerraSebaot888 kirjoitti:
Minusta ovat monet sitä mieltä että olen pahin naisten vihamies.
1. Kun. 21:20
Ahab sanoi Elialle: "Joko löysit minut, sinä vihamieheni?" Hän vastasi: "Jo löysin. Koska sinä olet myynyt itsesi tekemään sitä, mikä on pahaa Herran silmissä,
no sama se.
Nyt kuten homo-henki on vallannut koko "maailman" ja jopa seurakunnan ,(ei kaikissa) samoin tulee iisebelin henki., valtaamaan "koko" seurakunnan, mutta ei kaikkia uskovia.
Minulla on vähän laajempi ja "väkevämpi" käsitys mitä ja mikä on iisebelin henki, ei niinkään ihminen, kuten homo-henki es on joka paikassa!
Nyt, et näytä uskovan kuten monet "uskovat" eivät usko että tämä on totista totta:
Jeesus, Rakastava Pelastaja, jonka VIRKA on pelasta, samoin Kuin Pyhän Hengen Virka on Suojella eli Puolustaa ja Opettaa ja Johdataa, niin, tulee, en tiedä mitä, sillä Herra ei sitä ole vielä paljastanut minulle. että:
Ilm. 2:
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Viittaus Ananias ja Safira.
Ap. t. 5:1
Joten olen täysin varma, että Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, tulee, tavalla tahi toisella, OIKEASTI surmaamaan, erityisesti USKOVIEN lapsia.
Mikä koskettaa naista kovimmin? omat lapset, kuolleina käsissä ja samoin isät faaraon tavoin tekevät tekoja kun oma kuollut lapsi on käsissä.
Mutta taas, kuten tautivuoteessa, kun helpottaa, ei enää olla samaa mieltä vaan tahdotaan jatkaa.
Kun Jeesus tulee, ja se on pian, HYVIN pian, niin
Morsian ON puhdas ja puku rypytön.
Joten Herra tulee ja pesee, ja jos ei riitä, ottaa juuriharjan ja lipeää ja jos sekään ei auta, tulee sairauksia ja jos sekään ei riitä tulee kuolema.
Joten, naiset eikä, puoli-naiset, heikot miehet yhtään tykkää mitä sanon!
mutta sama se.
Esirukous pyyntö
Muista minua ja "seurakuntasi" missä sitten liikut muista minua!
Matt. 26:13
Mark. 14:9
Missä kaikessa maailmassa, liikut, muistakaa minua Rukouksella, rukouksessa, sillä minun tahtoni on Kohdata Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.
ja yksin en jaksa, joten teidän avullanne joudutatte sitä mitä Herra minulle antaa.
Jer. 15:
17 En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.
Herran Jeesuksen nimessä. totisesti, totisesti.
---
joopa joo ja lsiää kahviaMinun aikani ei ole ihan vielä, mutta se on hyvin lähellä, ja kukaan ei voi sen jälkeen mitää"!
sillä, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot on kanssani.
joten, vesi ei vielä tottele minua eikä taivas anna sadetta, mutta sauva ja kengät ovat oven pielessä, ja olen valmis, mutta Herra ei vielä päästä, lähtemään ja kun päästää.
voi voi ja voi, suomea ja suomen kansaa.
itkekää ja valittakaa ja uskovat voivat iloita ja riemuita.
Joten, Herra tulee ja järkyttää maan ja taivaan.
Tässä yritin lähteä liikkeelle, mutta taas on itku ruokana, mutta se päivä tulee ja on jo, kun se toimii. - Hihuliheiheihei
Mites ne lääkkeet? Kaalinapit.
- RV_Tiedottaja
Petri ja Maunolla on paljon naisia seuraajina. Alistaminen on lahkojohtajien tapa hallita ja he tietävät onnistuneensa kun alistetut ylistävät Johtajaa. Näin Maunolaisuudessakin.
http://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/paakirjoitukset_/kristillinen_valemedia_hammentaa/
- Mariskako
Mauno on taas hyvällä asialla. Hyvä vastaus.
- Maaano
Milloinkahan maanolle menee perille, että
1. Tämä on helluntalaisten palsta. Et ole helluntalainen etkä minkään muunkaan yhteisön jäsen. Mene muualle levittämään sielusi saastetta.
2. Ketään ei kiinnosta sun jutut.
3. Sinulla on ongelma, ongelmia. Vakavia. Ei ole normaalia viettää elämäänsä täällä eikä herjata jokaista liikkuvaa.
4. Tee parannus. Tosin vaikka Jeesus itse on sinua nuhdellut, niin ethän sitä huomas.
5. Etsi todellinen Jumalan palvelija joka voi VAPAUTTAA sinut henkivalloista kuten Iisebelistä (myös miehessä voi olla, ja tässä se on täysin selvä), vihasta, manipulaatiosta, tuomiosta, halveksunnan hengestä, juoruilun hengestä jne. - Maunohyvä
Mauno vastasi hänelle ehkä helluntalaisen naisen antamaan kritiikkiin naisten kuvaamisesta ja oletusta naisvihasta. Mauno vastasi tähän joten turha häntä syyttää.
- JumalanRuoska888
"Eikö hän löydä Raamatusta mitään miesten heikkouksia? Onpa kristillistä."
Miehen heikkous ON NAINEN!
Aatami hylkäsi, valitsi, naisen Elävän Jumalan sijaan!
Aatamilla oli jatkuva yhteys ja näki Jumalan, mutta nainen oli miehen heikkous,
Kuten Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin, ja "osin" Mooseksen ja sitten Daavid, Jumalan Sydämen mukainen urhoolinen Sotilas, murhasi, viattoman oman Sota urhon, naisen tähden.
ja Aina Viisas Salomo on sitten ihan omaa luokkaansa.
Nyt, nainen TEHTII miehelle avuksi. miestä ei tehty naiselle.
Joten "jokaisen" menestyvän, mitä lie, miehen takana on nainen.
MUTTA
Monien Jumalan Miesten epäusko ja luopumus Jumalasta, uskosta, on naisten, vaikutusta.
ja iissebeli oli pahin ja nyt tämä henki. on ottamassa vallan, kuten on ilmoitettu.
joten, nainen on kaikkien miesten heikkous.
Itse olen päässyt, jo ikäni puolesta ja muutenkin siihen että naisen magneetinen veto voima on nolla ja vieläpä, magneetti on "väärinpäin" eli se työntää pois naiset :)
no sama se.
Naiset ovat miehen heikkous, apu ja monesti myös turmio. - Raamatunmukkaan
Miten nainen voi osoittaa alemmuuttaan
1 sanoo miehiä Herroiksi kuten Saara
2 pitää huntua ja huivia alistumista osoittamaan kuten Paavali käskee
3 pysyy kotonaan ja kysyy siellä mieheltä
4 kaikki lait joissa nainen itsenäisyys on julistettu kumotaan
5 äänioikeus pois
Luin että todellinen raamatulinen "mies määrää" tilanne on saudeissa. Nainen jäi leskeksi toisestakin avioliitostaan. Hän odotti vauvaa jonka hengenpelastamiseksi lääkäri suositteli sektiota
Tähän piti saada lupa miespuoliselta sukulaiselta. Tämä oli naisen oma 18v poika. Tämä olisi todella nöyryyttävää Suomen femakoille :D. Kyllä miehet saisivat arvonsa.- Tuhotulee
Uudestisyntyneet miehet kuvaavat kuinka maa on saastunut. Koska naisilla on liikaa valtaa vastoin Raamattu a. Naiset opiskelevat enemistönä ja täyttävät iisebeleinä näkökannat. Tuhoavat miehet. Miten tunkea naiset takaisin miehen alle hellan ääreen.
- TodistusNaisistumisesta
TODISTUS
Ev.lut Kirkon naisistuminen papistossa vaikuttaa ja tähän on nyt tultu (n. 50% papeista naisia).
Onko tämä hyvä asia? - 111000
Tällä palstalla vain harva on helluntailainen. Eikä sellaista vaatimusta olekaan, että pitäisi olla helluntailainen. Täällä kirjoittelee enenmmän ateistit kuin helluntailaiset.
- Merkillepantavaa
Helluntailaiset, jehovat ja adventistit eivät kestä ulkopuolelta tulleita 'ajatuksia' palstoillaan.
Koetuksen kestävyys on alhaisella tasolla.
Nämä em. uskonnon edustajat jopa häpeävät omaa taustaansa maailmassa.
- Vosukka
Ensin tuli papiksi naiset sitten homot, nyt sinne revitään koko alapään kulttuuri levälleen, sadismi ja kahleet joukko ja muu väkivaltahiihteen anti kaikkinen törkyineen, syöltetään sisään.
Jeesuksesta ei ole kuin markkinat jäljellä.
Kohta tehdään kirkosta porttoloita, kaikkinen mausteineen. Meno on jo kuin Sodomassa.
Monilta naisilta on mennyt hoiva vaisto ja saalistus vaisto tullut tilalle. 40 luvun raivottaret saksassa, Me too on lähti huntsuista huorista liikkeelle. Mitä siis pitää ajatella? Kysy EU:ta.- hannestemmes
Pride-viikko on mielestäni todella naurettava esitys,jossa puolialastomat narrit,vielä lapset mukana irstailevat.Emme me heterotkaan pidä jotain viikkoa,tuoden seksifantasioitamme ja omaa itseämme ylpeästi esille.
- HELLuntai.Helka
Mauno. Iso mies. Munat ja kaikki.
- babylonintuomiosta
5. Moos. 22:5
Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.
Mitä mieltä olette (prideylpeät) ihmiset naismaisista miehistä ja miesmäisistä naisista?- vieläkysytkin
Sitä että taidat olla aika tyhmä.
- annahänelleanteeksi
Mauno Mato tekee myyrinen kanssa samaa työtä pihan perällä.
Mutta Mauno Matokin vastaa oman Jumalansa edessä tekemisistään
ja kaikista vääristä todistuksistaankin enkä kyllä karehdi tuota päivää
elämässään, niin usein hän on rikkonut raamatun opetusta hyvän ja
hyödyllisen jakamisesta.
Oli kerran mato, Mauno nimeltään
Ja se kastemato ei tietenkään
Voinut mitään muuta kuin olla vaan
Pihan perällä ruohonjuuritasolla
Mutta Mauno Mato, hän tahtoi niin
Että häntä aina vain kehuttiin
Mauno Mato tahtoi olla kuuluisa
Mutta kun hän asui ruohonjuuritasolla
Mauno Mato kiipimään pylvääseen lähti
Ja huusi mennessään, tahdon olla tähti
Tuli siihen varis ja kysyi Maunolta
Tahtoisitko lentää sä eka luokassa
Kaikki huusi kato, se on Mauno Mato
Hei hei kato, se on Mauno Mato
Niin Maunoa vietiin ylös korkeuksiin
Mutta Maunon päätä huimasi niin
Mauno alas tahtoi pihan perälle
Minä kuulun ruohonjuuritasolle
Kaikki huusi kato, se on Mauno Mato
Hei hei kato, se on Mauno Mato
Nyt hyvin menee Mauno Madolla
Mauno töitä tekee takapihalla
Paskakasoja tonkii ja kaivaa
ja kateus sydäntään hiertää ja kaivaa.
Ja toiset sanoo kato, se on Mauno Mato- anna_hänelle_anteeksi
Sinulla on pilkkahenki ja olet räksyttäjä loruinesi. Kristinuskon perusteet ovat vielä hakusassa.
Onko kyseessä yhteinen helluntailoru joka kummasti nostaa itsetuntoa ja omaa pyhyyttä.
#Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.#
- voiheitärepsuja
Olen huomannut että helluntailaiset miehet hyvin usein ovat voimakkaasti ns. tossun alla. Sieltä ei nousta !
Eräänkin helluntaituttavani mies, kerran näki kaljapullon ojassa (olimme tulossa veneeltä) Hän meinasi ottaa sen palauttaakseen kauppaan luontoa roskaamasta. Hellari rouvansa ulvahti : sinä XXXX et palauta olutpulloja, luuleevat kaupassa että olet sen itse juonut!
Mie s heitti nolona pullon takaksin ojaan.
Olin mukana tuolla veneretkellä ja näin ja kuulin keskustelun. Tässä vain yksi esimerkki ko. hellaripariskunnan valta-asetelmasta. Tälläisiä tuntuvat ainakin tällä paikkakunnalla olevan helluntai avioliitot.
Täällä sitten nämä alistetut miehet uhoavat päiväunistaan, kuinka he tekisivät jo pääsisivät tossun alta alistamaan:::)) - Daarantavoin
Maunon kollegat toteavat tässä opetuksessa että nainen on arvokkaampi kun synnyttää.
Mutta huonoja puolia työssä on hempeys tunteelisuus empaattisuus epävakaus. Mies on päämäärätietoinen suora rohkea olennaisenerottava johtaja asiallinen ei-iisebelimäinen rehellinen turvallinen eihuorahtava. Nainen houkutteli syntiin.
Starcweski sanoo että mies on kuin luoja koska perimä laajempi. Koska mies määrää sukupuolen. Hänellä on muitakin rohkeita ajatuksia. Mm hänen vaimonsa herroittelee. Saatan tavoin. Kunpa useampi tekisi. - capiche
Suorittelen veljille seuraavaa kristillisestä kirjakaupasta saatavaa kirjaa:
Miksi mies pelkää naista? Ja mitä siitä seuraa (Jorma Myllärniemi )
Quote Jorma Myllärniemi kuvaa naisen pelon syntyä yksilön psyykkisen kehityksen näkökulmasta.
Pelon jäljet näkyvät miehen elämässä muun muassa parisuhteen solmimisen vaikeuksina tai naiseen kohdistettuna ylenkatseena, jopa väkivaltana. Jotkut eristäytyvät naisista kokonaan.
Yhteiskunnassa naisen pelko ruokkii sortoa ja sukupuolten epätasa-arvoa, kun miehet yrittävät voittaa pelkoaan alistamalla ja rajoittamalla. Traagista on, että helposti jää näkemättä, että naiseen sijoitettu paha on usein lähtöisin miehen omasta mielestä. Unquote - totuus_voittaa
Mauno, sitaatti nr.1:
"Raamattu on yksiselitteinen, selkeä ja suora. Sillä tiellä ei hullukaan eksy."
Mauno, sitaatti nr.2:
"Raamatun Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki yhtenä Jumalana. Yksi kolmiyhteinen Jumala."
Raamattu: "meillä on vain yksi Jumala, Isä." (1 Kor 8:6)
Mauno: Ei ole yksi, on kolme yhdessä.
Raamattu: "Jumala on yksi ja ainoa." (Room 3:30)
Mauno: Ei ole yksi ja ainoa, on kolme yhdessä, kolmiyhteinen.
Jeesus Kristus: Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta. (Joh 5:44)
Maunolla ei ole Jeesuksen Jumalaa, Maunolla on kolmiyhteinen Jumala.
Jeesuksen Jumala on yksi ja ainoa:
"Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa."(Markus 12:29)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14823583/jumala-on-kolmiyhteinen
Kysymykseksi jää, onko Mauno uskossa? - JokuKummastelija
Kyllä Aadam oli tötterö, kun otti Eevan tarjoaman hedelmän. Sellaisia ne miehet on. Kuinka sellaista kunnioittaa, kun ovat kuin pa.hol.laisia? MIES ei alista! Miehen ruumis on naisen omaisuutta ja naisen miehen! Kertoo hyvin tasa-arvoisuudesta! Miksi mies haluaa alistaa itsensä? Tyhmä kun on....
- Vittuunkaikki
Vittuun kaikki tasa-arvo ja naisen huomioiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412551Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3902055Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381704Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens181681Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181561Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151411Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01092Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211073- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905