Matkustin sata kilometriä Tinderkokeen vuoksi

Tinder-ätmi

Ajattelin koittaa Tinderiä toisella paikkakunnalla. No käytin tykkäykset loppuun ja tasan yksi matchi tuli parikymppisen tytön kanssa. Pitäiskö sille sanoakin jotain? On mulla nyt ahkeran tinderöimisen jälkeen kolme matchia kerättynä mutta en ole koskaan keksinyt miten aloittaisin keskustelun. Tinder on minulle lähinnä mobiilipeli jolla leikitään, kuten vaikkapa Angry Brids jota myös tulee välillä pelailtua.

10

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hullua.
      Heittäkää tinderit h*lvettiin.

Oksettaa.
      Ihmiset tyhmenee älylaitteiden ja sovellusten myötä.

Piste.

• Mulla ei ole vieläkään älykännyä

• pujotteIija kirjoitti:

Mulla ei ole vieläkään älykännyä

Se on kuule ihan hyvä uutinen.
        Sinä säilytät järkesi pidempään kuin tämä muu hullu maailma.

Melkein tekisi mieleni sanoa, että pidä tuo tila.

Älylaitteet tuhoaa ihmisen oman ajattelukyvyn. Mitä enemmän älylaitetta, sitä vähemmän älyä.
        Vastavirtaan uivia tarvitaan.

Tinderit sun muut poltetaan roviolla.

Rakastakaa omia aivojanne.

• fffffffffffffffffffl
        misspönttöuuni kirjoitti:

Se on kuule ihan hyvä uutinen.
        Sinä säilytät järkesi pidempään kuin tämä muu hullu maailma.

Melkein tekisi mieleni sanoa, että pidä tuo tila.

Älylaitteet tuhoaa ihmisen oman ajattelukyvyn. Mitä enemmän älylaitetta, sitä vähemmän älyä.
        Vastavirtaan uivia tarvitaan.

Tinderit sun muut poltetaan roviolla.

Rakastakaa omia aivojanne.

Äläs nyt, jokainen ihminen jolla oon nähnyt vanhan kännykän, ei siis älykännykkää, on jollain tavalla jälkeenjäänyt erakko. Poislukien tietenkin vanhukset mutta heilläkin näkee älypuhelimia, ovat siis elossa.

• fffffffffffffffffffl kirjoitti:

Äläs nyt, jokainen ihminen jolla oon nähnyt vanhan kännykän, ei siis älykännykkää, on jollain tavalla jälkeenjäänyt erakko. Poislukien tietenkin vanhukset mutta heilläkin näkee älypuhelimia, ovat siis elossa.

Höpötiköpöti.

Älykännykkä on yksi riesa,
        (ja sen sovelluksissa mon-ta riesaa).

Ihmiseltä on varastettu hiljainen maailma.

• Mä ostin ekan älykännykän v. 2016. Samalla mennään edelleen ja hyvin toimii. Se on mun kännykkä #4. Varsin vähän käytän sitäkin. Puhelintoimintojen lisäksi sanakirjana, kamerana, herätyskellona, laskimena, musiikkisoittimena yhdistettynä johonkin äänentoistojärjestelmään, shakkikellona, mobiilivarmenteena, sähköpostiin ja satunnaiseen nettiselaukseen jos ei tietokoneen ääreen pääse. Niin ja automatkoilla tuon tuosta käytän sitä televisiona, katselen nettilähetyksiä. Ennätys akunkesto ilman latausta yli viikko :) Yleensä kestää kolmisen päivää.

Mun mielestä käytännöllinen vehje, kunhan käyttää sitä vaan silloin kun oikeasti tarvitsee, eikä muuten vaan tapa sillä aikaa ja koko ajan räpläile sitä, varsinkin kun on jotain seuraa.

• Fgihcc

Urpo! Tinder-plussalla olisit voinut tsekata paikkakunnan typyt kotisohvalta käsin eikä sun olisi tarvinnut käyttää aikaa ja rahaa reissaamiseen.

• panisin-mies

Kantsii muuttaa sieltä landelta hesaan niin on mahiksia saada naisia.

• Athvk

Kek

• Viinamies

Helpommin saisit naista kun menisit baariin juomaan viinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56