Ajattelin koittaa Tinderiä toisella paikkakunnalla. No käytin tykkäykset loppuun ja tasan yksi matchi tuli parikymppisen tytön kanssa. Pitäiskö sille sanoakin jotain? On mulla nyt ahkeran tinderöimisen jälkeen kolme matchia kerättynä mutta en ole koskaan keksinyt miten aloittaisin keskustelun. Tinder on minulle lähinnä mobiilipeli jolla leikitään, kuten vaikkapa Angry Brids jota myös tulee välillä pelailtua.
Matkustin sata kilometriä Tinderkokeen vuoksi
10
254
Vastaukset
Ihan hullua.
Heittäkää tinderit h*lvettiin.
Oksettaa.
Ihmiset tyhmenee älylaitteiden ja sovellusten myötä.
Piste.pujotteIija kirjoitti:
Mulla ei ole vieläkään älykännyä
Se on kuule ihan hyvä uutinen.
Sinä säilytät järkesi pidempään kuin tämä muu hullu maailma.
Melkein tekisi mieleni sanoa, että pidä tuo tila.
Älylaitteet tuhoaa ihmisen oman ajattelukyvyn. Mitä enemmän älylaitetta, sitä vähemmän älyä.
Vastavirtaan uivia tarvitaan.
Tinderit sun muut poltetaan roviolla.
Rakastakaa omia aivojanne.- fffffffffffffffffffl
misspönttöuuni kirjoitti:
Se on kuule ihan hyvä uutinen.
Sinä säilytät järkesi pidempään kuin tämä muu hullu maailma.
Melkein tekisi mieleni sanoa, että pidä tuo tila.
Älylaitteet tuhoaa ihmisen oman ajattelukyvyn. Mitä enemmän älylaitetta, sitä vähemmän älyä.
Vastavirtaan uivia tarvitaan.
Tinderit sun muut poltetaan roviolla.
Rakastakaa omia aivojanne.Äläs nyt, jokainen ihminen jolla oon nähnyt vanhan kännykän, ei siis älykännykkää, on jollain tavalla jälkeenjäänyt erakko. Poislukien tietenkin vanhukset mutta heilläkin näkee älypuhelimia, ovat siis elossa.
fffffffffffffffffffl kirjoitti:
Äläs nyt, jokainen ihminen jolla oon nähnyt vanhan kännykän, ei siis älykännykkää, on jollain tavalla jälkeenjäänyt erakko. Poislukien tietenkin vanhukset mutta heilläkin näkee älypuhelimia, ovat siis elossa.
Höpötiköpöti.
Älykännykkä on yksi riesa,
(ja sen sovelluksissa mon-ta riesaa).
Ihmiseltä on varastettu hiljainen maailma.Mä ostin ekan älykännykän v. 2016. Samalla mennään edelleen ja hyvin toimii. Se on mun kännykkä #4. Varsin vähän käytän sitäkin. Puhelintoimintojen lisäksi sanakirjana, kamerana, herätyskellona, laskimena, musiikkisoittimena yhdistettynä johonkin äänentoistojärjestelmään, shakkikellona, mobiilivarmenteena, sähköpostiin ja satunnaiseen nettiselaukseen jos ei tietokoneen ääreen pääse. Niin ja automatkoilla tuon tuosta käytän sitä televisiona, katselen nettilähetyksiä. Ennätys akunkesto ilman latausta yli viikko :) Yleensä kestää kolmisen päivää.
Mun mielestä käytännöllinen vehje, kunhan käyttää sitä vaan silloin kun oikeasti tarvitsee, eikä muuten vaan tapa sillä aikaa ja koko ajan räpläile sitä, varsinkin kun on jotain seuraa.
- Fgihcc
Urpo! Tinder-plussalla olisit voinut tsekata paikkakunnan typyt kotisohvalta käsin eikä sun olisi tarvinnut käyttää aikaa ja rahaa reissaamiseen.
- panisin-mies
Kantsii muuttaa sieltä landelta hesaan niin on mahiksia saada naisia.
- Athvk
Kek
- Viinamies
Helpommin saisit naista kun menisit baariin juomaan viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801896- 591758
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3571617Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691443Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101320Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä691227- 631169
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001077Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141045