Miksi tämä ajatus naisista vahvistuu, enemmän ja e

elämä

Tämä feminismin viimeinen aalto, rusinat pullasta -feminismi, korostaa sitä että naisella ON OIKEUS olla prinsessa joka vaatii asioita miehiltä, mutta samaan aikaan käyttäytyä kuin pahinkin ns.. sikaileva äijä. Siis nainen saa vaatia, että mies täyttää naisen pienimmätkin toiveet, mutta nainen voi silti olla itse juopotteleva ja pettävä ilkiö jonka ei tarvitse ajatella yhtään sitä, että miten mies kokee naisen käytöksen. Lapset ovat naiselle usein peliväline millä ylläpidetään riittävä elintaso itselle, lapset sekoitetaan mukaan riitoihin ja samalla haetaan myötätuntoa muilta.

Naisella on oikeus kulkea Kaisaniemen puiston läpi yöllä kännissä, eikä nainen ole vastuussa jos tulee raiskatuksi, Nainen voi syyllistää miestä mistä tahansa, ilman todisteita ja usein valheellisesti. Naisella on oikeus viedä miehen lapset, rahat ja koti, jos nainen ei enää koe itseään riittävän tyytyväiseksi suhteessa. Nainen voi yksin päättää että puoliso ei ymmärrä, hyväksy, arvosta häntä ilman että nainen edes kertoo näistä miehelle, miehen tulisi aavistaa naisen ajatukset. Naisella on oikeus tapailla montaa miestä kerralla, vaikka nainen vaatisikin mieheltä uskollisuutta.

NAISELLA ON OIKEUS, uskokaa nyt!!

7

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri-lait-femakoille

      Feminismi muuttaa lakien ja sääntöjen tulkintaakin, esim. tuo VR:n hätäjarrusta vetämistapaus.
      Jos syntyperäinen suomalainen valkoinen mies olisi vetänyt samasta syystä hätäjarrua niin VARMASTI armotta olisi tosissaan joutunut maksamaan sakot ja maksamaan myös junan ja radan korjauskulut täysimääräisenä ja valitusta ei olisi edes otettu käsiteltäväksi saati että päätöstä olisi pyörretty tai edes lievennetty mistään syystä.
      https://yle.fi/uutiset/3-10280962?origin=rss

      • hvetin.femakko.pirut

        Eikä se olisi edes siihen jäänyt, se olisi mennyt jopa ihan eri junassa olleen nais konduktöörin pesuhuone remonttikin ja kolmannessa junassa olleen toisen nais konduktöörin vapaa-ajallaan ajamansa kolarin maksutkin ko. miehen maksettavaksi. Koska femakkopirujen logiikan mukaan tuo mies olisi aiheuttanut jostakin syystä sitä jarrua vetämällä tuon lumpun N:o 1. pesuhuoneeseen vesivahingon ja lumpun N:o 2. välillisesti pakottanut ajamaan jonkun perään.


    • Alfauuros

      Vastatkaa naiset, miksi näin? Miksi teillä on oikeus?

    • RapatessaRallallaa

      Miehellä on oikeus kulkea Kaisaniemen puiston läpi yöllä kännissä, eikä mies ole vastuussa jos tulee hakatuksi, Mies voi alistaa naista mistä tahansa, ilman todisteita ja usein valheellisesti. Miehellä on oikeus hakea rakastaja, sivusuhde ja pari tyttökaveria jos mies ei enää koe itseään riittävän tyytyväiseksi suhteessa. Mies voi yksin päättää että puoliso ei ymmärrä, hyväksy, arvosta häntä ilman että mies edes kertoo näistä naiselle, naisen tulisi aavistaa miehen ajatukset. Miehellä on oikeus tapailla montaa naista kerralla, kuolata jokaisen naisen perään, vongata, vinkua ja yrittää, vaikka mies vaatisikin naiselta uskollisuutta.

      • miehillä.ei.oikeuksia

        Eikä ole.


    • 123d2312d

      naiset on kirottuja helvetin piruja

      • KeLe.TTU

        No ovat kyllä yksiä saatanan helvetin perkeleen . . . . . kurppia ! Aaatana !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe